Jump to content

Toni Cipriani


Apple-Mac

Stem op wie Toni Lijkt en reageer!  

30 leden hebben gestemd

  1. 1. Op wie vindt je Toni Cipriani lijken?

    • Op Tommy Vercetti
      2
    • Op Claude
      2
    • Een Mix van Claude & Tommy
      10
    • Op Tony Montana
      0
    • Op een Mix van Tony montana, Tommy en Claude
      1
    • Op een mix van Tony Montana en Tommy
      1
    • Op een mix van Tony Montani en Claude
      0
    • Op de Toni Cipriani van GTAIII
      5
    • Op geen van alle. Toni is en blijft gewoon Toni
      7
    • Overig namelijk...(Plaats bericht)
      0


Recommended Posts

De vergelijking met Claude kan ik me nog wel in vinden, maar de vergelijking met Tommy niet. Tommy en Toni komen uit een andere wereld, al hebben ze allebei een Italiaanse achternaam. De ene woont op een tropisch eiland in de jarig 80', en de andere in een grauwe maffia wereld rond het jaar 2000. Dat ze uit een andere tijd komen is het grootste verschil, en daarom kan je ze niet echt goed vergelijken.

Tevens heeft Toni wel iets weg van Claude. Hij komt wel veel machtiger over dan Claude, die meer iemand is voor de vuile klusjes. Dit is ook de meest logische vergelijking omdat ze uit dezelfde buurt komen, in dezelfde tijd. Toni heeft het natuurlijk luxer door al zijn familie, maar als Claude dit had gehad zou hij zich ook anders gedragen. Ook zou hij niet zo'n heel stil typetje zijn als hij een stem meegekregen had van Rockstar, wat helaas niet het geval is :-(

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Apple-Mac

    4

  • M4X

    2

  • Pennywise The Clown

    1

  • Jericho

    1

De vergelijking met Claude kan ik me nog wel in vinden, maar de vergelijking met Tommy niet. Tommy en Toni komen uit een andere wereld, al hebben ze allebei een Italiaanse achternaam. De ene woont op een tropisch eiland in de jarig 80', en de andere in een grauwe maffia wereld rond het jaar 2000. Dat ze uit een andere tijd komen is het grootste verschil, en daarom kan je ze niet echt goed vergelijken.

Tevens heeft Toni wel iets weg van Claude. Hij komt wel veel machtiger over dan Claude, die meer iemand is voor de vuile klusjes. Dit is ook de meest logische vergelijking omdat ze uit dezelfde buurt komen, in dezelfde tijd. Toni heeft het natuurlijk luxer door al zijn familie, maar als Claude dit had gehad zou hij zich ook anders gedragen. Ook zou hij niet zo'n heel stil typetje zijn als hij een stem meegekregen had van Rockstar, wat helaas niet het geval is :-(

hey,

om je even te verbeteren: Tommy komt ook uit Liberty City hoor ^_^ , hij wordt op een drugsdeal naar vice city gestuurd, maar wordt daar bijna neergeschoten tijdens de deal. tijdens de storyline probeert hij de forelli baas Sonny zijn geld terug te bezorgen... de forelli's komen trouwens ook van Liberty city.

Greetz :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

De vergelijking met Claude kan ik me nog wel in vinden, maar de vergelijking met Tommy niet. Tommy en Toni komen uit een andere wereld, al hebben ze allebei een Italiaanse achternaam. De ene woont op een tropisch eiland in de jarig 80', en de andere in een grauwe maffia wereld rond het jaar 2000. Dat ze uit een andere tijd komen is het grootste verschil, en daarom kan je ze niet echt goed vergelijken.

Tevens heeft Toni wel iets weg van Claude. Hij komt wel veel machtiger over dan Claude, die meer iemand is voor de vuile klusjes. Dit is ook de meest logische vergelijking omdat ze uit dezelfde buurt komen, in dezelfde tijd. Toni heeft het natuurlijk luxer door al zijn familie, maar als Claude dit had gehad zou hij zich ook anders gedragen. Ook zou hij niet zo'n heel stil typetje zijn als hij een stem meegekregen had van Rockstar, wat helaas niet het geval is :-(

hey,

om je even te verbeteren: Tommy komt ook uit Liberty City hoor ^_^ , hij wordt op een drugsdeal naar vice city gestuurd, maar wordt daar bijna neergeschoten tijdens de deal. tijdens de storyline probeert hij de forelli baas Sonny zijn geld terug te bezorgen... de forelli's komen trouwens ook van Liberty city.

Greetz :cya:

Hier heb je gelijk in, maar ze hebben toch allebei een andere stijl naar mijn mening. Tommy heeft bijvoorbeeld een vrolijk bloesje aan met een beach achtige ketting, en Toni heeft een hele nette Leone Suite als standaard outfit. Dit ligt ook aan de steden, maar ook aan hun karakter. Tommy leeft ook in een andere tijd, en hiermee wil ik aangeven dat je Toni en Tommy niet goed kan vergelijken. Dat Tommy uit Liberty City komt klopt, maar ik baseer dit op zijn karakter in Vice City.

Link to comment
Delen op andere websites

Hier heb je gelijk in, maar ze hebben toch allebei een andere stijl naar mijn mening. Tommy heeft bijvoorbeeld een vrolijk bloesje aan met een beach achtige ketting, en Toni heeft een hele nette Leone Suite als standaard outfit. Dit ligt ook aan de steden, maar ook aan hun karakter. Tommy leeft ook in een andere tijd, en hiermee wil ik aangeven dat je Toni en Tommy niet goed kan vergelijken. Dat Tommy uit Liberty City komt klopt, maar ik baseer dit op zijn karakter in Vice City.

Tommy zit ook niet in een gang, en daarom hoeft hij ook niet zo'n outfit aan. Maar ik ben het met je eens dat ze een andere stijl hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Hij is de forum-dummy, nee, het aapje mojojojo uit ''The Powerpuff Girls''

>>> Door SummerBase: Zou ik mogen vragen waar ''forum-dummy'' in dit bericht op slaat? :) Zonder gekheid; het was niet nodig geweest om dit topic te bumpen, omdat het niet veel toevoegd aan dit forum. ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
De toni uit gta3.

Ze zijn dezelfde persoon en ze lijken ook zo op elkaar

Ik zie er geen verschil in.

in GTAIII is ie drie keer zo breed.... Als je dat niet ziet wordt het misschien toch tijd voor een brilletje

Bewerkt: door ~Lance Vance
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...