Jump to content

Hoe kan je vliegen


MarkRaat

Recommended Posts

Hey!

Ja dat weet ik, je kan in dit? topic kijken, daar wordt het uitgelegd hoe je in een heli kan vliegen! Kijk vooral naar de post van Dutchy3010, ik zal die post hier even posten:

Je kunt het alleen met cheatdevice spawnen. Daarnaast kan je nog een savegame vinden mét helikopter: klik.
Weetje: Normaalgezien kan je niet vliegen zonder de CheatDevice in GTA Liberty City Stories maar met een trucje kan dat wel. De heli van Massimo zal landen op het dak in Chinatown. Je moet dan naar boven en zodra je in de gele marker stapt zal hij wegvliegen. Met een PCJ-600 kan je door de gele marker rijden zonder dat er iets gebeurd. Probeer de PCJ-600 op het dak te krijgen. Eens dit je gelukt is, loop dan naar de helikopter en stap in. Met "Cross" stijg je op. Je kan echter niet zo hoog vliegen als wanneer je de CheatDevice gebruikt. Je kan ook niet zo ver vliegen. Op een bepaald moment ontploft de heli gewoon. Je kan dus enkel boven Chinatown vliegen.

Succes.

En misschien kan je ook iets met de post van Advancegta:

Hey allemaal. :klap:

Je hebt toch een mod van LCS,dat je in helies kan.

Moet je daarvoor echt een 1gb hebben. :-(

Er is inderdaad een mogelijkheid tot het gebruiken van helicopters in Liberty City Stories met behulp van de Cheatdevice, de Cheatdevice tot en met Firmwire 3.03 download je hier. Je zet hem gewoon neer in de map SAVEDATA die zich bevindt in de map PSP, uiteraard op je Memorystick. Deze cheatdevice is maar 0.5 MB wat inhoudt dat hij met gemak past op een Memory Stick met 32 MB en je hebt dan ook geen 1GB MS nodig. Veel succes hierbij!

Gebruik volgende keer de zoekfunctie, dan had je het ook gevonden!

GTA-Freak2

Link to comment
Delen op andere websites

Om te vliegen kan je hier nog wat meer methodes krijgen. Let niet op de mensen die zeggen dat je níét kan vliegen, het kan wel.

vet kan je ook in VCS vliegen??

Ja, en je kan ook nog zwemmen. Voor meer info over Vice City Stories verwijs ik je naar WikiGTA :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

hallow :)

ik heb bij de missie calm before the storm. de hele weeten te stelen. het is inderdaat het makelijk. gewoon met een motor het dak van china thown op rijden en de heli stelen.

maar dan ik wil die hele wel vaaker hebben. hoe krijg ik die nu in een garage dan. of op een andere plek zodat ik er weer mee kan vliegen als ik de missie gehaald heb of niet...

want als ik er mee weg vlieg dan krijg ik dus mission failed en is de heli weg. :S

iemand een idee?

Link to comment
Delen op andere websites

De Maverick uit de missie Calm before the Storm kun je niet behouden, althans, je kunt hem niet opslaan in je garage. Dit heeft te maken met twee redenen.

1) Ten tijde van deze missie heb je nog enkel toegang tot Portland, en zoals je wellicht aan de garage kunt merken, is deze te klein om een voertuig van dit formaat in op te slaan.

2) De Maverick zal automatisch exploderen wanneer je je boven daken bevindt die unsolid zijn, gebieden buiten Chinatown dus.

Er is echter wel een andere manier om aan een Maverick te komen die je wel kunt behouden. Deze zit in de missie "False Idols", gegeven door opdrachtgever Ned Burner. Echter, deze optie is alleen voor de PS2-versie beschikbaar, aangezien de Maverick in de PSP-versie op slot zit. En aangezien het Calm before the Storm trucje bij jou werkt, neem ik aan dat je Liberty City Stories op de PSP speelt? Dit trucje werkt namelijk niet in de PS2-versie, daar is deze glitch gerepareerd.

De enigste optie voor jou zou dan de Cheatdevice zijn, maar daarvoor zal een PSP-gebruiker jou even moeten raadplegen, want daar heb ik geen bestand van als PS2-gamer zijnde. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hey!

