Jump to content

bike salesman


jurgen1

Recommended Posts

Je bent waarschijnlijk in de marker van bike salesman gestapt. Maar je moet naar de rechterkant van de motor winkel lopen. Daar staat een marker bij de telefoon. Deze fout heb ik ook gemaakt.

De bike salesman is gewoon een zij-missie. Je moet 10 motors van elke soort verkopen. Dus in totaal 40. Deze missie heeft niks met salvatore te maken. Dus je moet de marker hebben naast de bike salesman.

PS. Hoort dit topic niet thuis in de LCS forum?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat in een missie van Salvatore de zijmissie Bike Salesman voorkomt (op de psp toch).

Om de zijmissie te halen moet je van elke soort motor 10 verkopen. Er zijn er dus 4 => 10 * 4 = 40.

Edit: Je moet de telefooncel om de hoek hebben i.p.v. die aan de voordeur.

Edit: en inderdaad dit hoort i.p.v. hier in het VCS-forum thuis in het LCS-forum.

Bewerkt: door MASTERMIND
Link to comment
Delen op andere websites

Hij staat in het verkeerde Topic, maar toch even antwoord geven

Je moet er volgens mij 40 verkopen.

Mike

Edit: Oeps, drukte op Add Reply en ging even weg.

daarom zag ik de andere posts dus niet

Bewerkt: door Dark_GTA_Mike
Link to comment
Delen op andere websites

ik snap de salvatore missie Bike salesman niet je kan eeuwig motors blijven ver lopen wat is daat de bedoeling van?

Hoi Jurgen1,

Ik denk dat je het over de missie Bike Salesman uit Liberty City Stories hebt, aangezien je het over Salvatore en Bike Salesman hebt. Ik weet niet wat dit met elkaar te maken heeft, maar ik denk dat het over Bike Salesman gaat. Hier moet je motors verkopen aan klanten. Elke klant wil een ander soort motor, en je moet steeds op een andere manier rijden. Bij de Faggio moet je bijvoorbeeld heel rustig rijden, omdat de klant net een ongeluk heeft meegemaakt of gestrest is. En bij de PCJ-600 moet je heel hard rijden, want de klant daarvan is een echte snelheidsduivel. Nu moet je van elk soort motor 5 stuks verkopen dacht ik, het kunnen er ook 10 zijn. Let dus op wat de klant wilt, en verkoop op die manier motors van elke categorie. Veel succes!

Edit: Veel te laat :7

Bewerkt: door M4X
Link to comment
Delen op andere websites

Aha, dus zo komt Summerbase aan zijn posts :7

Edit: sry moest ff een opmerking maken ^_^

Edit 2: Nee hoor Summerbase, je weet toch dat we van je houden :*D

>>> Door SummerBase: Het heeft niet echt zin om dit te posten Mike. :7 De moderator kan op diverse manieren de topicstarter benaderen en daar is één van een bericht zetten en als ik eerlijk moet zijn, maakt het me niks uit hoeveel berichten ik heb. ;)<<<

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...