Jump to content

IV Trailer Onderzoek


SummerBase

Recommended Posts

  • Reacties 629
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Only GrandTheftAuto

    36

  • gtamick

    30

  • Pennywise The Clown

    26

  • DonLeone

    26

ik heb in de trailer een onwijs vette auto langs zien komen, weet iemand hoe deze heet?: (sorry voor de slechte kwaliteit)

Dit is een Chrysler 300C :tu:

Ik geloof je graag, maar dat wil nog niet perse zeggen dat het in GTA IV ook zo heet. Waarschijnlijk zal het een andere naam hebben. Dit even om misverstanden te voorkomen. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een kaart gemaakt met alle plaatsen die je in de nieuwe GTA IV trailer kan vinden, sorry van de slechte kwaliteit, ik heb het ff snel in paint gemaakt (met behulp van GOOGLE earth)

TADAA:

Als je hem vergrott is het beter leesbaar :D

EDIT: ik zie net dat er al een kaart bestond, maar mijn kaart bevat ook alle pas ontdekte plaatsen(ik noem b.v. hearst tower)

post-66009-1175523663.jpg

Bewerkt: door gtamick
Link to comment
Delen op andere websites

Netjes maar niet compleet. Want waar ligt de achtbaan? Ook is er nog niks gezegd over Central Park het zal er absoluut inzitten, maar niks is zeker. Zijn er btw niet meer ferry's in NY, want zo'n grote stad en dan 1 ferry..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb die trailer nog eens goed bekeken, en heb nog wat ontdekt:

  • Een ped/burger draagt een tasje met "Shodi". Gezien het een vrouw is ga ik ervan uit dat dit een kledingmerk is, of een kledingwinkel.
    Shodi-shop.jpg
    Shodi-shopbigscreen.jpg
  • Er loopt een metro hoog in de lucht dwars door de stad. Waarom denk ik dit? Kijk naar de volgende screens en waar de pijlen naar wijzen:
    treinspoor1.jpg
    Er staan palen. Dus? Dat kunnen ook stoplichten zijn. Maar: Rechtsboven zie je een stukje van een 'treinspoor'. Tenminste, daar lijkt het op. Laten we even naar de volgende screen kijken:
    treinspoor2.jpg
    Zie vierkantje. Hier zie je hetzelfde "houtjespatroon" als je rechtsboven in de 1ste screen ziet. Nog niet overtuigd? Kijk naar deze foto:
    55033323_32ad619b73_m.jpg
    Wat zien we hier? Een soort intercity-metro-baan, hoog in de lucht met, precies ja, aan de rechterkant het Wonder Wheel, wat je in de video vaag achter de achtbaan zie in de achtbaan shot.

:klap:

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb die trailer nog eens goed bekeken, en heb nog wat ontdekt:
  • Een ped/burger draagt een tasje met "Shodi". Gezien het een vrouw is ga ik ervan uit dat dit een kledingmerk is, of een kledingwinkel.
    *Afbeelding*
  • Er loopt een metro hoog in de lucht dwars door de stad. Waarom denk ik dit? Kijk naar de volgende screens en waar de pijlen naar wijzen:
    treinspoor1.jpg
    Er staan palen. Dus? Dat kunnen ook stoplichten zijn. Maar: Rechtsboven zie je een stukje van een 'treinspoor'. Tenminste, daar lijkt het op. Laten we even naar de volgende screen kijken:
    treinspoor2.jpg
    Zie vierkantje. Hier zie je hetzelfde "houtjespatroon" als je rechtsboven in de 1ste screen ziet. Nog niet overtuigd? Kijk naar deze foto:
    55033323_32ad619b73_m.jpg
    Wat zien we hier? Een soort intercity-metro-baan, hoog in de lucht met, precies ja, aan de rechterkant het Wonder Wheel, wat je in de video vaag achter de achtbaan zie in de achtbaan shot.

:klap:

Als je ook kijkt naar de schaduwen op de weg lijkt het er inderdaad op dat het hier om een bovengrondse metro gaat. Het zijn iig niet palen van de achtbaan want die rust op wit houtwerk. Goed gevonden :klap:

Bewerkt: door DonLeone
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb die trailer nog eens goed bekeken, en heb nog wat ontdekt:
  • Een ped/burger draagt een tasje met "Shodi". Gezien het een vrouw is ga ik ervan uit dat dit een kledingmerk is, of een kledingwinkel.
    *Afbeelding*
  • Er loopt een metro hoog in de lucht dwars door de stad. Waarom denk ik dit? Kijk naar de volgende screens en waar de pijlen naar wijzen:
    treinspoor1.jpg
    Er staan palen. Dus? Dat kunnen ook stoplichten zijn. Maar: Rechtsboven zie je een stukje van een 'treinspoor'. Tenminste, daar lijkt het op. Laten we even naar de volgende screen kijken:
    treinspoor2.jpg
    Zie vierkantje. Hier zie je hetzelfde "houtjespatroon" als je rechtsboven in de 1ste screen ziet. Nog niet overtuigd? Kijk naar deze foto:
    55033323_32ad619b73_m.jpg
    Wat zien we hier? Een soort intercity-metro-baan, hoog in de lucht met, precies ja, aan de rechterkant het Wonder Wheel, wat je in de video vaag achter de achtbaan zie in de achtbaan shot.

