markoes Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 (bewerkt) Kan iemad mij goeie tips geven om van de cholo's weg te blijven avast bedankt groetjes, Mark Bewerkt: 11 maart 2007 door markoes Reageren
Pietje II Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 Kan iemand mij goeie tips geven om van de Cholos weg te blijven? Dat is echt heel simpel. Wanneer je op de radar ziet dat er een Cholo Sabre bij jou in de buurt is, moet je gewoon een stuk afsnijden. Ik heb hieronder een kaartje geplaatst met de route hoe je het beste kan rijden. Blauw = Beginpunt (Hyman Memorial Stadium) Rood = Eindpunt (Café Robina) Ik wens je veel succes verder met het behalen van deze missie! Reageren
markoes Geplaatst: 11 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 oke bedankt (ik hoop dat hij lukt) (ga nu proberen) ------------------------------------------------------------------ lukt niet >>> Door SummerBase: Gelieve niet dubbelposten, gebruik om nog iets toe te voegen de EDIT- knop. Bij deze samengevoegd. <<< Reageren
azamat Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 mischien lukt het om langs het de kust te gaan. dan hoef je maar 1x langs een cholo. Reageren
markoes Geplaatst: 11 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 mischien lukt het om langs het de kust te gaan. dan hoef je maar 1x langs een cholo. hij is al gelukt yes Reageren
BigT Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 mischien lukt het om langs het de kust te gaan. dan hoef je maar 1x langs een cholo. Mij lukt het nu ook niet. Als ik langs de strand ga dan is daarachter geen uitweg Reageren
azamat Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Je moet dan hele maal langs de kust, om het ene gebouw heen bij die steiger.Daarna langs de kust bij die brug bij het vliegveld. Dan moet je rechtdoor en kom je de hele rit maar 1 of 2x een cholo tegen. Reageren
M4X Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 (bewerkt) mischien lukt het om langs het de kust te gaan. dan hoef je maar 1x langs een cholo. Mij lukt het nu ook niet. Als ik langs de strand ga dan is daarachter geen uitweg Ik denk dat je het beste Pietje II's route kan gebruiken, deze gaat namelijk niet langs het strand. Overigens kan je er wel uit bij het strand, namelijk door te jumpen. Dit zou ik echter niet doen, want dan gaat de stress-meter omhoog. Als je de radar volgt rijdt je dus eigenlijk verkeerd, want op de radar lijkt de weg langs het strand sneller. Daarom is het altijd handig om op de map te kijken bij dit soort routes. Tevens kan je nog altijd een Savegame aanvraag doen als de missie echt niet wilt lukken. Veel succes! Bewerkt: 14 maart 2007 door M4X Reageren
BigT Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Hmm ik wil alle missies zelf doen. Maar gewoon ff puzzelen dan lukt het wel. Tnx . MISSION PASSED ! Reageren
SWYV Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 (bewerkt) Kan iemand mij goeie tips geven om van de Cholos weg te blijven? Dat is echt heel simpel. Wanneer je op de radar ziet dat er een Cholo Sabre bij jou in de buurt is, moet je gewoon een stuk afsnijden. Ik heb hieronder een kaartje geplaatst met de route hoe je het beste kan rijden. Blauw = Beginpunt (Hyman Memorial Stadium) Rood = Eindpunt (Café Robina) Ik wens je veel succes verder met het behalen van deze missie! hmm bij me is die printworks (van VC) wel een cholo auto en bij die bank (VC) staat er ook een cholo auto ik zie echt geen uitweg meer nu !!! (heb hem op PS2) edit: ik heb hem op mijn tactiek gehaald gewoon geheel ander wegens zoeken soms terugkeren maar als ze daar zijn dan weer terugkeren enz... Bewerkt: 27 maart 2007 door SWYV Reageren
