Jump to content

Phnom Penh '86


arnie

Recommended Posts

Tja, de screens van de missie Phnom Penh '86 werken niet meer op wikigta

'(Deze pagina bevat momenteel geen tekst)'

Kijk zelf maar

Het was mij ook al een keer ergens opgevallen, maar ik heb er toen verder niet veel aandacht aan geschonken. Maar aangezien het dus bij meer screenshots het geval is moet er naar mijn mening wel wat aan gebeuren. Ik ben zelf niet erg actief op WikiGTA en heb dan ook geen flauw idee waar het aan kan liggen. Hopelijk weet één van mijn WikiGTA-collega's dat wel en gaat er wat aan veranderen. In ieder geval bedankt voor het melden arnie.

Overigens kun je dit soort dingen voortaan beter in het daarvoor bestemde Forum posten. Nu verplaats ik het wel even naar het juiste gedeelte van het Forum.

Link to comment
Delen op andere websites

Na een klein onderzoekje kan ik denk ik zeggen dat het ligt aan de apostrof in de naam van de screenshot. Deze zorgt voor een zogenaamde backslash in de naam en volgens mij veroorzaakt dat het probleem. Ook bij de kapsalon van Reece in San Andreas gebeurt dit met een screenshot met een apostrof in de naam: Bold & 'stash. Bedankt voor het melden in ieder geval, we zullen even kijken wat ermee gedaan wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...