Jump to content

GTA IV News - Reactietopic


Typhoon

Recommended Posts

Kijk het is wel raar.

Er waren geruchten dat GTAIV heel veel groter zou worden dan GTA San Andreas. Maar, als San Andreas zowat 4 keer groter is dan Liberty City, waar GTAIV dus waarschijnlijk afspeelt, dan kan het toch niet. Misschien dat ze Carcer City en andere delen erbij hebben gedaan. Ik hoop ook Ghost Town. Ik hoop niet dat iets kleins is anders ben je er zo op uitgekeken zoals GTAIII.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 124
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SummerBase

    11

  • Rivel

    8

  • White Gold

    6

  • Eros

    5

Er waren geruchten dat GTAIV heel veel groter zou worden dan GTA San Andreas. Maar, als San Andreas zowat 4 keer groter is dan Liberty City, waar GTAIV dus waarschijnlijk afspeelt, dan kan het toch niet. Misschien dat ze Carcer City en andere delen erbij hebben gedaan. Ik hoop ook Ghost Town. Ik hoop niet dat iets kleins is anders ben je er zo op uitgekeken zoals GTAIII.

Geruchten zijn niet altijd feiten hé! Maar ik snap wat je bedoeld, als GTA IV groter dan San Andreas word (wat ik betwijfel) gaan ze niet alleen LC als stad doen denk ik. Het zou best kunnen dat ze er nog een andere stad bij doen, er is misschien een kleine kans dat Carcer city er bij betrokken word. Ghosttown word er in iedergeval niet bij betrokken, dit is namelijk ook geen stad maar alleen het 'decor' waar het eerste deel van de intro van GTA III, de bankoverval, plaatsvind. Dit is dus ook veel te klein voor een eventuele stad. Kijk hier eens voor meer informatie over Ghost town.

@GrandTheftAuto 4,

Er is nog niks bekend over de grote van GTA IV.

Link to comment
Delen op andere websites

Je bent er inderdaad snel op uitgekeken als het land klein is, maar ik denk dat Rockstar daar wel rekening mee heeft gehouden en het spel wel redelijk groot heeft gemaakt...

Link to comment
Delen op andere websites

Er waren geruchten dat GTAIV heel veel groter zou worden dan GTA San Andreas. Maar, als San Andreas zowat 4 keer groter is dan Liberty City, waar GTAIV dus waarschijnlijk afspeelt, dan kan het toch niet. Misschien dat ze Carcer City en andere delen erbij hebben gedaan. Ik hoop ook Ghost Town. Ik hoop niet dat iets kleins is anders ben je er zo op uitgekeken zoals GTAIII.

Geruchten zijn niet altijd feiten hé! Maar ik snap wat je bedoeld, als GTA IV groter dan San Andreas word (wat ik betwijfel) gaan ze niet alleen LC als stad doen denk ik. Het zou best kunnen dat ze er nog een andere stad bij doen, er is misschien een kleine kans dat Carcer city er bij betrokken word. Ghosttown word er in iedergeval niet bij betrokken, dit is namelijk ook geen stad maar alleen het 'decor' waar het eerste deel van de intro van GTA III, de bankoverval, plaatsvind. Dit is dus ook veel te klein voor een eventuele stad. Kijk hier eens voor meer informatie over Ghost town.

@GrandTheftAuto 4,

Er is nog niks bekend over de grote van GTA IV.

LC (oftewel New York) is groter dan alle GTA delen bij elkaar dus een extra stad lijkt me overbodig.Misschien wat landschap rondom de stad.
Link to comment
Delen op andere websites

Er zal zoals bij elke GTA weer water omheen zijn anders kan je oneindig doorgaan over land wat 'n beetje onrealistisch is.

Maar goed, we zien 't wel allemaal. Als ie uit is, weten we 't allemaal.

'T moet toch wel nog n beetje 'n verassing zijn toch :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Er zal zoals bij elke GTA weer water omheen zijn anders kan je oneindig doorgaan over land wat 'n beetje onrealistisch is.

Maar goed, we zien 't wel allemaal. Als ie uit is, weten we 't allemaal.

'T moet toch wel nog n beetje 'n verassing zijn toch :puh:.

lol dat kan je al in de trailer zien. :puh:

Je ziet een haven en een stukje water. (wat waarschijnlijk het westen of oosten van manhattan moet zijn)

Maar ja we weten binnen enkele weten wel wat meer denk ik. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet in ieder geval wel 100% zeker dat het anders is als Liberty City, alles zal veel gedetailleerder zijn, ja kan er meer doen, het is vast 4 keer groter en ik weet zeker dat als je het speelt het helemaal niet Liberty City lijkt want anders weet je hem meteen uit je kop.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is volgends Mij nog niet bekend waar. En als dit wel bekend zal zijn kan je natuurlijk altijd even in het IV last news topic kijken want dan zal het daar ongetwijfelt wel staan. Maar ik kan je wel zeggen dat je nu nog niet hoeft te zoeken aangezien hij pas eind april ergens dus te koop zal moeten zijn. Maar waarschijnlijk de bladen ook op internet via scanners te zien zal zijn.

