Jump to content

[SA] San Andreas Photo Contest V


NandroDavids

Recommended Posts

post-7284-1174931536.png

Banner gemaakt door Floris

Welkom bij alweer het vijfde deel van de San Andreas Photo Contest, waarin er gestreden gaat worden om eeuwige roem en een prachtige winnaarsbadge. Het zal dit keer wat anders verlopen dan jullie gewend zullen zijn van de Photo Contest, maar dat zal hieronder allemaal duidelijk worden.

Ditmaal is er namelijk geen afvalrace en kan iedere deelnemer dus tot het einde mee blijven strijden voor de titel. Er zullen 15 deelnemers aan de contest mee kunnen doen die in elke ronde punten kunnen verdienen. De punten worden opgeteld en op basis daarvan wordt duidelijk wie de winnaar zal zijn van de San Andreas Photo Contest V. Maar hoe kun je dan punten krijgen...?

Dat kan op twee manieren: Allereerst zal er na elke ronde in het nog te openen stemtopic door iedereen gestemd kunnen worden op de vijf mooiste foto's. Nummer 1 krijgt 5 punten, nummer 2 ontvangt 4 punten, nummer 3 verdient 3 punten, nummer 4 zal 2 punten in de zak kunnen stoppen en tot slot gaat er nog 1 punt naar de nummer 5. Het tweede waar punten bij te verdienen zijn is de vakjury. Ik ga namelijk een vakjury samenstellen die punten gaan uitdelen. De vakjury zal gaan overleggen en ook een top-5 maken van de ingezonden foto's. De nummer 1 krijgt hierbij 15 punten, de tweede plaats ontvangt 12 punten, de derde op de lijst krijgt 9 punten, nummer 4 krijgt 6 punten en tot slot krijgt de vijde in rang 3 punten. Uiteraard zal de vakjury bestaan uit niet-deelnemers.

Er zullen in de San Andreas Photo Contest V een aantal ronden zijn. Aangezien het de vijfde editie van deze contest is zullen er 5 ronden zijn, elk met een eigen thema. De deelnemers maken een foto die aan het thema moet voldoen en nadat iedereen heeft ingezonden óf wanneer de uiterste inleverdatum is verstreken zal er gestemd kunnen worden. En daar treedt dus bovenstaand verhaal over de puntenverdeling in zijn werking. De uitendelijke winnaar van de San Andreas Photo Contest V wint onderstaande badge:

post-7284-1174932304.gif

Op dit moment kun je nog geen foto's insturen, maar is er een inschrijftermijn. Het werkt simpel: Stuur mij een PM met de titel SA Photo Contest V waarin je meldt dat je mee wilt doen aan de contest. Wees er snel bij, want als de 15 plaatsen zijn vergeven kun je niet meer meedoen.

Dit was het voor dit moment. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je die gerust stellen via PM of op MSN.

Deelnemerslijst:

1. Donald F. Duck

2. SummerBase

3. hooligun

4. Rivel

5. GTAVC

6. Typhoon

7. Blue Yoshi 97

8. Ikkes

9. $NeoSyp$

10. Squidward

11. Froodooo

12. White Gold

13. Bassiej™

14. Sseb

15. hanneswasco

Link to comment
Delen op andere websites

De deelnemerslijst is vol, wat betekent dat we van start kunnen gaan met de eerste ronde. Zoals gezegd zal er in elke ronde een bepaald thema centraal staan en in deze ronde is dat water. Hoe je je door middel van je foto aan het thema gaat houden maakt niet uit, zolang het maar een link heeft met water. Je mag je foto in heel San Andreas maken, dus het enige waar je op hoeft te letten is dat je je aan het thema houdt.



Om in te sturen voor de eerste ronde van deze contest stuur je mij een PM met de titel SA Photo Contest V met daarin het volgende:

[i]Naam deelnemer:[/i] *Vul hier je naam in*
[i]Foto:[/i] *Zet hier een thumbnail van je foto neer*
[i]Onderschrift:[/i] *Onderschrift*



Je naam spreekt natuurlijk voor zich, dat behoeft verder weinig uitleg. De thumbnail zal ik nog even uitleggen, zodat daar geen problemen bij ontstaan. Je upload je afbeelding op Imageshack. Na het uploaden kopieer je de link van de thumbnail for forums en deze zet je in je PM. Zo moeilijk kan het niet zijn, maar als je er niet uitkomt kun je mij vragen of iemand anders die toevallig online is bijvoorbeeld. Over het onderschrift heb ik vrij weinig te zeggen, want die mogen jullie zelf verzinnen. Dit kan beschrijvend, humoristisch of iets anders zijn en mag je helemaal zelf weten. Echter is er één regel aan verbonden: Spendeer er niet meer dan 10 woorden aan. Doe je dit wel, dan ben ik onverbiddelijk en zal er geen onderschrift bij je foto staan.

