Jump to content

Open opinie


Lantyz

Recommended Posts

Zoals was aangekondigd in de vorige mededeling, is Opinie zojuist geopend voor alle forumleden. Opinie is speciaal ingericht als een wat serieuzere noot van het forum, voor onderwerpen die eigenlijk niet in NOTA thuishoren. In het forum zelf vind je een uitgebreid topic over de bedoeling van het forum.

Daarnaast is het WikiGTA-forum verplaatst naar het Feedback en Mededelingen subforum, naast het andere Feedback forum.

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk gedaan, heb net een topic gevonden in het opinie forum helemaal achteraan toen ik hier nog maar net geregistreerd was, echt wel lol als je zag dat ik toen eigenlijk net als iedereen wat spammend op het forum komt :schater: Maargoed, is wel leuk te zien van hoe ik begonnen was tot nu, maargoed, dit is een heel ander verhaal wat ik hier nu zit te vertellen.

Vind het goed dat wikigta nu wat beter te zien is en natuurlijk ben ik ook blij met de komst van het opinie forum :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ah, ik zat er al op te wachten :eten:...

Ik hoop dat het goed wordt benut en wie weet wordt het wat ^^. En inderdaad handig om WikiGTA hierbij te gooien, het wordt toch wel veel gebruikt en het is tenslotte GTAGames/GTAForum. Update: Ik denk dat het handiger is als hij als 3e staat, en niet 4e...

Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

Woei, dat Opinie forum is echt vet :D Ik werd er echt een beetje woeiërig van als mensen serieus nieuws posten in iets wat het onzin forum heet. Maar hoe hebben jullie in zo'n korte tijd zoveel topics verplaatst? :7

Over dat WikiGta vind ik ook wel mooi gedaan, het is toch wat meer onderdeel van GTAForum.nl dan bijv. Martineza of Grand Tani Island.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar hoe hebben jullie in zo'n korte tijd zoveel topics verplaatst? :7

Ik denk dat ze de 'Multimoderatie'-functie hebben benut. Dan kan je in korte tijd allemaal topics selecteren met een aanvinkvakje waardoor je met één druk op de knop alles kan verplaatsen naar een mooi, (leeg) forum.

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk dat het forum er weer is, het ziet er natuurlijk goed uit. Had ook niet anders verwacht.

Goed dat jullie WikiGTA onder het Medelingen, Nieuws en Feedback fora hebben gezet, ik was al langer van mening dat het daar veel beter opvalt dan onder Hosted projects. :)

Top :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk dat het discussie forum weer terug is, ditmaal voor iedereen. Daardoor zal het nu wat leuker worden, als het actiever is.

WikiGTA, het wordt steeds groter. Het forum bij Feedback en Mededelingen is ook wel verdiend. KUTGW! _O_

Bewerkt: door M4X
Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap eigenlijk de verschillen niet :$
Sinds een paar dagen heet het 'Zin en Onzin', Lifestyle en de subforums zijn meer geordend opgezet. Zo heet het onzin forum nu 'Non of the Abobe', wat natuurlijk betekent niks van bovestaande. De topics worden dus beter opgesplistst. En de forums zijn breder qua mogelijkheden. Waar een Gadgets forum voorheen enkel bestemd was voor de leuke ditjes en datjes, is het nu voor alle elektronica en gadgets besteed onder de naam 'Luxuries', wat betekent luxe dingen- geen basis behoeftes dus. Tevens is er een Opinie forum voor de leden bij gekomen, hier komen interessante stellingen topics en discussies die voorheen enkel voor Superleden of hoger waren. Verder is het weer eens wat nieuws en is het WikiGTA forum verplaatst naar Feedback en Mededelingen! ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...