Ps: Je had het toch over dat blad met de previeuw? :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Och, het is weer eens niet goed. New York zal veel populairder worden, dat is een feit. En dan voor een groot deel positief populairder. Niet als die corrupte stad met al dat geweld, maar meer de stad van GetaLife en Liberteen etc. En daar komt ook nog eens bij dat Liberty City Stories bijna zonder protesten over de toonbank ging. Halo in Disneyland, niet eens zo een slechte mogelijkheid. Tsja, ik denk de autoriteiten maar beter even hun mond kunnen houden voordat ze wat meer van het spel gezien hebben. Komop, het is maar een spel!

Bewerkt: door M4X
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is volgends Mij nog niet bekend waar. En als dit wel bekend zal zijn kan je natuurlijk altijd even in het IV last news topic kijken want dan zal het daar ongetwijfelt wel staan. Maar ik kan je wel zeggen dat je nu nog niet hoeft te zoeken aangezien hij pas eind april ergens dus te koop zal moeten zijn. Maar waarschijnlijk de bladen ook op internet via scanners te zien zal zijn.

Ps: Je had het toch over dat blad met de previeuw? :schater:

Jaa dat blad maar sommige zeggen dat dat blad alleen in Amerika uitkomt :?

Link to comment
Delen op andere websites

Och, het is weer eens niet goed. New York zal veel populairder worden, dat is een feit. En dan voor een groot deel positief populairder. Niet als die corrupte stad met al dat geweld, maar meer de stad van GetaLife en Liberteen etc. En daar komt ook nog eens bij dat Liberty City Stories bijna zonder protesten over de toonbank ging. Halo in Disneyland, niet eens zo een slechte mogelijkheid. Tsja, ik denk de autoriteiten maar beter even hun mond kunnen houden voordat ze wat meer van het spel gezien hebben. Komop, het is maar een spel!

Ja , je hebt gelijk

True Crime New York en Driver Parallines kwamen ook gewoon zonder protest in de winkels te liggen ..

Dus waarom GTA IV niet !

:bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het komt, omdat GTA IV werelds bekend is en zelfs in Nederland galmt het overal langs. En dat zal in veel landen precies zo gaan, en dat over heel de wereld zo'n stad als New York in een spel zit waar geweld, mensen smokkel, mensen vermoorden hoog in het vaandel staat dan begrijp ik sommigen van hen wel. En ik denk dat hen net zoals die Jack Thompson aandacht willen hebben. Hetzelfde met die Hot Coffee mod, de vrouwen industrie in Amerika is het aller grootste van de wereld en wie maakt er zo'n probleem om? Precies het Amerikaanse volk, maar zelf doen ze er het hardste aan. De meeste daar zijn gewoon erg achterdochtig. Je kunt er ook niks tegen doen vrees ik, want zo zitten de meesten daar nou eenmaal in elkaar. Maar ergens begrijp ik de staat wel, maar goed als hier weer meer informatie over is zullen jullie het wel kunnen lezen in het hoofdtopic. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Overbodig topic lijkt mij, GTA IV nieuwsforum, er is elders hier op het forum al een uitgebreid subgedeelte met reactieopties. Maargoed het is niet aan mij om dat te bepalen.

EDIT: ik heb ondertussen al begrepen dat dit topic gaat over de wat minder belangrijke newsitems.

Bewerkt: door Bradley H.
Link to comment
Delen op andere websites

Al een paar maanden gaan er geruchten dat spelcomputer gigant Nintendo Wii interesse heeft in Grand Theft Auto IV.
Dat klopt niet. 8) Nintendo is inderdaad een spelcomputer giant, waarvan de Nintendo Wii, kortweg de Wii, een uitwerpsel/product is. Het moet dus óf '..Nintendo intresse heeft in GTA IV op hun spelcomputer.', of '..spelcomputer giant Nintendo intresse...'. Er zijn nog wel een paar variaties mogelijk, maar daarvoor zul je heel de zin moeten omgooien. Wat in het oorspronkelijke bercht staat klopt dus niet, mijn variaties daarop kloppen wel. ;)

Verder weer top nieuwsberichten Typhoon en SummerBase! Ik lees ze telkens met plezier, waar ook de betrouwbaarheid van de informatie en de informatie op zich steeds goed kloppen, op dat bovenstaande na natuurlijk. Maar dat is denk ik meer ontwetentheid dan slordigheid. Jullie doen het top! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...