Jump to content

GTA IV News - Reactietopic


Typhoon

Recommended Posts

nou, dit is al de tweede (mogelijke) onbekende muzikant die (vvermoedelijk) voor R* muziek gaat maken. hier ben ik niet blij mee. ze moeten gewoon bekende muziek erin doen, net als bij Vice City en San Andreas.

niet dat ze net als bij GTA3 onbekende nummers erin zetten.

en die Kurgan Merrick klinkt voor geen meter.

ik hoop dat ik niet teleurgesteld ga worden wat betreft de soundtrack. dat is juist 1 vd krachtige elementen van de hele Grand Theft Auto franchise.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 124
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SummerBase

    11

  • Rivel

    8

  • White Gold

    6

  • Eros

    5

Die muziek is mij ietswat te rustig. Maar ik kan er wel naar luisteren. Dat nummer Dark Rain :puh:. Maar misschien is dit wel een muzikant zoals OG Loc waar je wat missie's voor moet doen. Maar laten ze maar gewoon nog wat bekende erin stoppen :D. Lekkere Flashback FM of Radio X, the alternative :D. Zulke dingen. Zolang het maar bij NY past.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zal wel aan mijn gebrekkige computerkennis liggen, maar ik kan de audio-bestanden op de site van Kurgan Merrick niet beluisteren. Uploaden is ook geen oplossing, want dan doen we aan illegale praktijken. Dus, iemand een idee hoe ik die audio wél kan beluisteren...?
Sommige browsers spelen de muziek zelf af en anderen doen dat weer niet. Er is wel een manier om deze nummers legaal af te spelen vanaf zijn site. Ik heb hieronder alle links gezet, die je in Windows Media Player moet plakken op de volgende manier: 'Bestand/File > URL openen/Open URL > -Plak de link-', waarna als het goed is de muziek in jouw speler afspeelt.

Succes en mocht er nog iets wezen, dan hoor ik het wel. ;)

Hartelijk dank SummerBase voor de oplossing, zo heb ik in ieder geval een paar nummers kunnen luisteren. Alleen erg vrolijk wordt ik er niet van, want het is niet echt mijn soort muziek. Maar ik ga er vanuit dat Rockstar net als in de vorige GTA's een grote variatie aan muziek in de game stopt, dus er zal vast wel een radiozender zijn die ik graag mag luisteren. Dat was in GTA III, Vice City en San Andreas al zo en ik neem aan dat Rockstar nog steeds alle fans tevreden wil stellen, óók op het gebied van de radiozenders.
Link to comment
Delen op andere websites

Leuk gedaan van R* die reuze poster, zo bereiken ze nog meer mensen, ook mensen die GTA niet kennen. Want die gaan zich dan afvragen voor wat die IV staat, het opzoeken enz.

Bewerkt: door Eros
Link to comment
Delen op andere websites

Heel leuk, dat magazine, ik heb hem helemaal doorgelezen, en ze hebben veel screenshots waarvan ze wat vertellen. Daarnaast is er een verhaaltje over de game motor, dus waar de game mee werkt. Goed gespot! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat die poster er van de zomer ook nog hangt, als ik in New York ben. En dat "magazine" was interessant om te lezen, al wist ik natuurlijk al veel (behalve dat van die kabelbaan :engel:).

Ga zo door met GTA4 News :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Van die Ferrari is wel vet !

Ik denk dat dit het werk van Rockstar is.

Want niemand gaat een Ferrari van een paar ton beplaken met stickers !

:bier:

Trouwens die poster is ook wel mooi !

Jammer dat er nix in Nederland staat :puh:

:bier:

Link to comment
Delen op andere websites

offtopic: ik heb de nieuwe OPM Gekocht(officeel playstation magazine)in het nederlands of beter bekend: OPM2

Op het einde staat er altijd NEXT MONTH.er staat een grrot geel ? teken.tekst:meer mogen we niet zeggen,...

misschien hebben zij ook een exclusieve GTA IV Cover & review?

Link to comment
Delen op andere websites

Met dat kinderen, misschien hebben ze zich bedacht zoals nitendo zij nooit geweldadige spellen te publiceren. Ik vind het overigens wel hoed als er geen kinderen zijn/ dan zouden men ouders mij wel is verbieden het spel te kopen...

Link to comment
Delen op andere websites

Vind het jammer dat GTA IV kleiner gaat zijn dan SA, ik had echt gehoopt op meerdere hele groote steden.

Maar als ze het nu heel goed tot in de details uitwerken enz. dan kan ik er best wel mee leven.

Dat ze de namen enz. hebben aangepast vind ik wel leuk en geen open gebieden is ook beter want die heb je toch niet nodig.

Ik had alleen graag wat meer info gehad over de hoofdpersonage, maar dat zal nog wel komen zeker. :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Vind het jammer dat GTA IV kleiner gaat zijn dan SA, ik had echt gehoopt op meerdere hele groote steden.

Maar als ze het nu heel goed tot in de details uitwerken enz. dan kan ik er best wel mee leven.

Dat ze de namen enz. hebben aangepast vind ik wel leuk en geen open gebieden is ook beter want die heb je toch niet nodig.

Ik had alleen graag wat meer info gehad over de hoofdpersonage, maar dat zal nog wel komen zeker. :*D

Als ik eerlijk moet zijn had ik er zelf ook meer van verwacht, gezien de ophef eromheen. En ik ben het met je eens, ze hadden het net zo groot kunnen doen als GTA San Andreas, maar dan heb ik ook weer zoiets van ''wat moet je er dan allemaal in zetten?'' Ik denk dat we nu een stad krijgen die gewoon echt compleet is, elke hoek, elke winkel is gewoon goed. En dat we meer informatie gaan krijgen is absoluut zeker, in mei komt de tweede preview uit van het OPM, Official Playstation Magazine. Ook vindt ik die sidekick, Roman wel geinig, althans hoe hij in de preview besproken wordt. In ieder geval, we zijn een stuk wijzer, niet? :bier:
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...