Jump to content

boomshine blowout


nizar555

Recommended Posts

In de missie Boomshine Blowout blazen de Cholos de opslaghal van Phil Cassidy op. Je moet daarom met de Forklift vier kratten Boomshine verplaatsen en op de Walton van Phil zetten, want als het vuur de Boomshine raakt zal er een grote explosie plaatsvinden, zó explosief is Boomshine dus.

De kratten staan helemaal rechts onderin bij elkaar. In het begin zijn er nog geen paden versperd, dus kan je in één keer doorrijden en met de vorken een krat Boomshine optillen. Met Right.gif beweeg je de vorken omhoog; met Left.gif beweeg je de vorken naar beneden. Wanneer je met je vorken onder een krat Boomshine bent gegaan, zou ik als ik jou was de vorken zo hoog mogelijk zetten om er zeker van te zijn dat de krat er niet afvalt, en dat je de krat in één keer op de laadbak van de Walton kan zetten.

Wanneer je de eerste krat op de Walton hebt gezet, zal er een stuk van het dak instorten, zodat één stuk pad versperd is. Geen punt, rijd gewoon een stukje om, maar zorg er wel voor dat je steeds de kortste route neemt. Zorg ervoor dat je op de rechte stukken niet steeds gaat slingeren, want dan heb je een grote kans dat de Forklift ergens aan blijft steken. Blijf kalm, als je je druk gaat maken schiet het al helemaal niet op. Zorg er ook voor dat je de Boomshine niet in het vuur houdt, anders is het feestje ook voorbij.

Zorg er in ieder geval voor dat je helemaal op het meest rechtse pad terecht komt, dan kan je in één keer doorrijden naar de kratten Boomshine.

Als het je nog steeds niet lukt wil ik wel een kaartje maken welke routes je het beste kan nemen, zodat je nog maar een fractie van de tijd verspild zal hebben. Maar probeer het in ieder geval zelf eens.

Ik wens je veel succes verder! :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...