Jump to content

Wie heeft hier een minibike?


robbin-lesley

Recommended Posts

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • LBG

    2

  • RobertSA

    2

  • Gunit-Soldier

    2

  • robbin-lesley

    2

  • 1 maand later...
kheb ooit een chineesje gekocht

staat nu weg terotten in de schuur ..

zonde van het geld

Kheb chineesje dat toch vlotjes rijd...beetje aan gewerkt zonder kosten aan te doen en kan nu tussen 50-60 KM/U...

Zijn wel dingen waar je mee moet oppassen want je zit niet echt comfortabel op dat ding...

Garagist in de straat verkoopt pocketbike Harley Davidson...lijkt me wel leuker aangezien je je dan niet helemaal moet intrekken om erop te kunnen...

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, ik heb geen minibike en wil er ook geen. Ik snap niet wat mensen er zo leuk aan vinden om helemaal opgevouwen op een kleine motor te zitten. Koop dan gewoon een scooter of brommer. Of nog beter zelfs voor de fans: een schakelbrommer. Die zien er ook uit zoals echte motoren, maar zijn wel een stuk groter als minibikes.

:bier: Nuke[NL]

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb er een.... iedereen uit me klas wilt erop rijden hadden we op mij verjaardag een paar klasgenootjes opgereden...Zelf rij ik er vaak op, soms ook naar school :D

binnenkort ga ik hem verkopen.. :D Ga op naar een scouter of brommer :D

Link to comment
Delen op andere websites

Heb ik niet nodig.

Nog 2 jaar wachten en dan heb ik een brommer(Ben dan 15)

En een echte brommer heeft veel voordelen dan een pocketbike.

Brommer kun over al op de openbare weg gebruiken en op de baan kun je geen file hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb ik niet nodig.

Nog 2 jaar wachten en dan heb ik een brommer(Ben dan 15)

En een echte brommer heeft veel voordelen dan een pocketbike.

Brommer kun over al op de openbare weg gebruiken en op de baan kun je geen file hebben.

Kom je met en minibike dan wel in de file te staan? :bonk: Maar een brommer vind ik ook veel leuker, je staat niet voor lul en het zit veel lekkerder. En je kan er naturlijk legaal de weg mee op als je 16 bent met een certificaat.

pocketbike.jpg

Zeg nou eerlijk, dat ziet er toch niet uit?

Link to comment
Delen op andere websites

Heb ik niet nodig.

Nog 2 jaar wachten en dan heb ik een brommer(Ben dan 15)

En een echte brommer heeft veel voordelen dan een pocketbike.

Brommer kun over al op de openbare weg gebruiken en op de baan kun je geen file hebben.

Kom je met en minibike dan wel in de file te staan? :bonk: Maar een brommer vind ik ook veel leuker, je staat niet voor lul en het zit veel lekkerder. En je kan er naturlijk legaal de weg mee op als je 16 bent met een certificaat.

pocketbike.jpg

Zeg nou eerlijk, dat ziet er toch niet uit?

Inderdaad maar het is meer te doen dat je een exclusieve pocketbike hebt...op de speelgoedbeurs in HongKong hebben ze pocketbikes te koop staan van officiële renstallen....stel jezelf is voor op pocketbike van 2 keer zo groot als je foto...met williams...of Repsol of de geelblauwe camel gesponsorde brommer van Rossi...dat is gewoon iets dat je moet hebben ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...