Jump to content

hockey


filemon

Recommended Posts

Nee hoor, hockey is zeker geen kakkerssport. Eigenlijk is geen enkele sport een kakkerssport, elke sport is iets unieks op zijn eigen. Bij Ballet zullen nu de meeste lachen, maar zet maar eens iemand van de voetbal bij ballet, je zult zien, die sport kan hij niet..

Ook andersom zouden ze niet kunnen, elke sport heeft iets moeilijk wat je onder de knie moet hebben, en dat maakt nou elke sport juist uniek. Sommige vinden de ene sport wel wat minder leuk dan de andere, maar dat is enkel een mening van hun. Een kakkerssport bestaat er niet, want anders zouden geen mensen daar aan meedoen.

Cool dat je hockey speelt joh, veel succes er nog mee :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Bij hockey kakken ze niet, het gaat om de puck.

Ik vind het helemaal geen kakkersport, ze vechten toch soms.

Het gaat hier niet om IceHockey maar om Gewoon Hockey.

Naast mijn oude voetbalclub zat een hockeyclub. En wij gingen vaak kijken met het team, Tevens kregen we ook wel eens de hockeyers op bezoek als we trainden. Was altijd erg gezellig, en de jongens die hockey speelden waren absoluut geen kakkers. Tevens speelde ze soms mee, en voetballen konden ze ook nog eens.

Ook ik vind het dus geen kakkersport. Overigens vind ik wel dat deze er zijn. Kijk inderdaad maar eens naar ballet. Schitterend om te zien die vrouwen in tutu's. Maar voor mannen vind ik het gewoon niet om aan te zien.

Link to comment
Delen op andere websites

IceHockey niet, gewoon hockey zeker wel. Als je hier in EHV door de kakbuurt fietst, zie je daar allemaal jongens die op Hockey zitten. De mensen die hockeyen zijn gwn kakkers, de sport zelf niet. Ik voetbal, en heb een grote hekel aan die hockeynerds die denken dat ze alles zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik zelf heb 8 jaar ongeveer hockey gespeeld bij ons op de club zaten niet zo veel kakkers, maar als we tegen Laren, Bilthoven en baarn enz. moesten spelen waren het alleen maar kakkers alleen de auto's al bij de clubs en de namen van die kinderen dat was echt om te kotsen soms.

Verder is het een erg leuke sport en daar is Nederland tenminste wel goed in, ook al is voetbal veel groter hier maar bij het WK is het albijzonder als we de halve finale halen bij voetbal, terwijl hockey dat altijd wel halen :dans:

Ook nog is naar Dames hockey kijken is ook nog leuk alleen al verwegen de vrouwen :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...