Jump to content

Ps2 SaveGame delete


BoDyLoTioN

Recommended Posts

Hoe kan je 1, dus niet alle savegames, van je Ps2 memory card afhalen?

Ik zou niet weten hoe en ik zie het nergens staan of ben ik nou zo onwijs dom? :$

Hopelijk is er een manier om maar 1 savegame te delete.. anders zit er niets

anders op om hem totaal van mijn memory card te gooien, opzich ook leuk

om alles opnieuw te doen maarjah..

Help AJB :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kan je 1, dus niet alle savegames, van je Ps2 memory card afhalen?

Ik zou niet weten hoe en ik zie het nergens staan of ben ik nou zo onwijs dom? :$

Hopelijk is er een manier om maar 1 savegame te delete.. anders zit er niets

anders op om hem totaal van mijn memory card te gooien, opzich ook leuk

om alles opnieuw te doen maarjah..

Help AJB :)

Ik meende dat je dat gewoon via Menu --> Delete game kon doen, maar blijkbaar dus niet(ik zal wel met de PC versie in de war zijn).

Dan zal je ArMax moeten gebruiken, dit programma kan je kopen voor €30,00 op Bol.com. Met dit programma kan je je savegames van je Memory Card afhalen en op je PC zetten, vanzelfsprekend kan je dan ook je savegames deleten.

VWO-er

Link to comment
Delen op andere websites

Is er iemand die nog een andere mogelijkheid kent?

Ik heb zelf geen PS2, maar ik ken genoeg mensen met een PS2, en het ook vaak zat erop gespeelt, maar volgens mij moet je gewoon elke bestand wat op je memory card staat kunnen deleten. Als je je PS2 aanzet kun je volgens mij kiezen of je de PS2-schijf of de memory-card wilt openen, kies dan voor de memorycard, daar kun je de savegames van verschillende spellen zien. Kies voor de juiste en kies delete, ik weet niet hoe dat staat bij de PS2, maar waarschijnlijk moet je gebruik maken van driehoekje. Als het niet lukt kun je altijd de gebruikershandleiding van je PS2 of je memorycard raadplegen.

Edit Kun je niet gewoon in Vice City zelf Load game > Delete game, of iets in die richting doen?

Bewerkt: door Bassiej™
Link to comment
Delen op andere websites

ik weet dat ik op me memory card kan kijken ;)

maar daar staat dan waarschijnlijk maar 1 icoontje van VC, niet elke savegame heeft een apart icoontje, je delete

dan alle savegames van dat spel van je memory card

maar tog bedankt ;)

ps: iemand nog ideeen? :o

Link to comment
Delen op andere websites

Edit Kun je niet gewoon in Vice City zelf Load game > Delete game, of iets in die richting doen?
Dat zei ik dus ook al maar blijkbaar staat dat er niet in de PS2 versie en is dat alleen op de PC versie zo... I zat daar ook al aan te denken maar er staat me iets van bij dat je die optie niet in elke versie zit.

VWO-er

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet dat ik op me memory card kan kijken ;)

maar daar staat dan waarschijnlijk maar 1 icoontje van VC, niet elke savegame heeft een apart icoontje, je delete

dan alle savegames van dat spel van je memory card

maar tog bedankt ;)

ps: iemand nog ideeen? :o

Je zegt dat je weet hoe je op je memory card kunt kijken, maar ik zal het toch maar nog een uitleggen voor de zekerheid. Je doet je game/film uit je PS2, en dan start je de PS2 op, nu ga je 2 icoontjes zien, eentje voor de memory card bestanden te openen, en eentje voor muziek af te spelen, vanzelfsprekend pak je die van de memory card.

Jij zegt dat er waarschijnlijk maar 1 icoontje is van Vice City, maar dat is niet waar, want iedere savegame van elk spel heeft een appart icoontje. Dus klik dan op de savegame die je wilt verwijderen, en selecteer dan delete( of iets in die richting). Nu zou als het goed is de geselcteerde savegame verwijderd zijn!

Als je nog vragen hebt, stel ze maar!

Mvg, GTA-Freak2

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had iets van 5 savegames, over elke heen gaan saven dan houd ik dus alsnog 5 savegames..

Heb ze er allemaal afgegooit, ben nu in ongeveer een halve dag bij de missie's van Mitch Baker en heb alle

hidden packages al, scheelt geld voor het kopen van wapens enzo :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...