Jump to content

Aanverwante muziek


NandroDavids

Recommended Posts

Regelmatig hoor ik van sites op internet of programmaatjes waarmee je makkelijk muziek kunt zoeken. Hiermee bedoel ik niet een downloadprogramma, maar een programma waarin je de naam van een artiest invult en dat er dan soortgelijke artiesten genoemd worden. Weet iemand waar ik zoiets kan vinden...? Want ik heb verschillende soorten artiesten waarvan ik de muziek leuk vind en dan zou ik meer van dat soort muziek willen hebben. Daar schijnen sites van te bestaan, maar ik heb geen idee hoe zoiets heet en kan het dus niet vinden. Zou fijn zijn als iemand me hiermee kan helpen... :)

Link to comment
Delen op andere websites

Regelmatig hoor ik van sites op internet of programmaatjes waarmee je makkelijk muziek kunt zoeken. Hiermee bedoel ik niet een downloadprogramma, maar een programma waarin je de naam van een artiest invult en dat er dan soortgelijke artiesten genoemd worden. Weet iemand waar ik zoiets kan vinden...? Want ik heb verschillende soorten artiesten waarvan ik de muziek leuk vind en dan zou ik meer van dat soort muziek willen hebben. Daar schijnen sites van te bestaan, maar ik heb geen idee hoe zoiets heet en kan het dus niet vinden. Zou fijn zijn als iemand me hiermee kan helpen... :)

Ik ben even wat gaan zoeken op google, en er kwam wel iets nuttigs uit denk ik. Op Podfeed kwam ik hetvolgende stukje tegen:

Pandora helpt je zoeken naar nieuwe muziek en doet dat erg goed. Tik de naam in van een favoriet nummer of artiest en Pandora zoekt naar soortgelijke tracks of artiesten met dezelfde invloeden/stijl.

Pandora maakt dan speciaal voor jou je eigen webradio station met deze gevonden muziek. Briljant idee! Aanrader.

Pandora is een initiatief van het Music Genome project.

Pandora biedt ook de mogelijkheid om online naar de muziek te luisteren zodat je kunt horen of het wat is. Ik ben het even aan het uitproberen en het werkt volgens mij wel goed! Het proberen waard!

Edit Je kunt het hier vinden trouwens.

Bewerkt: door Bassiej™
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...