Jump to content

wheelies


Dead-Dodo

Recommended Posts

Ja, dat is de eerste missie van Avery Carrington. Op het moment als jij de kleren gepakt heb bij die kledingwinkel is er geen enkel voertuig meer te bekennen. Ik heb zelf heel Vice Point afgezocht naar verkeer maar ik kon niks vinden, dus ik denk niet dat er in de andere delen dan wél verkeer is. En die persoon die je moet neerleggen doet het golven volgensmij voor de ontspanning, ik geloof niet dat die beroepsgolver is :lol: .

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    12

  • Roxx0rz

    10

  • Bridgeman

    7

  • MrKooKie

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

dat was ik met 112 seconden

dat was met een pcj 600, een freeway is hartstikke zwaar, een wheelie met een sanchez is makkelijk, je geeft een flinke dot gas en je doet een wheelie, maar geef gas bij geven, alleen naar 8eren leunen.. en af en toe was extra gas

en hoe flik je 26 seconden stoppie?

Bewerkt: door BoMBeRMeN
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is nog niet eens m'n langste stoppie die langste is 191 seconden zie de stats hieronder. Daarin staat ook de meeste graden rondgedraait. 1420 graden. Ik weet zeker dat niemand dat ooit gehaald heeft. En zonder codes of trainers. Stoppie moet je met een faggio of pizza boy op het vliegveld doen. Dan heb je geen ander verkeer.

post-4-1104413338.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een keer 2636 graden gehaald

:angry: :angry: :angry: :angry: :( :angry: :o :angry: grrrr, dacht ik eindelijk dat ik een onnoemelijk groot record had neergezet en meteen heeft iemand bijna 2 keer zoveel, mag ik misschien weten hóé je dat voor elkaar gekregen hebt en waar? Nog iets ik heb m'n beste weelie ook weer verbeterd met 153 seconden. Zoals gebruikelijk op het vliegveld met een Sanchez.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je niet even een link geven voor een mod van die F1 auto, ik gebruik gewoonlijk geen mods maar deze keer vind ik het wel een uitzondering. Welke auto vervangt die en kan je ook even een screen geven van die stuntplek want ik vat het niet helemaal.

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben aan het zoeken....

maar misschien kun je zelf 1 ontwerpen met Zmodeler ik heb er geen verstand maar er zijn gnoeg mensen die dat wel hebben

suc6

groeten

edit: Ik heb een site baffie F1 MOD(S)

Bewerkt: door GtA_BaDmAn
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...