Jump to content

gta3 - gta vice city


Tim14

Recommended Posts

gta vice city kwam na gta 3 maar dit klopt niet echt phil verloor bijvoorbeeld zijn arm in vice city en in gta 3 mist hij al zijn arm ook bijvoorbeeld bij ray met de missie marked man zegt hij see you in miami vice city speelt zich af in miami dus ik snap nu niet echt meer of vice city nou een vervolg er van is of juist niet

Link to comment
Delen op andere websites

gta vice city kwam na gta 3 maar dit klopt niet echt phil verloor bijvoorbeeld zijn arm in vice city en in gta 3 mist hij al zijn arm ook bijvoorbeeld bij ray met de missie marked man zegt hij see you in miami vice city speelt zich af in miami dus ik snap nu niet echt meer of vice city nou een vervolg er van is of juist niet

Ooit aan gedacht dat GTA Vice City in de jaren 80 speelt. 1986 en GTA3 in de jaren 90. 1999

Gta Vice City speelt eerder!

Link to comment
Delen op andere websites

Fido is de bijnaam die je krijgt van Maria, of in ieder geval van de Mafia.. :puh:

Volgens mij heb je in GTA 3 geen eigen naam! Verschillende gangs geven je een bijnaam, net als in GTA 2 ( daar kreeg je de bijnamen Gecko, Jumbo, Kosai )

El Burro noemt je Amigo, maar dat is misschien geen bijnaam..

Als je echt Fido had geheten dan zouden Asuka, Ray en verder ook iedereen je ook wel zo genoemd hebben. Iedereen noemt je Handyman, My little Friend of hoe dan ook ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja klopt, maar ik denk dat in San Andreas ook Tommy Vercetti zit..

Waarschijnlijk speel je hem dan in het verleden ofso, dat ie pas 18 is en zijn criminele carriere op gaat bouwen!

Misschien ook niet als hoofdpersoon, maar dan als jouw belangrijke connectie ofso iets :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

maar dan loopt gta 3 toch eigenlijk gewoon achteruit

Nou, GTA 3 loopt niet achteruit want dan zou het spel niet kloppen, maar je zou kunnen zeggen dat GTA steeds verder terug de tijd in gaat inderdaad! :puh:

GTA 2 speelt zich in de toekomst af, GTA 3 in de jaren 90 zoals joriz al zei, en Vice City jaren 80, San Andreas ( de nog komende nieuwste GTA ) speelt zich naar alle waarschijnlijkheden nog verder terug in de tijd af, ik dacht in de jaren 60..

Link to comment
Delen op andere websites

ja dat bedoelde ik ook

maar als er dan nog echt zo veel gta's uitkomen dan ben je volges mij in de jaren 30 op een begevenement da vind ik wel een minpunt voor gta dan

Ik denk niet dat de makers van GTA zo ver terug zullen gaan <_<

Toen waren er nog maar weinig auto's, dus dat zal wel niet..

Na San Andreas komen er waarschijnlijk nog wel meer GTA's, maar die zullen dan wel weer een ander verhaal hebben, in een andere tijdperiode, misschien wel het heden!

Wie weet.. :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

hahahaha leuk misschien komt er ook: GTA Pompeji dat je met de paard missies moet doen voor keizers enzovoorts en als je m uitgespeeld heb dat dan pompeji ontploft door die vulkaanuitbarsting. :puh:

Offeh GTA Goes to Mars dat je voor aliens moet werken enzo :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 3 maanden later...

in het filmpje van vice city moet je geld op wegbrengen of ophalen en dat gaat mis later beld tommy op zijn bed naar iemand die gene aan de andere kant van de lijn is de hoofd rol speler uit gta3 dus gta3 vervolgd eigelijk vice city :o

Bewerkt: door eggie123
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...