Jump to content

Zit er nou exclusieve content in VCS voor de ps2?

Scarface92

Recommended Posts

Zit er nou exclusieve content in VCS voor de ps2?

Dat wil zeggen meer dingen die de psp versie niet heefd.

Ik weet eigelijk niet wat er veranderd is?! :{

het is wel een heel mooi spel, ik heb hem net vanmidag gehaald :bier:

Greetz

The GTA man

Delen op andere websites

Nee wat ik ervan vernomen heb is dat niet het geval helaas. Dit werd echter wel een tijdje gedachte maar is weer verwijdert door rockstar zelf Omdat het dus niet waar bleek te zijn. Wat voor jullie natuurlijk wel vrij langzaam is omdat ook de multiplayer er weer is uitgehaalt.

Delen op andere websites

Ik heb gisteren nog een nieuwtje geplaatst in het 'The latest news from Vice City Stories-topic'. In dat nieuwtje had ik beschreven dat er tóch waarschijnlijk exclusieve content in de PlayStation 2-versie van GTA Vice City Stories zit. Hier een citaat van het relevante gedeelte:

Tevens gingen er geruchten de ronde over eventuele exclusieve content voor de GTA Vice City Stories PlayStation 2-versie. Rockstar Games heeft deze geruchten hard ontkent, maar hebben ze nou gelogen? Na de

derde missie van het spel kan er namelijk een kogelvrije Sanchez voor een luttele $4000,- aangeschaft worden bij het tweede safe house van het spel, de zogenoemde '101 Bayshore Avenue'. Hoewel het maar een klein dingetje is, was deze optie níet beschikbaar in de PlayStation Portable-versie. Dit duidt op exclusieve content dus.

Of er meer extraatjes in de PlayStation 2-versie zijn toegevoegd is nog niet bekend, maar we houden je uiteraard op de hoogte!

Zoals in het nieuwtje staat is het maar een kleine nieuwe optie, maar het is toch wel degelijk nieuwe ('exclusieve') content in de PlayStation 2-versie omdat dit níet in de PlayStation Portable-versie mogelijk was. Wie weet is er nog wel meer nieuws om te ontdekken; misschien wel een extra beloning wanneer je de 100% voltooid hebt.

Kortom: “Zit er enige exclusieve content in de PlayStation 2-versie van GTA Vice City Stories?

Antwoord: “Ja! (Al is het maar een zeer kleine optie dat we tot nu toe ontdekt hebben, het is exclusieve content aangezien dit niet in de PSP-versie zat.)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...