Jump to content

tijd verschillen met IV eerste trailer pagina in nederland


Sseb

Recommended Posts

ik heb een mededeling

bij een vriend van mij in de straat is de tijd anders (12 uur) dan bij mij, en bij een andere vriend in rotterdam is de tijd ook anders (9 minuten) hoe is dit mogenlijk? en bij zo'n gast ken ik via samps is de tijd ook weer anders , ( een half uur) scheeld het, met mijn tijd. wat is nu de goede tijd

mijn tijd is nu 15 dagen 22 uur 20 minuten.

wat bij jullie?

de tijd in loopt 6 a 9 uur achter op die van de nederlands tijd, daar is het nu 10 uur 's ochtends of zelfs 7 uur 's ochtends

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik heb nog 16 uur 9 min en 30 sec.

Dit is wel raar, ik dacht dat het ging uitkomen op 29/30(weet niet meer zeker :)) maart 00.00, maar nu is het precies al 23.00, raar?!

Bewerkt: door hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht dat ik laatst had gehoord dat die teller afteld met de tijd van je PC waar je op zit. Dus die verschillen zullen waarschijnlijk gewoon komen omdat de tijd op die andere PC ook niet helemaal goed staat. Dus hij klopt eigenlijk gewoon.

En bij mij staat ie op 13 dagen 2 uuren en 4 minuten. Dus ik denk dat ik mijn tijd even goed moet gaan zetten...

-Edit-

Klopt, ik heb m'n tijd op de computer aan gepast, en nu is het op eens 16 dagen 6 uuren en 5 minuten.

Bewerkt: door Nickonly
Link to comment
Delen op andere websites

De klok werkt gewoon met de tijd van je computer. Zet de tijd maar is 2 minuut voor 0. Dan begint hij daarna gewoon weer opnieuw te tellen.

De klok is slechts een indicatie. Het filmpje staat vast dat hij op 29 maart online komt. Maar verder is gewoon dus niets bekend (ook geen exact tijdstip dus).

Natuurlijk zullen wij van GTAGames.nl er voor zorgen dat er een goede hoge kwaliteitsversie via onze website te bekijken is.

Link to comment
Delen op andere websites

De klok werkt gewoon met de tijd van je computer. Zet de tijd maar is 2 minuut voor 0. Dan begint hij daarna gewoon weer opnieuw te tellen.

De klok is slechts een indicatie. Het filmpje staat vast dat hij op 29 maart online komt. Maar verder is gewoon dus niets bekend (ook geen exact tijdstip dus).

Natuurlijk zullen wij van GTAGames.nl er voor zorgen dat er een goede hoge kwaliteitsversie via onze website te bekijken is.

Oh dat is best verot want nu weten we niet wanneer we allen voor het beeldscherm moeten zitten in afwachting van de trailer. :$

Link to comment
Delen op andere websites

De klok werkt gewoon met de tijd van je computer. Zet de tijd maar is 2 minuut voor 0. Dan begint hij daarna gewoon weer opnieuw te tellen.

De klok is slechts een indicatie. Het filmpje staat vast dat hij op 29 maart online komt. Maar verder is gewoon dus niets bekend (ook geen exact tijdstip dus).

Natuurlijk zullen wij van GTAGames.nl er voor zorgen dat er een goede hoge kwaliteitsversie via onze website te bekijken is.

Oh dat is best verot want nu weten we niet wanneer we allen voor het beeldscherm moeten zitten in afwachting van de trailer. :$

gelukkig weet ik nu al dat ik 29 maart vrij ben dus ik kan lekker de hele dag achter mijn schermpje blijven zitten :puh:

M.V.G,

-Virus.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...