PatrickW Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 Das ist super geil!De naam is nu wel een stuk beter, maar even een vraag, komt er nu ook een speciale Nieuws forum, waar men nieuws berichten in kan doen... ? ( Voorbeeld: "Nieuws: Pietje schopt klaas" ) Hopelijk komt dat wel! Er zal geen forum komen om dat soort onzin-nieuws te plaatsen. Wel eentje om serieuze zaken te bespreken.
NandroDavids Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 De naam is nu wel een stuk beter, maar even een vraag, komt er nu ook een speciale Nieuws forum, waar men nieuws berichten in kan doen... ? ( Voorbeeld: "Nieuws: Pietje schopt klaas" )Voor nieuwsberichten en discussies daarover kun je binnenkort terecht in Opinie, zoals Lantyz al aangaf in zijn post:De superleden en hoger zullen merken dat Discussies weg is. Geen zorgen: Dit komt een dezer dagen weer terug als Opinie, maar het wordt momenteel nog opnieuw gestoffeerd zodat het voor alle leden beschikbaar is. Hier kun je terecht met de meer serieuzere onderwerpen zoals het nieuws, persoonlijke gebeurtenissen waar je het op niveau over wilt hebben en discussies. Meer hierover wanneer het topic gereed is.Je zult nog even geduld moeten hebben voordat je Opinie kunt bezichtigen, maar daar wordt aan gewerkt. Meer informatie over wat er geplaatst kan worden in Opinie volgt er zodra het voor iedereen toegankelijk is. Overigens had je dat ook kunnen lezen in de post van Lantyz...
M4X Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 Zin & Onzin was hier hard aan toe. Het resultaat is leuk, de namen vind ik leuker dan vroeger. Ik wacht met goede hoop op het opinie forum, ik denk dat dat ook een stuk leuker wordt als deze terug is. Lang leve Lifestyle!
GTA-Sheep Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 Zin & Onzin was hier hard aan toe. Het resultaat is leuk, de namen vind ik leuker dan vroeger. Ik wacht met goede hoop op het opinie forum, ik denk dat dat ook een stuk leuker wordt als deze terug is.Lang leve Lifestyle! Dank voor de complimenten. En ook ik denk dat het opinie-forum leuker wordt als iedereen er in kan posten. Maar of het leuk wordt hangt voor het allergrootste deel van jullie af We hebben er in ieder geval vertrouwen in....
White Gold Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 Ik weet niet wat opinie is, maar hoe meer dingen hoe meer vreugd . Ziet er goed uit, veel beter dan eerst
Thundercover Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 (bewerkt) Hoewel dezelfde topics als voorheen erin staan, ziet er allemaal goed uit. Natuurlijk heeft het de tijd nodig om ook het werkelijk bedoelde forum te worden, maar de namen zijn gewoon goed gekozen. Veel moderner en lekker hip. Geweldig gedaan Edit: @ hierboven: opinie v [-s] mening. Volgens het woordenboek van Prisma Bewerkt: 21 maart 2007 door Thundercover
NandroDavids Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 Ik weet niet wat opinie is, maar hoe meer dingen hoe meer vreugd Opinie is simpelweg een synoniem voor mening. De bedoeling van het deel van het Forum dat nu de naam Opinie draagt is dan ook om onderwerpen te kunnen bespreken waarover men verschillende meningen kan hebben. Hoe men tegen een bepaald onderwerp aankijkt bijvoorbeeld. Vandaar dat er nieuwsberichten geplaatst kunnen worden, zodat daar meningen over gegeven worden. Daarnaast is er ook ruimte voor discussies buiten het nieuws om en voor serieuze, persoonlijke onderwerpen waarover iedereen zijn/haar zegje kan doen.Om een lang verhaal kort te maken betekent opinie niets meer dan mening en kun je in Opinie dus over verschillende onderwerpen je mening geven.
Ewoud Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 Vind de namen goed gekozen.. maar NOTA... dat weet ik niet helemaal zeker.
.Timothy Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 Vind de namen goed gekozen.. maar NOTA... dat weet ik niet helemaal zeker. Vind ik ook, het klinkt...hebberig .Maar hoe zit het dan met de SL-topics in het oude Discussie-forum? Straks lekt er iets uit.
.Sharingan Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 Zoveel zal er niet uitlekken, Het enige dat je ziet is dat alles gepost is door SL+.
profile Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 Ik dacht al. WAAR IS HET ONZIN FORUM GEBLEVEN. maar het beste fora is gelukkig toch gebleven bedankt crew
ArticLight Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 Er werd inderdaad een hoop onzin gepost, maar deze nieuwe look vind ik toppie! Natuurlijk ook succes gewenst aan de 2 top mods.
Mania-92 Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 Vind de namen goed gekozen.. maar NOTA... dat weet ik niet helemaal zeker. Vind ik ook, het klinkt...hebberig .Maar hoe zit het dan met de SL-topics in het oude Discussie-forum? Straks lekt er iets uit. GTA-Sheep was vanmiddag het discussie forum aan het doorskimmen voor gevoelige informatie, dat zal dus niet gebeuren. >>> Door GTA-Sheep: Nog steeds trouwens <<<
Hanneswasco Geplaatst: 23 maart 2007 Rapport Geplaatst: 23 maart 2007 Heey, Leuk gedaan, ben net terug en zie al onmiddellijk wat er verandert is. Dus ging ik maar snel eens naar mededelingen kijken, en wat zie ik? Zin & Onzin reorganisatie! Dus, ik vind het wel mooi gedaan! Wel nog even wennen voor mij, maar het is dus wel leuk!
Recommended Posts