Jump to content

The Exchange


DenkaanHenk

Recommended Posts

Ik kan de missie The Exchange echt niet halen. Ik heb het al heel vaak geprobeerd. Ik ga telkens dood. Dus ik heb een paar vragen. Hoe kan ik deze missie het makkelijkste halen ? Geen tips van WikiGTA AUB tuurlijk lees ik WikiGTA heb ik allang gebruikt die omschrijving en die tips en screens. Maar daar lukt het echt niet mee. Met de zoekfunctie kan ik niks vinden. En ben te gestrest en het ergens anders op te zoeken. Heeft iemand dus eigen tips die jij altijd gebruikt ? Die niet op WikiGTA staan ? En weet iemand waar de Rhino tank staat ? Alvast heel erg bedankt !!! :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan de missie The Exchange echt niet halen. Ik heb het al heel vaak geprobeerd. Ik ga telkens dood. Dus ik heb een paar vragen. Hoe kan ik deze missie het makkelijkste halen ? Geen tips van WikiGTA AUB tuurlijk lees ik WikiGTA heb ik allang gebruikt die omschrijving en die tips en screens. Maar daar lukt het echt niet mee. Met de zoekfunctie kan ik niks vinden. En ben te gestrest en het ergens anders op te zoeken. Heeft iemand dus eigen tips die jij altijd gebruikt ? Die niet op WikiGTA staan ? En weet iemand waar de Rhino tank staat ? Alvast heel erg bedankt !!! :-(

Ik vrees dat je tijdens deze missie vrij weinig aan de Rhino hebt want deze staat op Staunton Island nadat je de missie The Exchange gehaald hebt de vindplaats van de Rhino vind je alhier. Dus je moet eerst de missie halen voordat je over de Rhino kunt beschikken. Voor deze missie kun je het beste een kogelvrije auto gebruiken. Zoals Bling je ook tipte voor de missie Grand Theft Aero, kun je ook bij deze missie goed de kogelvrije Patriot gebruiken die je van Ray hebt gehad na de missie 'Marked Man'. Zonder de Patriot is de missie ook goed te doen dus geen probleem als je hem niet meer hebt. Als je aankomt bij het huis dan worden al je wapens afgenomen door de Colombianen. Pak snel een geweer van de grond en schiet iedereen op de binnenplaats en op het balkon dood. Zodra iedereen dood is pak je een Cartel Cruiser en rijd je het hek uit. Je krijgt de melding dat je een helicopter moet volgen. Mijn tip is om alle Hidden Packages eerst te verzamelen zodat je een arsenaal aan wapens bij je hideout hebt liggen en je die mooi even kunt ophalen. Als je bij de dam aankomt wordt de ingang geblokkeerd door 2 wagens. Ram erdoorheen of gebruik een sniper (van je hideout) om de Colombianen te doden. Rijd nu verder de dam op. Recht in de bosjes ligt een sniper. Pak die en schiet elke zichtbare Colombiaan neer. Er staat ook stratigisch geplaatste tonnen waarmee je de colombianen kunt opblazen. Mocht je beschikken over de kogelvrije Patriot dat kun je gewoon over de dam rijden en drive-by's uitoeren. Als iedereen dood is moet je zo snel mogelijk aan de andere kant van de dam het dak op. Waar een helicopter opstijgt. Pak de Rocket Launcher van het dak en schiet de helicopter uit de lucht. Dus is niet makkelijk want je hebt zo'n 3 à 4 raketten nodig om de helicoper kapot te krijgen. Daarna is de missie gehaald en heb je de storyline uitgespeeld! Veel succes!

Edit @ GTA-Sheep's edit: Ik had je nog wel geleerd hoe je zo'n trademark teken maakte :puh:. Ik schrijf jou naam toch ook niet als 'GTA (liggen streepje) Sheep' :puh:.

Edit door GTA (liggend streepje) Sheep: sorry man, was de ALT + 0153 even vergeten :D

Bewerkt: door GTA-Sheep
Link to comment
Delen op andere websites

Relax.....ik ga je helpen :engel: Om bij je laatste vraag te beginnen: de Rhino staat bij de wapenhandelaar op eiland nummer 2 na het halen van The Exchange. Eventjes wachten dus nog. En dan de missie zelf. Om te beginnen heb ik ervoor gezorgd dat ik alle Hidden Packages al heb gehaald, dus naast de garage's ligt een hele rij met verschillende wapens. Zorg voor 100% armor en 100% health en rij met een willkeurige auto naar het landhuis, stap uit en loop in de marker. Je krijgt een filmpje te zien waarin je een bewaker neerslaat. Direct na deze scene pak je snel het pistool en schiet je de 3 bewakers neer die op je af komen rennen. Let daarbij ook op de 2 vijanden die vanaf het balkon op je schieen. Handig kan zijn om direct na het pakken van het pistool een sprintje te trekken naar de garage. Dan heb je even lucht, je vind daar een armor-pickup en je kan in alle rust de heren 1 voor 1 afknallen. Als iedereen dood is is deel 1 geslaagd.

