Mania-92 Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Mooi, ik ben persoonlijk erg blij dat het niet groter als sa is geworden. Want zeg nu zelf wil je 10x dezelfde texture voorbij zien komen in een grote wereld, of mooie diverse gebouwen in een iets kleinere (maar nog steeds grote) wereld.
(San) Andr Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Ik moet zeggen dat ik teleurgesteld ben. Ik hoopte dat ze de lijn van San Andreas (qua grootte) zouden doortrekken, maar dat doen ze dus niet (geen vliegtuigen ), ik zou zelfs al tevreden zijn met een San Andreas-achtig iets, maar met totaal andere steden. Maargoed, één stad dus, we zullen ermee moeten leren leven, en als we het niet leuk vinden kopen we het gewoon niet. Voor de optimisten: met GTA IV zou worden begonnen met een nieuwe verhaallijn, wat dus meerdere GTA's betekenen, en misschien zelfs ééntje ter grootte van San Andreas. GTA III had ook geen (normale) vliegtuigen, dus ik blijf hopen
storm75 Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 een realistische game ... daar tegenover staat geen vliegtuigen!! geen bekende muziek !! geen natuur !! maar 1 stad !! kortom deze game gaat zwaar tegenvallen ... gta en new york ( liberty city ) het blijven de slechtste uit de reeks .. jammer !!! dit is echt een teleurstelling
SummerBase Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 een realistische game ... daar tegenover staat geen vliegtuigen!! geen bekende muziek !! geen natuur !! maar 1 stad !!kortom deze game gaat zwaar tegenvallen ... gta en new york ( liberty city ) het blijven de slechtste uit de reeks .. jammer !!! dit is echt een teleurstelling Hoe kan je daar nu al over oordelen? Ik weet zeker dat je anders praat als je het spel daadwerkelijk gespeeld hebt. Dit wordt velen malen beter dan San Andreas, het is stukken realistischer dan GTA San Andreas en we gaan hierin het echte GTA gevoel weer beleven, en niet het uithangen van een mannetje met een suf petje en wat stoere praat. Wacht het gewoon af en zie het niet direct als een teleurstelling voordat je er ook maar iets van gespeeld hebt.
Eros Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Je kunt toch onmogelijk nu al zeggen of de game gaat tegenvallen of niet. In SA had je heel veel weilanden, bergen en woestijnen. Hier heb je één groote stad die kleiner is als San Andreas, maar geen weilanden enz. heeft. Dus de stad zal nog altijd enorm groot zijn. En als ze het dan nog heel realistisch maken en er voor zorgen dat je in alle gebouwen enz. kan. Dan denk ik zelf dat dit de beste GTA gaat worden. Het is maar hoe je het bekijkt natuurlijk. Ik denk in elk geval dat deze GTA vet gaat worden. Ook hoop ik dat ze er een heel mooie uitgewerkte multiplayer mode insteken, dan ben ik al heel tevreden.
storm75 Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 een realistische game ... daar tegenover staat geen vliegtuigen!! geen bekende muziek !! geen natuur !! maar 1 stad !!kortom deze game gaat zwaar tegenvallen ... gta en new york ( liberty city ) het blijven de slechtste uit de reeks .. jammer !!! dit is echt een teleurstelling Hoe kan je daar nu al over oordelen? Ik weet zeker dat je anders praat als je het spel daadwerkelijk gespeeld hebt. Dit wordt velen malen beter dan San Andreas, het is stukken realistischer dan GTA San Andreas en we gaan hierin het echte GTA gevoel weer beleven, en niet het uithangen van een mannetje met een suf petje en wat stoere praat. Wacht het gewoon af en zie het niet direct als een teleurstelling voordat je er ook maar iets van gespeeld hebt. mischien heb je gelijk maar het was mijn eerste reactie ...
Eros Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 een realistische game ... daar tegenover staat geen vliegtuigen!! geen bekende muziek !! geen natuur !! maar 1 stad !!kortom deze game gaat zwaar tegenvallen ... gta en new york ( liberty city ) het blijven de slechtste uit de reeks .. jammer !!! dit is echt een teleurstelling Hoe kan je daar nu al over oordelen? Ik weet zeker dat je anders praat als je het spel daadwerkelijk gespeeld hebt. Dit wordt velen malen beter dan San Andreas, het is stukken realistischer dan GTA San Andreas en we gaan hierin het echte GTA gevoel weer beleven, en niet het uithangen van een mannetje met een suf petje en wat stoere praat. Wacht het gewoon af en zie het niet direct als een teleurstelling voordat je er ook maar iets van gespeeld hebt. mischien heb je gelijk maar het was mijn eerste reactie ... Toen ik de trailer zag was mijn eerste reactie ook "Dit gaat een k*tspel worden". Maar als je dan naar de details in de trailer gaat kijken, en gaat denken wat ze allemaal in dat spel kunnen steken. Dan kan het gewoon niet tegenvallen. Oke, geen vliegtuigen, stad is kleiner dan SA enz, enz. Maar er zullen ook een hele hoop nieuwe features komen waarvoor je het spel zeker gaat willen kopen. Deze GTA komt tenslotte op de PS3 en Xbox360 daar kunnen ze veel meer op doen.