Ik wens jullie veel succes met het maken en insturen van jullie foto en denk eraan: Originaliteit kan lonend zijn.

Insturen kan tot 6 april 2007, 23.59 uur

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Aangezien verschillende deelnemers problemen hebben met het uploaden van hun foto en/of problemen hadden met hun computer heb ik besloten om de uiterste inleverdatum 2 dagen op te schuiven. Hopelijk hebben we met deze maatregel in ieder geval een redelijk aantal deelnemers aan de eerste ronde. Want meer deelnemers betekent meer concurrentie en meer concurrentie betekent dat de kwaliteit van de foto's hoger moet worden om te kunnen winnen.



Houd je a.u.b. wel aan de regels voor het insturen die in de post hierboven te lezen zijn. Verschillende deelnemers lezen namelijk niet goed en zijn daardoor al in het nadeel. Laat jou dit niet overkomen en lees het allemaal nog eens rustig door.

Bij deze dus de nieuwe inleverdatum: 8 april 2007, 23.59 uur.

Link to comment
Delen op andere websites

Deelnemers aan ronde 1:



Bassiej™

aanc2.th.jpg

Prachtig uitzicht over de zee richting San Fierro

Blue Yoshi 97

safc1as1.th.png

Hopelijk lukken de volgende wel... -_-'

Donald F. Duck

gallery48fs7.th.jpg

Zee in Red County

Froodooo

gallery5rz1.th.jpg

Geen onderschrift

GTAVC

afbeelding885fp4.th.jpg

Uitzicht op de dam vanuit water

hanneswasco

brandweerin2.th.jpg

Waar is de brand? :puh:

hooligun

safcnu3.th.jpg

Ahh, wat is het toch zo een vredige zonsopgang

Ikkes

gallery193sw3.th.jpg

Vissersboot op de bodem van de zee tijdens enorme droogte

$NeoSyp$

gallery2ku1.th.jpg

Dit noemen ze nou een ernstig gebrek aan water ^_^

Rivel

gallery62cq3.th.jpg

Look! The sea is orange!

Squidward

freshairbm4.th.png

FRESH AIR

Sseb

gtaphotocontestfotowatefb7.th.png

Alles van het water

SummerBase

SA-meer.JPG

Rolling to the lake at night

Typhoon

gtasa2007040511213645ic3.th.png

De prachtige Gant Bridge vanuit San Fierro Bay gezien

White Gold

gallery165pk0.th.jpg

Schitterende fontein bij Caligula's

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Nadat verschillende mensen mij hebben gevraagd of de uitslag van de eerste ronde al bekend was is de betreffende uitslag nu eindelijk te bewonderen. De jury heeft uitvoerig overlegd en heeft ook haar punten uitgedeeld. Hieronder zie je de stand na de eerste ronde, inclusief de punten die de jury uit heeft gedeeld.



1. Bassiej™ 103

2. Ikkes 68

3. Donald F. Duck 61

4. Froodooo 44

5. hooligun 40

6. Typhoon 38

7. SummerBase 26

8. White Gold 20

9. Rivel 18

10. Sseb 12

11. hanneswasco 9

12. Squidward 1

13. Blue Yoshi 97 0

GTAVC 0

Bassiej™ heeft duidelijk een flinke voorsprong op weten te bouwen, maar er is nog van alles mogelijk met nog 4 rondes in het vooruitzicht. In bovenstaand schema ontbreekt één deelnemer, maar dat heeft uiteenlopende redenen. Daarnaast is het nog onbekend of Typhoon in de komende rondes mee zal gaan doen, aangezien hij bekend heeft gemaakt tijdelijk te willen stoppen met het Forum.

In ieder geval zal morgen het nieuwe thema bekend worden gemaakt en kunnen jullie weer met de fotocamera in de aanslag door San Andreas reizen op zoek naar de perfecte foto. Houdt het topic dus in de gaten en zorg ervoor dat je dan op tijd instuurt.

Link to comment
Delen op andere websites

De uitslag van de eerste ronde is in de post hierboven te zien en zoals gezegd is het vandaag tijd voor de tweede ronde van de contest. Zoals gezegd zal er in elke ronde een bepaald thema centraal staan en in deze ronde is dat Los Santos. Hoe je je door middel van je foto aan het thema gaat houden maakt niet uit, zolang het maar een link heeft met Los Santos. Je mag je foto in heel San Andreas maken, dus het enige waar je op hoeft te letten is dat je je aan het thema houdt.



