Jump to content

Hoe zet ik auto's in GTA3?


Tom Duurland

Recommended Posts

Ik ben redelijk nieuw met GTA3 dus daarom wilde ik vragen of iemand mij kan uitleggen hoe ik gedownloade auto's in GTA3 zet.

Inderdaad, de Readme lezen (als die er teminste bij zit)

Bij meer dan de helft van de autos die je download, zit er of geen goeie readme bij of helemaal geen readme, alleen een link naar een website -> hierop is dan wel een Readme te vinden, maar die is onduidelijk en geeft onvoldoende informatie!

Het is de bedoeling dat je eerst IMG Tool of TXD Tool download ( dat kan op gtagames.nl )

Daarna moet je de files die in het pakketje zitten toevoegen in de bestanden gta3.img en txd.img (WEL EERST BACK UPS MAKEN van de eigenlijke bestanden!!)

Dan moet je nog in handling.cfg, default.ide, particle.cfg de regels vervangen door de regels die in je download pakketje zitten..

Als je iets niet snapt, gewoon ff vragen! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, de Readme lezen (als die er teminste bij zit)

Bij meer dan de helft van de autos die je download, zit er of geen goeie readme bij of helemaal geen readme, alleen een link naar een website -> hierop is dan wel een Readme te vinden, maar die is onduidelijk en geeft onvoldoende informatie!

Het is de bedoeling dat je eerst IMG Tool of TXD Tool download ( dat kan op gtagames.nl )

Daarna moet je de files die in het pakketje zitten toevoegen in de bestanden gta3.img en txd.img (WEL EERST BACK UPS MAKEN van de eigenlijke bestanden!!)

Dan moet je nog in handling.cfg, default.ide, particle.cfg de regels vervangen door de regels die in je download pakketje zitten..

Als je iets niet snapt, gewoon ff vragen! 

GEWOONE TAAL

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...