e-peen machine Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 Naar aanleiding van deze thread vraag ik of iemand anders de missie wil uitvoeren. Hopelijk heb ik vervolgens niet meer last van dit soort bugs Het is een vrij simpele missie, rij naar bouwplaats, dan naar haven en op einde naar vliegveld. Vind daar met de beacon Mike en zorg ervoor dat T-bone niet sterft. Hierna loop ik vast, maar op goede save zou je daarna 4 sterren krijgen en ff paintjob moeten halen om vervolgens Mike of T-bone af te zetten (laatste alinea heb ik ook maar gelezen). Als je het kan, kun je dan ook meteen kijken of er een bug inzit ofzo. dus: Missie(s): Mike Torrinos (alleen die, rij naar boven toe op map, bij water in de buurt) Cheaten: (Als moet, alleen wapencheats, geen andere cheats) Versie: 1 Overig: n.v.t GTASAsf1.b
Typhoon Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 (bewerkt) Mission Passed: Mike Toreno Beloning: $7000 | Respect + Cheats/mods: Niet gebruikt Savegame: Nog veel plezier en succes bij het spelen van GTA San Andreas! Bewerkt: 19 maart 2007 door Typhoon
e-peen machine Geplaatst: 19 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 Doe ik wel voor je thanks
Recommended Posts