Om in te sturen voor de tweede ronde van deze contest stuur je mij een PM met de titel SA Photo Contest V met daarin het volgende:

[i]Naam deelnemer:[/i] *Vul hier je naam in*
[i]Foto:[/i] *Zet hier een thumbnail van je foto neer*
[i]Onderschrift:[/i] *Onderschrift*



Je naam spreekt natuurlijk voor zich, dat behoeft verder weinig uitleg. De thumbnail zal ik nog even uitleggen, zodat daar geen problemen bij ontstaan. Je upload je afbeelding op Imageshack. Na het uploaden kopieer je de link van de thumbnail for forums en deze zet je in je PM. Zo moeilijk kan het niet zijn, maar als je er niet uitkomt kun je mij vragen of iemand anders die toevallig online is bijvoorbeeld. Over het onderschrift heb ik vrij weinig te zeggen, want die mogen jullie zelf verzinnen. Dit kan beschrijvend, humoristisch of iets anders zijn en mag je helemaal zelf weten. Echter is er één regel aan verbonden: Spendeer er niet meer dan 10 woorden aan. Doe je dit wel, dan ben ik onverbiddelijk en zal er geen onderschrift bij je foto staan.

Ik wens jullie veel succes met het maken en insturen van jullie foto en denk eraan: Originaliteit kan lonend zijn.

Insturen kan tot 28 april 2007, 23.59 uur

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Deelnemers aan ronde 2:



Bassiej™

gallery35od4.th.jpg

Downtown Los Santos

Donald F. Duck

gallery61wg1.th.jpg

Uitzicht over Oost-Los Santos

Froodooo

gallery11jk9.th.jpg

Een foto in Los Santos, met een mooie zonsondergang

GTA XP

safcdi2.th.jpg

CJ wil dictator worden, dat laat je toch niet toe?!

hanneswasco

vuurtorenlsay5.th.jpg

Prachtige zonsondergang bij vuurtoren Los Santos

Squidward

gallery341hs8.th.jpg

Los Santos: The City Of Saints

SummerBase

SA_PHOTO2.JPG

Good morning and welcome to Los Santos!

Link to comment
Delen op andere websites

Vannacht zijn de stembussen gesloten en aangezien ik veel te veel tijd over heb zijn de stemmen nu al geteld. Ook de jury heeft alweer overlegd en heeft punten uitgedeeld aan de personen die dat verdienden. De stand in de San Andreas Photo Contest V is hierdoor veranderd en ziet er inmiddels als volgt uit:



1. Bassiej™ 160

2. Froodooo 110

3. SummerBase 99

4. Donald F. Duck 94

5. hanneswasco 83

6. Ikkes 68

7. Squidward 54

8. GTA XP 40

9. Typhoon 38

10. White Gold 20

11. Rivel 18

12. Sseb 12

13. Blue Yoshi 97 0

GTAVC 0

Zoals je kunt zien heeft Bassiej™ de koppositie nog altijd stevig in handen, maar met nog 3 rondes te gaan is er nog altijd van alles mogelijk. Helaas hebben sommige deelnemers niet ingezonden voor de tweede ronde, waardoor hun kansen op de overwinning zijn geslonken. Zo op het eerste oog lijken naast Bassiej™ Froodooo, SummerBase, Donald F. Duck en hanneswasco de grootste kanshebbers voor de titel. Maar als je even bedenkt dat Bassiej™ zijn voorsprong in 2 rondes heeft opgebouwd en er nog 3 rondes te gaan zijn kun je concluderen dat iedereen nog kansmaakt op de overwinning.

Maar daarvoor zal men wel in moeten sturen voor de volgende ronde, waarvan het thema later vandaag bekend zal worden gemaakt. Hou dit topic dus in de gaten en zorg ervoor dat je op tijd instuurt. Deelnemers die te laat insturen hebben net als in de afgelopen ronde pech, want ik zal onverbiddelijk zijn. Gewoon insturen dus, dat is leuk voor je mede-deelnemers, voor de organisator én natuurlijk voor het publiek!

