Jump to content

GTA IV News - Reactietopic


Typhoon

Recommended Posts

Vind het jammer dat GTA IV kleiner gaat zijn dan SA, ik had echt gehoopt op meerdere hele groote steden.

Maar als ze het nu heel goed tot in de details uitwerken enz. dan kan ik er best wel mee leven.

Dat ze de namen enz. hebben aangepast vind ik wel leuk en geen open gebieden is ook beter want die heb je toch niet nodig.

Ik had alleen graag wat meer info gehad over de hoofdpersonage, maar dat zal nog wel komen zeker. :*D

Als ik eerlijk moet zijn had ik er zelf ook meer van verwacht, gezien de ophef eromheen. En ik ben het met je eens, ze hadden het net zo groot kunnen doen als GTA San Andreas, maar dan heb ik ook weer zoiets van ''wat moet je er dan allemaal in zetten?'' Ik denk dat we nu een stad krijgen die gewoon echt compleet is, elke hoek, elke winkel is gewoon goed. En dat we meer informatie gaan krijgen is absoluut zeker, in mei komt de tweede preview uit van het OPM, Official Playstation Magazine. Ook vindt ik die sidekick, Roman wel geinig, althans hoe hij in de preview besproken wordt. In ieder geval, we zijn een stuk wijzer, niet? :bier:

Als ze er nog een stad zouden bij zetten zouden ze die zeker volkrijgen denk ik, en wat ze er allemaal moeten inzetten dat is hun probleem, daar moet jij je geen zorgen over maken. ^^ Maar het is misschien wel beter zo ja, dan heb je gewoon één superrealistische perfecte stad, en dat idee lijkt me ook wel vet. En dat stukje over die Roman heb ik precies niet gelezen. PM? :D:puh:[/font]

We zijn er idd ook een stuk wijzer van geworden, en de info gaat alleen maar blijven komen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 124
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SummerBase

    11

  • Rivel

    8

  • White Gold

    6

  • Eros

    5

Jammer dat het gelekt is voor Rockstar, maar voor ons is het natuurlijk smullen van feiten. Dat het nou kleiner is dan San Andreas (in je topic schrijft SB 'maar GTA IV wordt kleiner als GTA San Andreas'), dat maakt mij niet zoveel uit, als het maar heel mooi wordt.

Ik wacht op meer, ga zo door met het nieuws! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Bah, wat een flater... GTA IV wordt nog kleiner dan GTA San Andreas, en het is alleen maar één en al stad. Jammer, dat is het enige wat ik ervan kan zeggen. Het zal best een mooi spel worden, maar ik weet nu al dat het niet mijn favoriete GTA zal gaan worden.

Afijn, aan de redacteuren van het GTA IV News-topic: ga zo door! Want aan jullie zal het niet liggen. :tu:

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand waar ik ergens dat blad kan kopen?

Of ligt het nog niet in de winkels?

En ik vind het niet zo erg dat GTA IV kleiner wordt dan San Andreas.

Ik vind/vond San Andreas altijd al te groot. In het begin kon ik nergens mijn weg vinden! Pas na een paar maanden wist ik ongeveer mijn weg.

Dus zo erg vind ik dat niet. Wel spijtig dat het zo in een drukke stad zal zijn. Ik heb liever wat rustig.

Maar ik wacht wel tot er wat meer screens en informatie zijn vrijgegeven.

Link to comment
Delen op andere websites

Even twee punten:

- Hot tub is zeg maar een jacuzzi/badKUIP in de tuin of zoiets.

- Stad speelt zich niet af in New York.

De game speelt zich dan niet af in New York, de zin klopt dus niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer,niet groter dan San Andreas en geen Desert ik vond de desert altijd leuk om in te rijden. :cry:

San Andreas vond ik net iets te groot maar toch jammer dat het kleiner is

Link to comment
Delen op andere websites

Ook benadruk ik nog even dat het plaatsen van screens, letterlijke teksten en ander auteursrechtelijk materiaal verboden is, het zou dus ook bestraft kunnen worden met een officiële waarschuwing.

Een link naar een ander forum plaatsen waar ze wel gewoon de screens plaatsen valt niet onder het plaatsen van screens, letterlijke tekst of auteursrechtelijk materiaal. Dus als ik per ongeluk een URL VERWIJDERD naar die screens plaats, ben ik niet in overtreding en kan iedereen alsnog van die screens genieten. :) Daar naast is ook het GTAForum.nl niet aansprakelijk, omdat links naar betreffende sites niet verboden zijn. We plaatsen het materiaal ten slotte niet, dus is er geen enkel probleem om die link te plaatsen. ^^

Bewerkt: door Joriz
Link to comment
Delen op andere websites

Links plaatsen naar websites met illegaal materiaal is volgens diverse rechtzaak uitspraken verboden.

In een ver verleden waren er namelijk mp3 websites die muziek hosten. Deze websites werden na een tijdje vervolgd. Om onder de wet uit te komen linkte ze alleen nog maar door naar muziek waar ze de auteursrecht niet op hadden. Inmiddels is dit ook al in diverse rechtzaken verboden.

Je bent als Nederlands burger geacht de Nederlandse wet uit je hoofd te kennen. Als het goed is kende je het antwoord al. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

:cry: :cry: Geen vliegtuigen, maar één stad, geen dessert of platteland, kleiner dan SA, De hoofdpersoon heet Niko (wat een ***-naam).

Ik had er meer van verwacht alle leuke dingen worden eruit gehaald. Nu wel meer vrijheid gelukkig en meer detail, meer bewoond. Maar toch overheerst verdriet bij mij!

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer ..

De nieuws berichten die ik tot nu toe hoor zijn bijna allemaal negatief !

Ik had er meer van verwacht.

Ik denk dat GTA IV niet mijn lievenlings gta gaat worden.

:bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Vind het jammer dat GTA IV kleiner gaat zijn dan SA, ik had echt gehoopt op meerdere hele groote steden.

Maar als ze het nu heel goed tot in de details uitwerken enz. dan kan ik er best wel mee leven.

Dat ze de namen enz. hebben aangepast vind ik wel leuk en geen open gebieden is ook beter want die heb je toch niet nodig.

Ik had alleen graag wat meer info gehad over de hoofdpersonage, maar dat zal nog wel komen zeker. :*D

Als ik eerlijk moet zijn had ik er zelf ook meer van verwacht, gezien de ophef eromheen. En ik ben het met je eens, ze hadden het net zo groot kunnen doen als GTA San Andreas, maar dan heb ik ook weer zoiets van ''wat moet je er dan allemaal in zetten?'' Ik denk dat we nu een stad krijgen die gewoon echt compleet is, elke hoek, elke winkel is gewoon goed. En dat we meer informatie gaan krijgen is absoluut zeker, in mei komt de tweede preview uit van het OPM, Official Playstation Magazine. Ook vindt ik die sidekick, Roman wel geinig, althans hoe hij in de preview besproken wordt. In ieder geval, we zijn een stuk wijzer, niet? :bier:

Waar is Die OPM Review nu? en komt hij ook uit in de OPM Van BENELUX?

want bij next month(opm BENELUX) staat er een vraag teken met tekst eronder: meer mogen we niet zeggen....

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...