Jump to content

wheelies


Dead-Dodo

Recommended Posts

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    12

  • Roxx0rz

    10

  • Bridgeman

    7

  • MrKooKie

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 maand later...
stoppies zijn veel leuker

dat hoeft hier niet gepost te worden

ditgaat hier over hoe doe je een wheelie

dus gewoon met numpad 6 en zorg dat je met het achterste van je scooter ,motor ... de grond niet raakt anders word het niet als wheelie gerekend <_<

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry maar ik wil ff iets off topic zeggen ik weet niet of jullie het al wisten maar als je bij Bunch of Tools een gun gericht houd op die verkoper geeft ie al zn geld en uiteindelijk gaat ie achter de toonbank zitten :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een keer een wheelie gehaald van 112 seconden

en wat ik heb ingesteld is zo:

pijltjestoetsen: rijden en sturen enz.

a: naar voren leunen = stoppie

z: naar achteren leunen = wheelie

en s en d: links en rechts (hydraulics) in de voodoo

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry maar ik wil ff iets off topic zeggen ik weet niet of jullie het al wisten maar als je bij Bunch of Tools een gun gericht houd op die verkoper geeft ie al zn geld en uiteindelijk gaat ie achter de toonbank zitten :puh:

Voor als je Vice City nog niet zo lang hebt is dit de manier om winkels te overvallen. Er is een heel topic over, dus daar kan je precies lezen wat je allemaal moet doen om alle 15 winkels die daar voor geschikt zijn te overvallen.

ik heb een keer een wheelie gehaald van 112 seconden

en wat ik heb ingesteld is zo:

pijltjestoetsen: rijden en sturen enz.

a: naar voren leunen = stoppie

z: naar achteren leunen = wheelie

en s en d: links en rechts (hydraulics) in de voodoo

Hoe krijg je dat óóóóít voor elkaar? Ik heb nu wel weer een stoppie van 191 seconden op het vliegveld gehaald, maar waar jij het nu gedaan heb snap ik écht niet. Trouwens daar kan ik nog wel een handige tip voor geven: als je de missie moet doen op de golfbaan (Four Iron) is er in heel Vice City níks geen verkeer. Kan je makkelijk stoppies en weelies halen.

Link to comment
Delen op andere websites

als je de missie moet doen op de golfbaan (Four Iron) is er in heel Vice City níks geen verkeer. Kan je makkelijk stoppies en weelies halen.

Bedoel je die missie waar je die golfer moet omleggen :huh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...