ivrh Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Ik moet zeggen dat ik teleurgesteld ben. Ik hoopte dat ze de lijn van San Andreas (qua grootte) zouden doortrekken, maar dat doen ze dus niet (geen vliegtuigen ), ik zou zelfs al tevreden zijn met een San Andreas-achtig iets, maar met totaal andere steden. Maargoed, één stad dus, we zullen ermee moeten leren leven, en als we het niet leuk vinden kopen we het gewoon niet.Voor de optimisten: met GTA IV zou worden begonnen met een nieuwe verhaallijn, wat dus meerdere GTA's betekenen, en misschien zelfs ééntje ter grootte van San Andreas. GTA III had ook geen (normale) vliegtuigen, dus ik blijf hopen Ik ben ook erg teleurgesteld . Vooral door de kleinere map en dat real estate minder belangrijk wordt. Dat vond ik nou net leuk.
Rivel Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 R* weet wel wat hij doet! Ze zullen wel iets anders in petto hebben om de gamer te vermaken! Rivel
Mister.X Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Na de Trailer was ik zo: Hebbuh!! en nu zo: Waarom?
Rivel Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 @ Summerbase en typhoon kunnen jullie niet inplaats van een IV nieuws topic geen blog hierover maken? Dat vind ik persoonlijk handiger i.v.m de reacties die dan per nieuwsbericht zijn, dan is het reacitetopicook wata overzichtelijker? Wat vinden jullie? Rivel
Dutchy3010 Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 @ Summerbase en typhoon kunnen jullie niet inplaats van een IV nieuws topic geen blog hierover maken? Dat vind ik persoonlijk handiger i.v.m de reacties die dan per nieuwsbericht zijn, dan is het reacitetopicook wata overzichtelijker? Wat vinden jullie?Rivel Nou, ik moet bekennen het liever zo te hebben. Ten eerste staat het gewoon in het GTA IV forum nu, waar het thuis hoort, en ten tweede valt het gelijk op als hierin gepost is, en in een blog valt het niet iedereen even erg op... Mij lijkt het gewoon het beste als het hier blijft, al kan je dan inderdaad minder handig reageren op één enkel nieuwsbericht, maar anders kan je toch gewoon even de kop van het stukje tekst mee kopieren?
White Gold Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Zelf ben ik zeer tevreden met deze actie van R*. De tekenstijl van voorgaande GTA's zijn weg en eindelijk weer terug in Liberty City. Ik ben alleen met GTA Advance en III in Liberty City geweest en wilde wel graag een verbeterde versie zien. En dat is ze dus gelukt. Ik ben ook tevreden met 1 stad. Geen platteland waar je verdwaald raakt en maar 1 traktor ziet waar je niks aan hebt. Verder wil ik nog meer screens + filmpjes zien . De nieuwe opties in de verhaallijn bevielen me heel erg goed. Ik droomde daar al over . En dat de criminaliteit realistischer wordt, schitterend . Ik wil alleen nog wel wat meer info over de Soundtrack, maar R* kennende zit dat wel goed. Was 80's fan na Vice City en country fan na San Andreas. Wat nu? Dit was ongeveer alles dat ik te vertellen had. In 1 woord weet ik voor 99% zeker dat deze game top wordt. Alleen de gameplay nog afwachten, daar is jammer genoeg niks over verteld, wat wel zou betekenen dat het goed is . En weer een geweldig stuk SB!
Drugga Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Ik wou reageren maar White Gold heeft mijn mening gestolen uit m'n hoofd Helemaal mee eens White Gold
michaelfivez Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Als ze het kleiner maken hoop ik wel dat je overal in kunt / kunt gebruiken. En dat het allemaal goed bijeen is gebouwd. Dan is het kleiner maar eigenlijk groter. Dat van die namen ding kan me eigenlijk niets schelen. En nu kan New-York nimmeer zagen dat het in hun stad word afgespeeld. Dat criminaliteit voorop staat lijkt me wel vet
Recommended Posts