Gunit-Soldier Geplaatst: 23 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2007 Waarom schoot claude Cataline en Miquel niet dood? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Agent Kellerman Geplaatst: 23 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2007 (bewerkt) Ik denk dat hij geen vrouwen kan vermoorden, Dan krijgt hij spijt Mietjj Bewerkt: 23 maart 2007 door Kellerman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gunit-Soldier Geplaatst: 23 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2007 Hij vermooord haar op het laastst hoor Weet iemand het goede antwoord ? Of is dat er niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DJ Vincento Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2007 Hoezo, hij vermoord catalina op het laatst? Waarom zie je ze dan in het eind filmpje samen er gens zitten, waarna ze weg loopt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2007 Hoezo, hij vermoord catalina op het laatst? Waarom zie je ze dan in het eind filmpje samen er gens zitten, waarna ze weg loopt?In de laatste missie van GTA III, The Exchange, wordt Catalina door Claude vermoord. Nadat Claude zich een weg heeft weten te banen langs verschillende leden van de Colombian Cartel probeert ze te vluchten in een helikopter, maar Claude schiet haar met een rocketlauncher uit de lucht. Daarna krijg je in het eindfilmpje te horen dat Claude en Maria met elkaar lopen te praten, waarn Claude ook haar nog neerschiet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HerrieM Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2007 Als ik het mij goed herinner vermoord je Catalina niet omdat deze weet te ontsnappen. Miguel laat je in leven om daarna informatie uit te krijgen. Dit zal Asuka Kasen voor je doen doormiddel van marteling. In de laatste missie, The exchange, zul je Catalina wel vermoorden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Clowntje_93 Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2007 Hij schiet op Catalina maar mist en dan weet ze te ontsnappen. Dan komt Asuka eraan en zij wil Miguel niet vermoorden want hij kan jullie veel vertellen over de plannen van het Colombian Cartel. >>> Door Bling: Wat probeer je toe te voegen? Naar mijn weten is dit allemaal al verteld.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino99 Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2007 Misschien omdat hij dacht er nog iets aan te hebben bevoorbeeld bewijs ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2007 (bewerkt) Omdat Claude Catalina vertrouwde!Zou jij een Vrouw neerschieten? PS: R* Zal dan nog meer herrie aan hun been hebben. Bewerkt: 3 april 2007 door Dastard Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoDyLoTioN Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2007 (bewerkt) In de laatste missie van GTA III, The Exchange, wordt Catalina door Claude vermoord. Nadat Claude zich een weg heeft weten te banen langs verschillende leden van de Colombian Cartel probeert ze te vluchten in een helikopter, maar Claude schiet haar met een rocketlauncher uit de lucht. Daarna krijg je in het eindfilmpje te horen dat Claude en Maria met elkaar lopen te praten, waarn Claude ook haar nog neerschiet. Het zou ook kunnen dat de hoofdpersoon uit GTA (mogelijk Claude Speed) zichzelf neerschoot, in de lucht schoot, een mier op de grond etc. omdat het beeld opdat moment niet zichtbaar is. Misschien word dit beschouwd als spam en offtopic maar dadelijk gaan mensen verkeerde dingen denken Bewerkt: 6 april 2007 door BoDyLoTioN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Clowntje_93 Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2007 Waarom zou hij zichzelf neerschieten? Je kan daarna toch nog gewoon doorspelen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lance Vance Dance Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2007 Omdat Claude Catalina vertrouwde!Zou jij een Vrouw neerschieten?PS: R* Zal dan nog meer herrie aan hun been hebben. Dit heeft dus echt niks met vertrouwen te maken, want ze schoot Claude neer in het begin, dan vertrouw je zo iemand dus echt ook niet meer. Ik denk dat Claude gewoon het koffertje wilde hebben met ''the package'' erin, want hij moest die nog afleveren. Misschien dacht hij dat het koffertje verkloot zal worden als hij een van hun neerschoot. Ook zal bijvoorbeeld Catalina een pistool kunnen trekken als Claude zich bezighield met het neerschieten van Miguel (of andersom met Catalina en Miguel). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAFreak007 Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2007 Is dit niet de Catalina van GTA SA (denk ik) ik had gta 3 maar heb het nu niet meer en heb nooit aan einde geraakt :P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2007 Is dit niet de Catalina van GTA SA (denk ik) ik had gta 3 maar heb het nu niet meer en heb nooit aan einde geraakt :P Dat is inderdaad de Catalina van San Andreas die CJ voor Claude in de steek liet. De rest is natuurlijk geschiedenis. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
profile Geplaatst: 23 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2007 Ik denk dat hij geen vrouwen kan vermoorden, Dan krijgt hij spijt Mietjj Ik denk hetzelfde. Als claude nu catalina had vermoord stopte de game ook vroeger en dat zou R* maar stom vinden. En wij toch ook . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.