Loop naar het hek en stap in je voertuig (of neem 1 van de Gangcars mee). Wat ik altijd doe is vanuit het hek botweg rechtdoor rijden zodat je van de helling afvalt en beneden uitkomt. Risico is natuurlijk wel dat je op je kop landt of (erger) doorglijdt het water in = dood. Maar als het lukt sta je in no-time voor je save-huis en kun je door middel van het lopen door de wapen-icoontjes in 1 keer je wapenvoorraad op peil brengen. Deel II geslaagd.

En dan deel 3. Rijdt met je auto vanaf je save-huis naar beneden (langs de rinkelende telefoon) en ga op weg naar de dam. Da's langs de ingang van de tunnel, 1 S-bocht door en aan de overkant zie je 2 gangcars staan met vijanden. Je hebt inmiddels alle wapens weer, dus pak je raketwerper, 1 schot, klaar. Stap weer in je auto en rij door. Halvewege zie je rechts een Snipergun liggen. Stap uit, pak het geweer en schiet daarmee 4 a 5 vijanden dood die je in de verte ziet staan. We schieten op. Rij langzaam verder en stap uit bij de eerste opgang naar boven. Van daar uit kun je de rest van de vijanden zien en doden en gebruik daarbij de wapens die je leuk vind. Gebruik vooral je raketwerper om ALLE voertuign behalve die van jezelf op te blazen (want anders probeert men je daarmee dood te rijden). Als je vlakbij de dam bent zal Catalina in de helicopter stappen en wegvliegen maar dat duurt zo verschrkkelijk lang dat je die met 1 schot uit de lucht kan schieten: wederom met je raketwerper. Wissel van wapen (AK47 ofzo), beklim te trappen en schiet de2 of 3 vijanden dood die er nog staan bovenaan. Let er daarbij op dat je niet de dame raakt die je moet redden (dat is me wel eens gebeurd :$) want dan is het missie over.....en dan: sit back en enjoy, neem een fanta en geniet van de aftiteling :bier:

Hopelijk lukt het je zo en anders horen we het wel...

Edit: omdat ik weer zo nodig een roman moest schrijven was BassieJ (Trademark) natuurlijk sneller en ons verhaal is praktisch hetzelfde. Maar, er is 1 belangrijk verschil. Als je de helicopter probeert neer te schieten met de rocket lancher die je op het dak bij de dam vind duurt het inderdaad 3 a 4 keer voordat ie neergaat. En schiet dat ding soms terug. Maar als je al een rocket lancher bij je hebt en op het ding schiet vóórdat je naar boven bent gegaan is het gewoon een kwestie van vierkantje recht in het midden, afdrukken en einde oefening.....in 1 keer dus :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Is er ook een andere manier om aan wapens te komen. Ik wil de missie zo graag halen. En heb geen geduld om hiddenpackes te verzamelen. En de kogelvrije Patriot heb ik verkloot in een missie van Donald love. :@ :@ :@ :@ :@:-( :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Is er ook een andere manier om aan wapens te komen. Ik wil de missie zo graag halen. En heb geen geduld om hiddenpackes te verzamelen. En de kogelvrije Patriot heb ik verkloot in een missie van Donald love. :@ :@ :@ :@ :@:-( :-(

Nouja, er zijn zat vindplaatsen voor wapens maar ik vrees dat je niet te ver van de dam uit de buurt mag gaan omdat anders de missie faalt. Dus ik vrees dat je het beste eerst de Hidden Packages kunt gaan verzamelen. Als je dat niet wilt kunt je het ook nog proberen met de wapens die de colombianen achter laten, dit is wel een stuk lastiger, maar het is mogelijk :engel:.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan ik geen tank van de politie afpakken. MAAR HOE MOET IK DAT DOEN!!!! Ik heb dat namelijk al 10.0000000000000 keer geprobeerd. weet iemand hoe dat het makkelijkste gaat om de tank van de politie af te pakken voor de garage ??

Link to comment
Delen op andere websites

Nou ja, zonder nou te willen zeuren: je vraagt ons om DE tip om de missie te halen en volgens mijn bescheiden mening moet dit 100% lukken met de tips van Bassiej of die van mij. Maar je hebt dan wel gewoon die wapens nodig (althans, dan maak je hetzelf iets makkelijker), dus ik zou toch maar eventjes die HP's gaan ophalen. Een tank van de politie stelen kán theoretisch wel natuurlijk, maar het is mij nog nooit gelukt. Wat je dan het beste kan doen is ergens beschut gaan staan (als bescherming tegen de helicopters) en alles afschieten wat beweegt. Op eiland nummer 3 dan. Uiteindelijk heb je het Warrantylevel bereikt wat ervoor zorgt dat de tanks naar je toe komen. Schiet iedereen neer en trek een sprintje naar de tank toe. De bestuurder zal uitstappen en die moet dus ook dood. Dan instappen en wegwezen. Klinkt eenvoudig, is het niet. Mijn inschatting is dat je daarmee langer bezig zult zijn met alle frustaties van dien als je voor de 18e keer wordt doodgschoten dan dat je even een half uurtje met een kaartje van WikiGTA langs de HP's rijdt.....

Link to comment
Delen op andere websites

Een Rhino stelen van de Politie is eigenlijk best makkelijk. Je moet alleen eerst de Vigilante Missies halen zodat je 6 Cop Bribes bij je SaveHouses hebt. Indien je dat gedaan hebt ga je gaat naar je SaveHouse op Shoreside Vale en veroorzaakt een relletje. Als je een 6 sterren Wanted Level hebt zorg je dat er een tank naar je toekomt. Ren dan door de 6 Cop Bribes zodat je van de politie ga bent. Loop naar de tank en steel hem. Nu weet ik niet meer of hij op slot zit, volgensmij niet. Is dit wel zo dan moet je er even een Molotovo Cocktail op gooien, dan komen ze eruit.

Als je alle andere voertuigen van de Portland Emergency Vehicle Crane al hebt geëxporteerd raad ik je aan hem eerst te Exporteren omdat hij na de missie waarschijnlijk verloren gaat. (Daarna natuurlijk importeren en opslaan in je garage) Als dat niet is sla je hem op in je garage zonder hem eerst te exporteren.

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Maar hoe kun je de missie het makkelijkste halen zonder zijmissies te doen. :? Want ik wil alleen voor de hoofdmissies gaan en niet voor de zijmissies die vind ik stom. :-( Alle andere tips die niet met de zijmissies te maken hebben heb ik gedaan. Maar dan lukt het nog niet. Met geen één missie had ik moeite. Nou een klein beetje dan. Maar veel moeite nee dat niet. Met deze laatste missie weer wel.

Oh ja ik heb nog een hele belangrijke vraag !!! Heeft iemand een filmpje dat je ziet dat Maria word neergeschoten of dat je het schot hoort ? Op youtube en video google staan ze niet !!!!!!! Want ze spoelen dat filmpje door wat ik jammer vind...

Link to comment
Delen op andere websites

Maar hoe kun je de missie het makkelijkste halen zonder zijmissies te doen. :? Want ik wil alleen voor de hoofdmissies gaan en niet voor de zijmissies die vind ik stom. :-( Alle andere tips die niet met de zijmissies te maken hebben heb ik gedaan. Maar dan lukt het nog niet. Met geen één missie had ik moeite. Nou een klein beetje dan. Maar veel moeite nee dat niet. Met deze laatste missie weer wel.

Oh ja ik heb nog een hele belangrijke vraag !!! Heeft iemand een filmpje dat je ziet dat Maria word neergeschoten of dat je het schot hoort ? Op youtube en video google staan ze niet !!!!!!! Want ze spoelen dat filmpje door wat ik jammer vind...

Ik zal je even helpen met meer tips. De belangrijkste tips zijn al gegeven. Bij deze missie moet je het losgeld naar Catalina brengen. Maar als je daar komt staan er Cartels op je te wachten met wapens in hun handen. Aangezien je zonder wapens komt te zitten tijdens de missie, moet jij een Cartel doodmaken en het wapen pakken. Als je meer wapens. Daarna pak je een auto en armor die in de garage staat en dan ga je die helikopter volgen die naar de dam leidt. Bij de ingang van de dam staan twee Cartels op je te wachten. Je kunt kiezen tussen schieten of overrijden. Ik kan je adviseren om te schieten. Daarna pak je hun wapens en ga je verder. Als je in de diepte kijkt, dan zie je een boel Cartels. Je kunt daar ook wat wapens pakken om die Cartels neer te schieten. Als ik me niet vergis, dan kun je een Sniper en een Machinegeweer vinden. Blijf rustig en let niet op de tijd. Maak eerst de Cartels af die bovenaan staan. De schoten van boven komen harder aan en zijn moeilijk te vermijden. Daarna reken je af met de Cartelleden op de grond. Na een tijdje komt er een vrachtwagen waarmee je moet afrekenen. Die kun je makkelijk uitschakelen met een Machinegeweer. Daarna moet je Maria bevrijden. Schiet de Cartels dood en richt je daarna op die helikopter die je met een Rocket Louncher of een Machinegeweer neerhaalt.

Het flimpje met het schot die Maria het zwijgen oplegt heb ik gevonden op

. Na 5:27 hoor je het schot die Maria het zwijgen oplegt. Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...