Jump to content

Minst favoriete Radiozender


spoeky

Minst favorite radiozender  

66 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind je de slechtste radiozender?

    • Flash Fm
      0
    • V-Rock
      15
    • Paradise
      3
    • VCFL
      7
    • The Wave 103
      0
    • Fresh 105 fm
      9
    • Espantoso
      12
    • VCPR
      7
    • Emotion
      11


Recommended Posts

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • spoeky

    2

  • Agent Kellerman

    2

  • Dinkydau

    1

  • Only GrandTheftAuto

    1

Vind de muziek zwaar top en past gewoon heel goed bij de tijdsgeest van Gtavcs,maar dat geld voor alle afleveringen van het spel de soundtracks zijn gewoon heel goed.

Espantoso is er bijvoorbeeld voor de vele cholo,s en cubanen die in de stad wonen.

Vcpr neemt lekker de hele Amerikaanse samenleving op de hak. Als je er goed naar luistert is het gewoon hilarisch en de reclame,s daar lach ik mij helemaal slap om.

Alles Klinkt zoals het in die tijd klonk en dat is gewoon heel goed gedaan of het nu om Vice city of San andreas gaat. Dus ik stoor mij helemaal nergens aan maar ja ik ben ook al een wat oudere gamer. :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom op het Forum zzzzzmura :tu:

>>> Door SummerBase: Het is erg aardig van je dat je hem welkom heet op het forum. :) Echter kun je dit soort dingen beter per Persoonlijk Bericht aan hem kenbaar maken of aan het einde van een nuttig bericht, want dit bericht voegt niet echt veel waarde toe aan dit topic. ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
  • 2 weken later...

VCPR is wel grappig, maar wel typisch Amerikaanse humor. Je moet er van houden.

Fresh 105 is echt wel een goede zender, alleen ik kan me voorstellen dat als je de 20 nog niet bent gepasseerd, nooit enkele old school classic rap tracks voorbij hebt horen komen waar je een herinnering van vroeger aan hebt.

Ik ken een hoop van die oude rap klassiekers, en dank Rockstar ervoor dat ze de moeite gedaan hebben om het onder een wat breder publiek onder de aandacht te brengen. Er zijn vast wel wat nummers waarvan er later in de jaren 90 en daarna samples zijn gebruikt die jullie herkennen, en dan weet je tenminste wat het origineel was. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...