Jump to content

Scooters

Nuke[NL]

Recommended Posts

• Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• moechy

248

• flippie13

222

• Djmaddox

176

• Amfetamientje

103

Top Posters In This Topic

Posted Images

175 euro, zou er bijna mijn mannelijkheid voor willen opgeven en daadwerkelijk op een roze brommer rond gaan rijden :clown:

Iemand nog interesse in het polijsten van een uitlaat? Ik stuur hem op, betaal het schuurpapier en geef je er een biertje voor? :puh: Achterlijk saai werkje dat, en met me pww die morgen begint ook niet veel tijd voor (alhoewel ik wel maar 1 uur school per dag heb dus ik het wel verwacht hem af te krijgen in die week).

Ach, nieuwe kappenset kan je voor paar tientjes kopen. :D Voor 150,- mag je hem ophalen btw. :+

Als je wat dichter woonde zou ik het doen :puh:. Maar heb geen zin om helemaal van Zwijndrecht (Antwerpen) naar Heiloo te rijden.

Gewoon doen! Het is heel leuk, zo'n beunapparaat! :D En onderdelen kosten geen ene drol :)

Delen op andere websites

175 euro, zou er bijna mijn mannelijkheid voor willen opgeven en daadwerkelijk op een roze brommer rond gaan rijden :clown:

Iemand nog interesse in het polijsten van een uitlaat? Ik stuur hem op, betaal het schuurpapier en geef je er een biertje voor? :puh: Achterlijk saai werkje dat, en met me pww die morgen begint ook niet veel tijd voor (alhoewel ik wel maar 1 uur school per dag heb dus ik het wel verwacht hem af te krijgen in die week).

Ach, nieuwe kappenset kan je voor paar tientjes kopen. :D Voor 150,- mag je hem ophalen btw. :+

Als je wat dichter woonde zou ik het doen :puh:. Maar heb geen zin om helemaal van Zwijndrecht (Antwerpen) naar Heiloo te rijden.

Gewoon doen! Het is heel leuk, zo'n beunapparaat! :D En onderdelen kosten geen ene drol :)

Nee idd, men benzine heen en terug kost al bijna meer als dat beunding :puh:.

Delen op andere websites

Wat zuipt dat ding van jou dan met je 1.11.2? :puh:

Dingen rijden toch 1 op 50? :D

1 op 17,5 :7.

Maar heb eigenlijk geen idee hoe ver het is xD.

Delen op andere websites

200KM. :D

Delen op andere websites

200KM. :D

Thankyou but no thank you :puh:.

Delen op andere websites

Yamaha Aerox vind ik zelf echt vet ^_^

Me neef heeft er zelf ook één.

Vroeger heeft me vader nog een Yamaha FS1 gehad en verder uit de familie ook nog mensen.

Me vader heeft volgens mij ook nog op een Batavus en een Zundap ( ofzo iets ) gereden ( niet dat ik het zeker weet maar dat zei me vader volgens mij nog )

Eigenlijk weet ik niet of ik een brommer mag, ik vind 't wel leuk alleen me ouders willen dat ik gelijk ga leren voor een autorijbewijs.

Me vader bied dat zelf ook aan want als ( ze ) hij vroeger naar de discotheek gingen dan stonden z'n laarzen helemaal vol met water :D

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...