Dead-Dodo Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 hey hoe kan je een goede wheelie doen want ik doe ze wel maar krijg er nooit geld voor heeeft iemand nog tips??? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cjsa Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 1. je krijgt er geen geld voor. 2.wheelies doe je met numpad 6 veel sucses gr. cjsa Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 Weelies moet je doen met numpad 6, of gewoon instellen zelf. Je kunt ze het beste doen op de lange weg langs het strand. De lange weg vanaf Ammu-Nation in Downtown naar Viceport of op Escobar Internationaal. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kcxrace Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 1. je krijgt er geen geld voor.2.wheelies doe je met numpad 6 veel sucses gr. cjsa jawel hoor je krijgt wel geld als je het goed doet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Als je het lang en goed doe krijg je er VEEEEEL geld voor mijn meeste is 11.369$ maar dat heb ik met een truckje gedaan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bridgeman Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Stoppie's zijn veel leuker Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Na$! Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 stoppies zijn veel leuker dat hoeft hier niet gepost te worden ditgaat hier over hoe doe je een wheelie dus gewoon met numpad 6 en zorg dat je met het achterste van je scooter ,motor ... de grond niet raakt anders word het niet als wheelie gerekend <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bridgeman Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 euhh ik weet niet maar bij een wheelie zorg je juist dat de voorkant de grond niet raakt en bij een stoppie zorg je dat de achterkant de grond niet raakt :huh: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Hij bedoelt dat je bij een wheelie niet achterover moet klappen... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bridgeman Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Sorry verkeerd begrepem nou ik denk dat dit nu wel duidelijk is Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Numpad 6 inhouden en steeds gas bijgeven.ZO doe ik het teminste, ksta nu op 36 seconden. van ammunations downtown tot aan de brug bij little haiti Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bridgeman Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Sorry maar ik wil ff iets off topic zeggen ik weet niet of jullie het al wisten maar als je bij Bunch of Tools een gun gericht houd op die verkoper geeft ie al zn geld en uiteindelijk gaat ie achter de toonbank zitten Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 ik heb een keer een wheelie gehaald van 112 seconden en wat ik heb ingesteld is zo: pijltjestoetsen: rijden en sturen enz. a: naar voren leunen = stoppie z: naar achteren leunen = wheelie en s en d: links en rechts (hydraulics) in de voodoo Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Sorry maar ik wil ff iets off topic zeggen ik weet niet of jullie het al wisten maar als je bij Bunch of Tools een gun gericht houd op die verkoper geeft ie al zn geld en uiteindelijk gaat ie achter de toonbank zitten Voor als je Vice City nog niet zo lang hebt is dit de manier om winkels te overvallen. Er is een heel topic over, dus daar kan je precies lezen wat je allemaal moet doen om alle 15 winkels die daar voor geschikt zijn te overvallen. ik heb een keer een wheelie gehaald van 112 secondenen wat ik heb ingesteld is zo: pijltjestoetsen: rijden en sturen enz. a: naar voren leunen = stoppie z: naar achteren leunen = wheelie en s en d: links en rechts (hydraulics) in de voodoo Hoe krijg je dat óóóóít voor elkaar? Ik heb nu wel weer een stoppie van 191 seconden op het vliegveld gehaald, maar waar jij het nu gedaan heb snap ik écht niet. Trouwens daar kan ik nog wel een handige tip voor geven: als je de missie moet doen op de golfbaan (Four Iron) is er in heel Vice City níks geen verkeer. Kan je makkelijk stoppies en weelies halen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bridgeman Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 als je de missie moet doen op de golfbaan (Four Iron) is er in heel Vice City níks geen verkeer. Kan je makkelijk stoppies en weelies halen. Bedoel je die missie waar je die golfer moet omleggen :huh: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts