Jump to content

Zwart beeld na het terugbrengen van Denise


Kevin1993

Recommended Posts

Hallo,

Als ik met Denise naar dat tentje ga en daarna haar terugbreng dan vraag ze of ik wil blijven koffie drinken en dan druk ik op Y en dan zie ik alleen zwart beeld

Kan iemand helpen misschien

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Als ik met Denise naar dat tentje ga en daarna haar terugbreng dan vraag ze of ik wil blijven koffie drinken en dan druk ik op Y en dan zie ik alleen zwart beeld

Kan iemand helpen misschien

Je hebt zeker de Hot Coffee mod gedownload heh?

Dat was precies mijn neef.

Dan heb je nog ook versie 2 van het spel San Andreas?

Als dat zo is en je hebt de Hot Coffee mod erbij, krijg je gegarandeerd zwart beeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoeft niet. Ik heb ook versie 2 van het spel, zonder de Hot Coffee mod gedownloaden te hebben. Ik heb mijn spel ge downgrade naar 1.0 en geupgrade naar V1.01. Ook ik krijg zwart beeld als ik "koffie" met haar drink. Ik heb he twel vaker dat mijn spel op een bepaalde plek bleef hangen, maar dat was na opnieuw installeren verholpen. Dit niet. Ik weet niet wat het probleem is, hoop dat er snel een oplossing voor is. Weet niet of het, toen ik mijn spel net had, ook zo was.. Mijn pc is namelijk wat achteruitgegaan in die tijd maja.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb ik ook last van.. Heb hetzelfde als jij, versie 2 met een downgrade.. Maar zo interessant is het niet; je ziet het huis en hoort een gil, en cj zegt iets van 'ooh YEAH'.. (op x-box gezien)

Dus ik zou er geen aandacht aan besteden en gewoon op N drukken :) !

Groetjes! :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Het is inderdaad niet boeiend om naar te kijken, nee. Maar, je progress met de desbetreffende vriendin gaat er wel sneller op vooruit, dan wanneer je zonder sex de 100% met haar probeert te halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...