Jump to content

GTA IV News - Reactietopic


Typhoon

Recommended Posts

  • Reacties 124
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SummerBase

    11

  • Rivel

    8

  • White Gold

    6

  • Eros

    5

Lol die GTA IV Wii-trailer is dus echt prachtig. :schater: Ik hoorde de Wii-spelers hier al denken: "Yes, yes yes! GTA IV naar de Wii! :dans:", om er vervolgens achter te komen dat het maar schijn is. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Petje af typhoon en de rest! jullie hebben ECJHT VEEl info!

:klap: MVG,Dastard

Alleen Typhoon en ik, SummerBase werken aan dit topic. En ik wil je namens mijn collega en mijzelf bedanken voor het compliment. Tevens wil ik iedereen bedanken (ook namens Typhoon) voor de leuke, mooie en bekritiseerde reacties. Dit zal ons helpen, nog verder te groeien en onszelf te verbeteren.
Lol die GTA IV Wii-trailer is dus echt prachtig. :schater: Ik hoorde de Wii-spelers hier al denken: "Yes, yes yes! GTA IV naar de Wii! :dans:", om er vervolgens achter te komen dat het maar schijn is. :7
Ik trapte er zelf ook in! :$ Maar wel erg origineel van GTANet.com, niet?

Tevens wil ik even iets ondervragen. Zien jullie er iets in dat wij ook heel erg klein nieuws plaatsen, zoals een kleine aankondiging van een magazine, want voor mijn gevoel geeft het gewoon té weinig informatie om een volwaardig bericht te vormen. Ik hoop op reacties! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Tevens wil ik even iets ondervragen. Zien jullie er iets in dat wij ook heel erg klein nieuws plaatsen, zoals een kleine aankondiging van een magazine, want voor mijn gevoel geeft het gewoon té weinig informatie om een volwaardig bericht te vormen. Ik hoop op reacties! :)

Ik vind dat ieder klein nieuwtje hier best mag worden geplaatst, daarvoor zijn we immers een GTAForum. Het grotere nieuws komt toch wel op de gamesites te staan. Het is wel zo, dat wanneer er een enorme stortvloed aan informatie is, de kleine nieuwtjes overgeslagen mogen worden. Die komen dan later wel weer aan bod.

Nu vind ik dat je best ieder nieuwtje hier neer mag zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond hem wel goed die real-life trailer :D. Jammer dat de achtbaan enzo er niet in zat, maar hij was wel goed. De 1 april grap blijft natuurlijk wel het beste tot nu toe :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of het al gezegd is, maar is het jullie al opgevallen dat de zon beweegt? En dus ook de schaduwen van mensen, gebouwen, auto's etc. :)

Ja, dat was mij al opgevallen, ik heb er alleen niet zo veel aandacht aan besteed (trouwens, de zon beweegt niet, maar de aarde :engel: )

Ik heb ook nog eventjes een vergelijkingsafbeelding gemaakt:

Er is wel enige gelijkenis, maar ik denk niet dat het hem daadwerkelijk is.

Link to comment
Delen op andere websites

effe over gta4.net zij hebben onze hearst tower info gepikt?! :duh:
Dat hebben zij niet, onze eigen Administrator PatrickW heeft daar een topic gemaakt. En dat heeft Adriaan, een nieuwsposter overgenomen. Het nieuws is nooit in eigendom van iemand geweest, je kunt namelijk niet iets afbakenen. Bij nieuws gaat het erom, dat het nieuws op velen manieren bij de lezer aankomt, als de bron maar vermeld wordt. En dat heeft GTANet.com keurig gedaan, want PatrickW heeft er zelf voor gekozen om het daar te plaatsen. Alhoewel wij het eerder wisten, omdat PatrickW het ook eerder had gepost in het GTA IV Trailer Onderzoek topic.
Link to comment
Delen op andere websites

Het zal wel aan mijn gebrekkige computerkennis liggen, maar ik kan de audio-bestanden op de site van Kurgan Merrick niet beluisteren. Uploaden is ook geen oplossing, want dan doen we aan illegale praktijken. Dus, iemand een idee hoe ik die audio wél kan beluisteren...?

Link to comment
Delen op andere websites

Het zal wel aan mijn gebrekkige computerkennis liggen, maar ik kan de audio-bestanden op de site van Kurgan Merrick niet beluisteren. Uploaden is ook geen oplossing, want dan doen we aan illegale praktijken. Dus, iemand een idee hoe ik die audio wél kan beluisteren...?
Sommige browsers spelen de muziek zelf af en anderen doen dat weer niet. Er is wel een manier om deze nummers legaal af te spelen vanaf zijn site. Ik heb hieronder alle links gezet, die je in Windows Media Player moet plakken op de volgende manier: 'Bestand/File > URL openen/Open URL > -Plak de link-', waarna als het goed is de muziek in jouw speler afspeelt.

Succes en mocht er nog iets wezen, dan hoor ik het wel. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...