Jump to content

GTA IV News - Reactietopic


Typhoon

Recommended Posts

Echt niet leuk dat 't kleiner is :|.

Ey, maar misschien komt ie dan wel uit voor PS2 en zeer zeker voor PC :D. Dat is wel 'n pluspunt maar voor de rest vind ik 't jammer dat 't kleiner is.

En geen vliegtuigen! Niet te geloven dan vind ik er al helemaal niks meer aan buiten missies enzo, ben ik net zo snel uitgekeken als GTAIII :|.

Ik hoop wel dat er veel side-missies zijn en dat je in veel gebouwen kunt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 124
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SummerBase

    11

  • Rivel

    8

  • White Gold

    6

  • Eros

    5

Zal wel handig zijn als het ook voor de ps2 uitkomt idd. Scheelt me weer 600 euries voor een ps3. En wat maakt het uit dat het alleen 1 grote stad is, ik vond dat platteland toch niks aan...er was daar niks te beleven... In de stad een beetje rondscheuren in van die snelle bolides vind ik veel leuker maja dat bliijft mijn mening.... :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de PS2 zal die zowiezo niet uitkomen. Heb je de graphics van de trailer al eens gezien? Dat kan de PS2 niet aan. Er is uitgehaald wat er uitgehaald kon worden. GTA IV trekt die niet meer. Overigens is de Xbox360 stukken goedkoper dan de PS3, waardoor je geld bespaart voor dezelfde kwaliteit (ongeveer dan hé).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik las straks over de missies het is echt gaaf dat je zelf iemand kunt opbellen om missies te doen dan is het stuk leuker je kunt dan gewoon zelf iemand opbellen en over dat er geen vliegtuigen spel!!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik las straks over de missies het is echt gaaf dat je zelf iemand kunt opbellen om missies te doen dan is het stuk leuker je kunt dan gewoon zelf iemand opbellen en over dat er geen vliegtuigen spel!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja, je kunt gewoon iemand opbellen, er dan even mee rond hangen. Dat lijkt mij ook erg vet. Vliegtuigen vind ik aan de ene kant wel jammer, maarja. Misschien doen ze er nog een helikopter of een dodo in. Dan heb je wel iets om te vliegen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...