Link to comment
Delen op andere websites

De tweede ronde is afgelopen en in de post hierboven is te zien hoe de stand in de contest inmiddels is. Gisteren zei ik dat de derde ronde nog diezelfde dag van start zou gaan, maar mijn planning voor de dag bleek niet helemaal uit te komen, dus vandaar dat vandaag de nieuwe opdracht pas verschijnt. Zoals gezegd zal er in elke ronde een bepaald thema centraal staan en in deze ronde is dat Voertuigen. Hoe je je door middel van je foto aan het thema gaat houden maakt niet uit, zolang het maar een link heeft met voertuigen. Je mag je foto in heel San Andreas maken, dus het enige waar je op hoeft te letten is dat je je aan het thema houdt. Maar let op: Originaliteit kan lonend zijn!



Om in te sturen voor de derde van deze contest stuur je mij een PM met de titel SA Photo Contest V met daarin het volgende:

[i]Naam deelnemer:[/i] *Vul hier je naam in*
[i]Foto:[/i] *Zet hier een thumbnail van je foto neer*
[i]Onderschrift:[/i] *Onderschrift*



Je naam spreekt natuurlijk voor zich, dat behoeft verder weinig uitleg. De thumbnail zal ik nog even uitleggen, zodat daar geen problemen bij ontstaan. Je upload je afbeelding op Imageshack. Na het uploaden kopieer je de link van de thumbnail for forums en deze zet je in je PM. Zo moeilijk kan het niet zijn, maar als je er niet uitkomt kun je mij vragen of iemand anders die toevallig online is bijvoorbeeld. Over het onderschrift heb ik vrij weinig te zeggen, want die mogen jullie zelf verzinnen. Dit kan beschrijvend, humoristisch of iets anders zijn en mag je helemaal zelf weten. Echter is er één regel aan verbonden: Spendeer er niet meer dan 10 woorden aan. Doe je dit wel, dan ben ik onverbiddelijk en zal er geen onderschrift bij je foto staan.

Ik wens jullie veel succes met het maken en insturen van jullie foto en denk eraan: Originaliteit kan lonend zijn!

Insturen kan tot 17 mei 2007, 23.59 uur

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Deelnemers aan ronde 3:



Bassiej™

gallery38lo5.th.jpg

Voertuigen op een vliegveld

Blue Yoshi 97

screenshot8520072216118yr9.th.jpg

Popularity is glowing, quality is growing!

Donald F. Duck

gallery7ab6vx9.th.jpg

Groene Tahoma

Froodooo

gallery17zo2.th.jpg

Een eenzame auto voor een nachtelijk en mooi blauw ‘park’

GTA XP

safcfa5.th.jpg

Ah, een veilige schuilplaats voor al mijn collectie kleurvolle wagens

hanneswasco

gallery102jg8.th.jpg

Mooie auto bij prachtige watervallen, Las Venturas

Ikkes

gallery52zk3.th.jpg

*Kedeng kedeng*

Squidward

heteindenabijsf2.th.png

Het einde nabij

Sseb

pcgtaforumyb0.png

In principe is de taxi gewoon gratis

SummerBase

PHOTO3.JPG

”Ready to fire, Carl!

White Gold

gallery67ii4.th.jpg

Vlieg(voer)tuig

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren was de laatste dag dat je kon stemmen op de foto's uit de derde ronde en vandaag zijn de punten alweer geteld. Helaas viel het aantal ingevulde stemformulieren een beetje tegen, maar er zijn wel weer punten verdiend door onze deelnemers. Ook de jury heeft punten toegekend aan enkele deelnemers en de nieuwe ranglijst van de San Andreas Photo Contest V ziet er nu als volgt uit:



1. Bassiej™ 176

2. SummerBase 144

3. Froodooo 140

4. Donald F. Duck 97

5. Ikkes 93

6. hanneswasco 89

7. Squidward 60

8. GTA XP 57

9. Typhoon 38

10. Blue Yoshi 97 27

White Gold 27

11. Rivel 18

12. Sseb 20

13. GTAVC 0

Te zien is dat het weer een stuk spannender is geworden bovenin, want Bassiej™ heeft wat punten verloren ten opzichte van de condurrentie. SummerBase heeft een sprongetje gemaakt in het klassement en doet ook nog volop mee om de titel. Daaronder staan nog enkele kanshebbers en daar weer onder zijn de verschillen ook niet erg groot. Iedereen kan nog plaatsen stijgen of dalen dus het is handig om te blijven insturen.

Op het moment kan dat nog niet, want de vierde ronde is nog niet van start. Mijn verwachting is dat die ronde morgen zal beginnen, dus hou het topic goed in de gaten zodat je niet te laat bent. De afgelopen ronde heeft vrijwel iedereen ingestuurd en het zou mooi zijn als er ditmaal minstens zoveel inzendingen zouden komen.

