Jesperkaj Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Ik niet, maar het is wel erg lachen als je erop rijdt. Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Wou eerst kopen maar die dingen gaan zo snel kapot dat motortje helemaal en je mag nergens rijden. Reageren
rubensanti Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 ik heb een minicrosser en een maxicrosser met schakel... mini gaat 65 en maxi gaat 110 Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 ik heb zelf geen minibike , maar rijd er afentoe wel is op , gaan we race'n tegen anderen Minibike's dat is echt helemaal te gek , gewoon op de weg lekker scheuren verder is het wel gevaarlijk en hebben we wel altijd pleisters bij ons Reageren
Racingfreak Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Nee, en die gingen geven alleen overlast. Ik was nog aan het fietsen laats, kwamen 2 gasten keihard de bocht om met zo'n minibike. Ze zaten onwijs laag, die gaan echt vallen. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 (bewerkt) ik vind die dingen zo crap hea.... ik ben echt veels te groot voor die dingen en het zit zo kloté. Nee geef mij maar me lieve scootertje EDIT : @ Grootduimpje : wahahha pleisters zulle weinig helpen als je iest breekt Bewerkt: 2 juli 2007 door Plantebak Reageren
Michiel23 Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 ik ook niet, maar het lijken we wel leuke dingen. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Het lijkt me zeker vet om ereen te hebben, desnoods er 1 zelf te bouwen, is opzich niet zo moeilijk kos alleen wel veel tijd. Heb zelf een keer op een midibike gereden, die dingen zijn zeker vet. Reageren
JeGe Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Nee, een vriend van mij heeft wel 2 midibikes 1 minibike en 1 midichopper, en ik race soms met hem o de midibikes. Die dingen zijn echt dé master!!! Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Ik heb geen minibike maar ik hoef er ook geen een. Ik vind het best gevaarlijk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.