:klap:

Als je ook kijkt naar de schaduwen op de weg lijkt het er inderdaad op dat het hier om een bovengrondse metro gaat. Het zijn iig niet palen van de achtbaan want die rust op wit houtwerk. Goed gevonden :klap:

Het is dus Liberty City in GTAIII had je ook bovengrondse metro's.

MVG,

Dastard

Link to comment
Delen op andere websites

Netjes maar niet compleet. Want waar ligt de achtbaan? Ook is er nog niks gezegd over Central Park het zal er absoluut inzitten, maar niks is zeker. Zijn er btw niet meer ferry's in NY, want zo'n grote stad en dan 1 ferry..

Er zijn in totaal zo'n 21 achtbanen (kermissen) in heel new york, leek me nogal verwarrend ze er allemaal op te zetten :bonk:

en als ik aan NY city denk, denk ik times sq. en central park, vandaar dat ik hem erbij heb gezet, ook om een beetje te orrienteren, over hoe groot NYC helemaal is

EDIT--> dit was BTW de enige ferry station in de buurt van NYC, er is geen ferry station IN NYC

EDIT 2: --> opmerkelijk is dat bijna alle gebouwen / bezienswaardigheden op het NYcity eiland liggen, behalve dan het ferry station, maar R* kan die natuurlijk bouwen waar ze maar willen. dit wil dus zeggen dat GTA IV zich alleen in NY city gaat afspelen, en dat alleen is al groter dan SA, want NYC is zo'n 1214 KM² (bron= http://en.wikipedia.org/wiki/New_york_city) en eerder ergens op dit forum las ik dat SA zo'n 44.5 KM ² was.

Bewerkt: door gtamick
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of dit al bekent was maar die blauwe auto die langs de achtbaan rijdt (Heb effe geen screen :-()Lijkt verdacht veel op de volkswagen golf met opendak.Dus het moet zich afspelen in deze tijd!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat GTA IV 25x zo groot als GTA SA is !

ik zeg ook niet dat dit zo is, maar het echte new york city is zo groot, R* zal het waarschijnlijk verkleinen natuurlijk, net zoals ze b.v. Las Venturas ook niet zo groot maakten als het echte Las Vegas

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat het bij new york blijft , ik hoop/denk dat ze andere delen van amrika er ook in stoppen bijv texas ofzo, miss gaat hij nog wel naar rusland , het zou saai zijn als ze het alleen bij de new york lieten

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat het bij new york blijft , ik hoop/denk dat ze andere delen van amrika er ook in stoppen bijv texas ofzo, miss gaat hij nog wel naar rusland , het zou saai zijn als ze het alleen bij de new york lieten

dan vraag ik me toch af waarom ze alleen delen van NYC lieten zien in de trailer??

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat het bij new york blijft , ik hoop/denk dat ze andere delen van amrika er ook in stoppen bijv texas ofzo, miss gaat hij nog wel naar rusland , het zou saai zijn als ze het alleen bij de new york lieten

dan vraag ik me toch af waarom ze alleen delen van NYC lieten zien in de trailer??

Mochten er andere steden in zitten dan zie ik het al helemaal voor me...

{STILTE}

R* kondigt een nieuwe trailer aan. En ja hoor, op het moment dat hij uitkomt (middernacht) zitten wij allemaal achter ons pc'tje. En om middernacht.... is de server van R* op hol geslagen.

{STILTE}

Dan, een uurtje later, doet de server het weer, en het hele forum kijkt weer. De afspeelknop wordt massaal ingedrukt en... Zwart. Dan, uit het niets, verschijnt het GTAIV logo. Het verdwijnt met een geheimzinnig achtergrond geluid... en dan...

{Pijnlijke stilte}

Hoor je de branding, en plotseling zie je een prachtig strand voor je. Je vliegt (de camera) over het strand naar de hotels in de verte, over het water, door de stad, en bij het vliegveld bij een bord met 'Welcome to Vice City'.

En dan speelt er een lekker tropisch liedje af, zie je de hoofdpersoon in zwembroek, in een zwembad. Hij zegt: "Life is complicated. I killed, smuggled, sold and worked. Perhaps here, things will be different." En je ziet hem het er lekker van nemen. Dan zie je de skyline van Vice City, en als je de eerste trailer niet had gezien zou je nooit denken dat hegt zich ook nog zou afspelen in Liberty City.

{Stilte, verstoord met "Vertel meer, vertel meer!"}

Het moraal van dit verhaal? Misschien laten ze in elke trailer wel een heel andere stad zien waarin het zich afspeelt

Maar misschien ook niet.... ^_^

Bewerkt: door $NeoSyp$
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...