Jump to content

Grand Theft Aero


Gunit-Soldier

Recommended Posts

Hoezo, hij vermoord catalina op het laatst? Waarom zie je ze dan in het eind filmpje samen er gens zitten, waarna ze weg loopt?
In de laatste missie van GTA III, The Exchange, wordt Catalina door Claude vermoord. Nadat Claude zich een weg heeft weten te banen langs verschillende leden van de Colombian Cartel probeert ze te vluchten in een helikopter, maar Claude schiet haar met een rocketlauncher uit de lucht. Daarna krijg je in het eindfilmpje te horen dat Claude en Maria met elkaar lopen te praten, waarn Claude ook haar nog neerschiet.
Link to comment
Delen op andere websites

Als ik het mij goed herinner vermoord je Catalina niet omdat deze weet te ontsnappen. Miguel laat je in leven om daarna informatie uit te krijgen. Dit zal Asuka Kasen voor je doen doormiddel van marteling. In de laatste missie, The exchange, zul je Catalina wel vermoorden.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij schiet op Catalina maar mist en dan weet ze te ontsnappen. Dan komt Asuka eraan en zij wil Miguel niet vermoorden want hij kan jullie veel vertellen over de plannen van het Colombian Cartel. ^_^

>>> Door Bling: Wat probeer je toe te voegen? Naar mijn weten is dit allemaal al verteld.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

In de laatste missie van GTA III, The Exchange, wordt Catalina door Claude vermoord. Nadat Claude zich een weg heeft weten te banen langs verschillende leden van de Colombian Cartel probeert ze te vluchten in een helikopter, maar Claude schiet haar met een rocketlauncher uit de lucht. Daarna krijg je in het eindfilmpje te horen dat Claude en Maria met elkaar lopen te praten, waarn Claude ook haar nog neerschiet.

Het zou ook kunnen dat de hoofdpersoon uit GTA (mogelijk Claude Speed) zichzelf neerschoot, in de lucht schoot, een mier op de grond etc. omdat het beeld opdat moment niet zichtbaar is.

Misschien word dit beschouwd als spam en offtopic maar dadelijk gaan mensen verkeerde dingen denken ;)

Bewerkt: door BoDyLoTioN
Link to comment
Delen op andere websites

Omdat Claude Catalina vertrouwde!Zou jij een Vrouw neerschieten?

PS: R* Zal dan nog meer herrie aan hun been hebben.

Dit heeft dus echt niks met vertrouwen te maken, want ze schoot Claude neer in het begin, dan vertrouw je zo iemand dus echt ook niet meer. Ik denk dat Claude gewoon het koffertje wilde hebben met ''the package'' erin, want hij moest die nog afleveren. Misschien dacht hij dat het koffertje verkloot zal worden als hij een van hun neerschoot. Ook zal bijvoorbeeld Catalina een pistool kunnen trekken als Claude zich bezighield met het neerschieten van Miguel (of andersom met Catalina en Miguel).

Link to comment
Delen op andere websites

Is dit niet de Catalina van GTA SA (denk ik) ik had gta 3 maar heb het nu niet meer en heb nooit aan einde geraakt :puh: :P :schater:

Dat is inderdaad de Catalina van San Andreas die CJ voor Claude in de steek liet. De rest is natuurlijk geschiedenis.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Ik denk dat hij geen vrouwen kan vermoorden, Dan krijgt hij spijt :Y

Mietjj :puh:

Ik denk hetzelfde.

Als claude nu catalina had vermoord stopte de game ook vroeger en dat zou R* maar stom vinden.

En wij toch ook :D .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...