Ja dat weet ik, je kan in dit? topic kijken, daar wordt het uitgelegd hoe je in een heli kan vliegen! Kijk vooral naar de post van Dutchy3010, ik zal die post hier even posten:

Je kunt het alleen met cheatdevice spawnen. Daarnaast kan je nog een savegame vinden mét helikopter: klik.
Weetje: Normaalgezien kan je niet vliegen zonder de CheatDevice in GTA Liberty City Stories maar met een trucje kan dat wel. De heli van Massimo zal landen op het dak in Chinatown. Je moet dan naar boven en zodra je in de gele marker stapt zal hij wegvliegen. Met een PCJ-600 kan je door de gele marker rijden zonder dat er iets gebeurd. Probeer de PCJ-600 op het dak te krijgen. Eens dit je gelukt is, loop dan naar de helikopter en stap in. Met "Cross" stijg je op. Je kan echter niet zo hoog vliegen als wanneer je de CheatDevice gebruikt. Je kan ook niet zo ver vliegen. Op een bepaald moment ontploft de heli gewoon. Je kan dus enkel boven Chinatown vliegen.

Succes.

En misschien kan je ook iets met de post van Advancegta:

Hey allemaal. :klap:

Je hebt toch een mod van LCS,dat je in helies kan.

Moet je daarvoor echt een 1gb hebben. :-(

Er is inderdaad een mogelijkheid tot het gebruiken van helicopters in Liberty City Stories met behulp van de Cheatdevice, de Cheatdevice tot en met Firmwire 3.03 download je hier. Je zet hem gewoon neer in de map SAVEDATA die zich bevindt in de map PSP, uiteraard op je Memorystick. Deze cheatdevice is maar 0.5 MB wat inhoudt dat hij met gemak past op een Memory Stick met 32 MB en je hebt dan ook geen 1GB MS nodig. Veel succes hierbij!

Gebruik volgende keer de zoekfunctie, dan had je het ook gevonden!

GTA-Freak2

Maar ik heb lcs op ps2 wat dan ?

Link to comment
Delen op andere websites

Hey!

Ja dat weet ik, je kan in dit? topic kijken, daar wordt het uitgelegd hoe je in een heli kan vliegen! Kijk vooral naar de post van Dutchy3010, ik zal die post hier even posten:

Je kunt het alleen met cheatdevice spawnen. Daarnaast kan je nog een savegame vinden mét helikopter: klik.
Weetje: Normaalgezien kan je niet vliegen zonder de CheatDevice in GTA Liberty City Stories maar met een trucje kan dat wel. De heli van Massimo zal landen op het dak in Chinatown. Je moet dan naar boven en zodra je in de gele marker stapt zal hij wegvliegen. Met een PCJ-600 kan je door de gele marker rijden zonder dat er iets gebeurd. Probeer de PCJ-600 op het dak te krijgen. Eens dit je gelukt is, loop dan naar de helikopter en stap in. Met "Cross" stijg je op. Je kan echter niet zo hoog vliegen als wanneer je de CheatDevice gebruikt. Je kan ook niet zo ver vliegen. Op een bepaald moment ontploft de heli gewoon. Je kan dus enkel boven Chinatown vliegen.

Succes.

En misschien kan je ook iets met de post van Advancegta:

Hey allemaal. :klap:

Je hebt toch een mod van LCS,dat je in helies kan.

Moet je daarvoor echt een 1gb hebben. :-(

Er is inderdaad een mogelijkheid tot het gebruiken van helicopters in Liberty City Stories met behulp van de Cheatdevice, de Cheatdevice tot en met Firmwire 3.03 download je hier. Je zet hem gewoon neer in de map SAVEDATA die zich bevindt in de map PSP, uiteraard op je Memorystick. Deze cheatdevice is maar 0.5 MB wat inhoudt dat hij met gemak past op een Memory Stick met 32 MB en je hebt dan ook geen 1GB MS nodig. Veel succes hierbij!

Gebruik volgende keer de zoekfunctie, dan had je het ook gevonden!

GTA-Freak2

Maar ik heb lcs op ps2 wat dan ?

Check Bling z'n post...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...