Link to comment
Delen op andere websites

De derde ronde is afgelopen en in de post hierboven is te zien hoe de stand in de contest inmiddels is. Zoals gezegd zal er in elke ronde een bepaald thema centraal staan en in deze ronde is dat Infrastructuur. Hoe je je door middel van je foto aan het thema gaat houden maakt niet uit, zolang het maar een link heeft met infrastructuur. Je mag je foto in heel San Andreas maken, dus het enige waar je op hoeft te letten is dat je je aan het thema houdt.



Om in te sturen voor de vierde ronde van deze contest stuur je mij een PM met de titel SA Photo Contest V met daarin het volgende:

[i]Naam deelnemer:[/i] *Vul hier je naam in*
[i]Foto:[/i] *Zet hier een thumbnail van je foto neer*
[i]Onderschrift:[/i] *Onderschrift*



Je naam spreekt natuurlijk voor zich, dat behoeft verder weinig uitleg. De thumbnail zal ik nog even uitleggen, zodat daar geen problemen bij ontstaan. Je upload je afbeelding op Imageshack. Na het uploaden kopieer je de link van de thumbnail for forums en deze zet je in je PM. Zo moeilijk kan het niet zijn, maar als je er niet uitkomt kun je mij vragen of iemand anders die toevallig online is bijvoorbeeld. Over het onderschrift heb ik vrij weinig te zeggen, want die mogen jullie zelf verzinnen. Dit kan beschrijvend, humoristisch of iets anders zijn en mag je helemaal zelf weten. Echter is er één regel aan verbonden: Spendeer er niet meer dan 10 woorden aan. Doe je dit wel, dan ben ik onverbiddelijk en zal er geen onderschrift bij je foto staan.

Ik wens jullie veel succes met het maken en insturen van jullie foto en denk eraan: Originaliteit kan lonend zijn!

Insturen kan tot 8 juni 2007, 23.59 uur

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Insturen kan tot 8 juni 2007, 23.59 uur
Wegens een tegenvallend aantal inzendingen is de uiterste inzendtermijn verschoven met een week. Ook is er iemand met computerproblemen die ik op deze manier hopelijk genoeg tegemoet kan komen. Stuur allemaal nog even in deze week, dat is wel zo leuk voor de competitie.

Insturen kan dus tot 15 juni 2007, 23.59 uur

Link to comment
Delen op andere websites

Deelnemers aan ronde 4:



Bassiej™

gallery67pj4.th.png

De Mulholland Intersection met daarachter Vinewood

Blue Yoshi 97

gallery651vj3gi5.th.jpg

o_O

Froodooo

gallery13ze0.th.jpg

Een spoorbrug, met een mooie gloed en uitzicht over zee.

Hanneswasco

gallery125bf7.th.jpg

Snelweg Las Venturas

Rivel

gallery4pu2.th.jpg

De huizen op zijn grootst

Squidward

gallery60po2.th.jpg

Trein in Los Santos

SummerBase

Photo4.JPG

”Drive baby, before you crash?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Het heeft enkele dagen geduurd, maar dat had zo z'n redenen...maakt ook niet uit, de stemmen zijn geteld en er is een nieuwe ranglijst. Het aantal inzendingen viel helaas weer tegen, maar dat doet natuurlijk niets af aan de prestatie van onze deelnemers. De nieuwe ranglijst van de San Andreas Photo Contest V ziet er bijgewerkt zo uit:



1. Bassiej™ 246

2. SummerBase 194

3. Froodooo 186

4. Hanneswasco 113

5. Donald F. Duck 97

6. Ikkes 93

7. Squidward 82

8. Blue Yoshi 97 61

9. GTA XP 57

10. Rivel 42

11. Typhoon 38

12. White Gold 27

13. Sseb 20

14. GTAVC 0

Bassiej™ heeft duidelijk een voorschot genomen op de titel, maar SummerBase en Froodooo zitten toch nog zodanig in de buurt dat ze mogen hopen op de eindoverwinning in de San Andreas Photo Contest. Ook in de middenmoot kan nog altijd van alles gebeuren, dus wil je liever 4e worden dan 8e, wat me logisch lijkt, stuur dan vooral nog even in voor de allerlaatste ronde van deze contest.

Jawel, we gaan richting de vijfde en laatste ronde van deze contest. De beslissing gaat eindelijk vallen: Wie krijgt alle eer én de schitterende winnaarsbadge? Morgen gaan we beginnen, als het nieuwe en laatste thema bekend zal worden gemaakt. Tot dan!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...