Mania-92 Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Geplaatst: 26 maart 2007 woozie300, het zal de Amerikaanse tijd worden denk ik. Tijdens het schrijven van dit bericht is het voor mij nu 21.28 en in Amerika 16:28. Wat dus inhoud ''21-16 = 5 uur verschil''. In Nederland is het dus 5 uur later dan in New York, waar de tijd op gebaseerd zal zijn denk ik. Hij zal dus 6 - 5 = 1 uur 's middags uitkomen en helaas voor velen zal het dan onder zijn/haar school tijd zijn op de bewuste donderdag. Helaas, maar goed ''ziekmelden'' is altijd nog een optie, niet waar? Rockstar North is gevestigd in Schotland hé, dus het kan hier ook om 17:00 zijn, of is het nou 19.00? Anyway ik zie het die dag wel.
Lantyz Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Geplaatst: 26 maart 2007 In de mail die Rockstar enkele dagen geleden rondgestuurd heeft stond de exacte tijd waarop de trailer beschikbaar zal zijn: 6:00pm EST. Dat is dus 18:00u in New York, en middernacht in Nederland.
joor593 Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Geplaatst: 26 maart 2007 Ben ik blij dat ik biologie heb kan ik op de computer ik zeg dat ik kwat voor nederlands moet doen hij gelooft me tog wel
superbassie Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Geplaatst: 26 maart 2007 Ben ik blij dat ik biologie heb kan ik op de computer ik zeg dat ik kwat voor nederlands moet doen hij gelooft me tog wel Dus jij hebt donderdag om middernacht biologie?
profile Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Geplaatst: 26 maart 2007 In de mail die Rockstar enkele dagen geleden rondgestuurd heeft stond de exacte tijd waarop de trailer beschikbaar zal zijn: 6:00pm EST. Dat is dus 18:00u in New York, en middernacht in Nederland. bedankt Maar nu moet ik tot twaalf uur voor de pc zitten . Kan iemand het opnemen voor mij Dan kan ik uren lang nog na genieten van de: GTA IV trailer
Certified Gangsta Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Geplaatst: 26 maart 2007 ^ geloof me, die trailer staat 10 minuten na de release al lang en breed op youtube. daar ga ik namelijk (o.a.) voor zorgen. ik heb een programma maarwee je het beeld op je monitor mee kan opnemen. je kan het toch niet zomaar downloaden denk ik... dus moet het maar op deze manier. ik ga opblijven en ga het filmen en zorg dat ik 1 vd eerste ben op youtube met de trailer. (als alles goed gaat dan he) ik laat het jullie wel weten. ik kan echt niet wachten jongens... we wachten nu al een maand dus ik hoop dat we niet teleurgesteld worden met een zielige teaser... het moet gewoon een volwaardige trailer worden, net als bij L.A. Noire.
bruindebeer1 Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Geplaatst: 26 maart 2007 Ik denk dat ze een trailer gaan maken van één minuut en ze gaan een cool filmpje tonen dat 1 minuut duurt met een goede muziek erbij en dan gaat het lijk altijd zijn grand theft auto is coming........ . Ze gaan volgens mij lijk altijd veel vraagtekens bij mensen oproepen + iedereen zal nieuwsgierig zijn dus iedereen zal het kopen . Ik wil een trailer van 2min . . Spam ik nu ????? Want ik weet niet wat dat is .
Mister.X Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Geplaatst: 26 maart 2007 :O ohhh nog een paar nachtjes voor GTA IV Trailer
SummerBase Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Geplaatst: 26 maart 2007 @ Lantyz: Bedankt voor het doorgeven van de correcte tijdzone. @ Certified Gangsta: Net zoals GTA Vice City Stories, zal het account RockstarGames op YouTube het filmpje zelf posten. Het zal dan tot aller waarschijnlijkheid op de front page van YouTube te zien zijn, dus maak je daar maar geen drukte om. Tevens brengt Rockstar Games volwaardige trailers altijd ook uit op WMV formaat en deze zal dan zo snel mogelijk (eigenlijk binnen een half uurtje) op GTAGames.nl - GTADownloads.nl staan. Tevens hoop ik dat het echt wat wordt, want ze kunnen ons niet de das om doen met een simpel sfeer filmpje zoals Manhunt 2. Echter denk ik wel dat het zo iets wordt, gezien de aanpak wijze van Rockstar Games met een countdown. Tevens wil ik even melden richting de countdown signature gebruikers. Ik heb vannacht de tijdzone weer bijgesteld, mochten er nog wat fouten in zitten dan kan je dat per PB naar mijn toezenden. @ algmeenheid: Het is niet de bedoeling om hier te posten dat het nog een paar nachtjes duurt, want dat wordt gezien onder de categorie ''Spam''. En spam is, posts die gewoonweg het niet waard zijn om in een topic te staan.
GTA-Freak2 Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 Weer een mooi topic! Dit topic ga ik zoals het andere 'The latest news topic' aandachtig volgen. Ik kan spijtig genoeg morgen niet op de PC, dus ik zal moeten wachten tot vrijdag . Ik hoop trouwens dat dit topic weer een succes gaat worden, zodat jullie dit werk niet voor niks doen , maar dat gebeurt waarschijnlijk wel.
NandroDavids Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 Mooi topic SummerBase, erg handig om het laatste nieuws hier mooi overzichtelijk te zien, want ik ben niet iemand die van de ene naar de andere gamesite gaat op zoek naar nieuws. Mooi dus dat iemand anders dat doet en alles netjes plaatst in één topic Ik heb net het reclamefilmpje van GTA IV op YouTube gezien en ondanks het feit dat er niets anders te zien is dan een aftellende klok voelde ik een vreemde spanning. In de tijd vóór San Andreas heb ik werkelijk niets meegekregen van alle reclame en propaganda, dus extra reden om het nu goed te gaan volgen. Ik ben zeer benieuwd wat we morgen te zien zullen krijgen, maar verwacht er om eerlijk te zijn niet erg veel van. Ik vrees zelfs dat het teaserfilmpje meer vragen oproept dan dat het vragen zal beantwoorden. Maar we zullen zien...
GTA Schaap Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 Ja inderdaad. Ze zullen ons alleen maar geïnteresseerder maken, en denk ik zeker geen vragen beantwoorden. Soort van Cliffhanger tot de volgende trailer
tha_fear Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 site is al in geheim geupdate http://www.rockstargames.com/IV/index2.html hier zal de trailer te zien zijn. als je me niet gelooft probeer het zelf maar klokje op 30 maart zetten en je komt direct naar index2.html wou dit maar even zeggen
SummerBase Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 @ NandroDavids: In het nieuws bericht dat vannacht door mij is gepost kun je lezen dat het geen "teaser"- trailer wordt, maar een volwaardige trailer. Echter weten we het natuurlijk niet geheel zeker, omdat er wel eens vaker dingen verteld worden door Rockstar Games die achteraf niet kloppen. @ tha_fear: Goed gevonden, maar dit is al een paar dagen zo. De teller telt af op de EST tijd en hij maakt daarbij gebruik van jouw computer, maar het zou best kunnen dat hij op index2.htm komt. En mensen, nog één dag en dan zullen we het zien!
tha_fear Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 @ tha_fear: Goed gevonden, maar dit is al een paar dagen zo. De teller telt af op de EST tijd en hij maakt daarbij gebruik van jouw computer, maar het zou best kunnen dat hij op index2.htm komt. En mensen, nog één dag en dan zullen we het zien! Bedankt wou dit gwn maar zeggen zo kunnen de mensen van gtagames misschien iets sneller dan de rest van de wereld het zien
Recommended Posts