Jump to content

Zin & Onzin reorganisatie


Lantyz

Recommended Posts

Zoals je onderaan het forum al had kunnen zien heeft het Zin en Onzin-subforum een flinke face-lift ondergaan. Allereerst heet het subforum vanaf heden 'Lifestyle', aangezien de betreffende fora veelal gaan over wat je buiten je PC om allemaal uitspookt. Daarnaast hebben een drietal fora een wijziging ondergaan:

Het Gadgets forum is uitgebreid tot Luxuries, waar je vanaf nu behalve met je gadgets, ook met andere zaken die het leven aangenamer of interessanter maken terecht kunt. Dit reikt van je nieuwe mobieltje tot een HI-FI installatie, van je favoriete deodorant tot een merk schoenen en van de ultieme sportwagen tot het machtigste vliegtuig.

Over het Onzin forum kwam al enkele malen het verwijt dat er teveel onzin gepost werd. Dit forum is bij deze dan ook omgedoopt tot None of the Above (NOTA), waar je terecht kunt met alle onderwerpen waarvoor in de fora erboven geen plek is. Dit blijft gewoon de plek om onderuitgezakt over de minder zware onderwerpen te praten zoals velen al gewend waren, maar absolute onzintopics worden niet aangemoedigd.

De superleden en hoger zullen merken dat Discussies weg is. Geen zorgen: Dit komt een dezer dagen weer terug als Opinie, maar het wordt momenteel nog opnieuw gestoffeerd zodat het voor alle leden beschikbaar is. Hier kun je terecht met de meer serieuzere onderwerpen zoals het nieuws, persoonlijke gebeurtenissen waar je het op niveau over wilt hebben en discussies. Meer hierover wanneer het topic gereed is.

Momenteel worden er topics verplaatst naar hun nieuwe forum (met name topics in NOTA die nu thuishoren in Opinie of Luxuries), dus het kan zijn dat je even moet zoeken naar bekende topics.

De fora blijven onder het beheer van NandroDavids en GTA-Sheep.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    2

  • GTA-Sheep

    2

  • .Timothy

    2

  • Typhoon

    1

Ziet er allemaal goed uit, die nieuwe namen zijn ook leuk. Ik vind het een goed idéé dat het Discussies fora nu ook voor de rest van het forum is te zien. Het fora was de laatste tijd niet erg populair meer, dus daar binnenkort verandering inkomen :) Goed gedaan, veel succes in de fora's GTA-Sheep en NandroDavids. Maar dat lijkt me geen probleem worden :)

Link to comment
Delen op andere websites

Best wel mooi. Maar waarom staat het None of the Above forum niet bovenaan ? Nu staat het Beel en Geluid forum bovenaan. :? Dat vind ik wat minder.

Nou, dat heeft geen speciaal doel, alleen maak je natuurlijk eerst alle "serieuze" onderwerpen en de echte fora met een naam en sluit je af met alles wat overal buiten valt. In dit geval hoort NOTA dus achteraan te staan. Wat ook in overstemming is met de naam, want anders zou de A in NOTA niet echt meer van toepassing zijn natuurlijk :D

Link to comment
Delen op andere websites

...maar absolute onzintopics worden niet aangemoedigd...
Krijgt GTA-Sheep ook weer wat rust :puh:.

In ieder geval lijkt het imo een oede verbetering voor het forum! Ik hoop dat mensen ook beseffen dat er nu geen nieuws forum meer hoeft te komen...

Euhm Patrick, ik denk dat hij niet zulk nieuws wil plaatsen maar gewoon serieus, het is dus een grapje ;)...

Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

Het is wennen. Nu op het eerste zicht vind ik het geen verbetering. Waarom moeten alle woorden "verengelst" worden :bonk: Het was goed zoals het was en daar moest dus van mij zeker niets aan veranderd worden.

De volgorde hoe ze staan maakt me niets uit, dus daar heb ik geen problemen mee, maar ik vind gewoon de namen nogal "stom".

Maar ja, het zal wel wennen zeker he :)

Link to comment
Delen op andere websites

Das ist super geil!

De naam is nu wel een stuk beter, maar even een vraag, komt er nu ook een speciale Nieuws forum, waar men nieuws berichten in kan doen... ? ( Voorbeeld: "Nieuws: Pietje schopt klaas" )

Hopelijk komt dat wel!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...