Jump to content

Burning Bridges


azamat

Recommended Posts

Spreekt voor zich. iemand tips?

Over deze missie is al een topic, klik hier daarvoor. Dat topic is speciaal opengebleven voor vragen over die missie, en ik denk dat je dat topic beter kan gebruiken voor vragen over Burning Bridges. Overigens staan er ook erg veel tips in. Hier nog even wat over de missie wat ik een tijdje geleden postte in het andere topic:

In deze missie moet je Lance natuurlijk zien te redden, maar je komt niet makkelijk bij hem. Hiervoor moet je eerst een paar dingen deactiveren, deze zie je op je radar staan en het staat in de instructies onder in het scherm. Ook zul je beschoten worden, en dit is vooral irritant omdat je zonder wapens zit. Vermoord 1 van de mannen voor zijn wapen, en schakel daarmee de rest uit. Nadat je met Lance bent ontsnapt zie je een cutscene waarin alle buizen en pijpen exploderen door een paar heftige explosies, genieten dus als je het mij vraagt blij.gif. Tevens vind je niet al je wapens terug, maar je kan ze makkelijk terug kopen, vinden, of bij je savehouse laten spawnen door hidden package te laten. Klik hier voor een topic met nog meer info daarover. Verder wens ik je veel succes met Burning Bridges!
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...