Pietje II Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 hmm bij me is die printworks (van VC) wel een cholo auto en bij die bank (VC) staat er ook een cholo auto ik zie echt geen uitweg meer nu !!! (heb hem op PS2) Mijn route zou toch echt moeten werken hoor, want deze gaat namelijk door allerlei steegjes heen waar de Cholos jou niet zouden moeten kunnen ontdekken. Uiteraard moet je niet heel opvallend gaan rijden en overdreven grote bochten gaan nemen, maar gewoon heel sierlijk door de steegjes heen en door de bochten heen rijden. Dan zou je toch echt zonder problemen deze missie moeten kunnen halen... edit: ik heb hem op mijn tactiek gehaald gewoon geheel ander wegens zoeken soms terugkeren maar als ze daar zijn dan weer terugkeren enz... ... maar uiteraard zullen andere routes ook wel kunnen werken. Het belangrijkste is natuurlijk dat je de missie succesvol voltooit! Reageren
Roy GTA Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Kan iemand mij goeie tips geven om van de Cholos weg te blijven? Dat is echt heel simpel. Wanneer je op de radar ziet dat er een Cholo Sabre bij jou in de buurt is, moet je gewoon een stuk afsnijden. Ik heb hieronder een kaartje geplaatst met de route hoe je het beste kan rijden. Blauw = Beginpunt (Hyman Memorial Stadium) Rood = Eindpunt (Café Robina) Ik wens je veel succes verder met het behalen van deze missie! ik ben gewoon over het strand gegaan was net zo makkelijk in een keer PASSED Reageren
Blink Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 (bewerkt) Papi don't Screech kwam net ook op mijn pad in GTA VCS. De missie vond ik niet erg moeilijk, ik haalde hem in 1 keer. Niet te hard rijden, niet botsen en zeker geen Cholo's tegen komen. Bij dat laatste hoort natuurlijk een goede weg kiezen, en dat kan best lastig zijn. De kaart die Pietje II geeft is zeker geen verkeerde alleen heb ik het toch ietsje anders gedaan. Ik ben namelijk zoals anderen boven mij ook al zeiden ook via het strand gegaan, persoonlijk vindt ik dit de snelste en betere weg. Vervolgens ben ik bij het save house The Compound van het strand afgegaan met de auto. Ik vervolgde mijn weg rustig naar de "grote weg". Daarna heb ik de eerste afslag na StarFish Island genomen en reed ik recht op mijn doel af. Het kan zo zijn dat er eventueel precies op het moment dat jij aankomt rijden een Cholo auto aankomt. Geen paniek, bekijk rustig waar de auto zich heen beweegt en bekijk je vluchtweg. Hieronder vindt je nog een kaartje van mijn weg, hij is niet heel mooi getekend in Paint maar het moet wel te doen zijn Succes met je missie! Bewerkt: 13 mei 2007 door Blink Reageren
curler007 Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 Kan iemand mij goeie tips geven om van de Cholos weg te blijven? Dat is echt heel simpel. Wanneer je op de radar ziet dat er een Cholo Sabre bij jou in de buurt is, moet je gewoon een stuk afsnijden. Ik heb hieronder een kaartje geplaatst met de route hoe je het beste kan rijden. Blauw = Beginpunt (Hyman Memorial Stadium) Rood = Eindpunt (Café Robina) Ik wens je veel succes verder met het behalen van deze missie! ik ben gewoon over het strand gegaan was net zo makkelijk in een keer PASSED het werkt niet helemaal die tweede route maar het begin is wel goed als je nu helemaal vederrijd langs de haven en daarna richting het vliegveld dan ben je er zo maar toch bedankt >>> Door SummerBase: Gelieve niet bumpen, bij voorbaat dank. <<< Reageren
Suburban Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Geplaatst: 18 juli 2007 ik weet dat ik een beetje bump, maar ik heb zelf een goede route gevonden ( voor de mensen die er nog moeite mee hebben ) en als je het een beetje goed timed kom je niks tegen ! k heb mijn route toegevoegd met het vorige mapje, de mijne is groen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.