Jump to content

IV Trailer Onderzoek


SummerBase

Recommended Posts

, maar hebben jullie al een "gevecht" gezien in de trailer? Ik namelijk wel, het meisje helemaal rechts op onderstaande screen heeft haar handen in de boks houden met de relevante gedachte dat ze niet met zuivere koffie bezig is. Oftewel zij wil iemand even flink rammen. De screens is genomen op ongeveer 28 t/m 30 seconde.

post-5021-1175366174_thumb.jpg

als je goed kijkt staat ze niet te vechten maar te roken chek deze screen:

http://img338.imageshack.us/my.php?image=bscap0006pc4.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 629
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Only GrandTheftAuto

    36

  • gtamick

    30

  • Pennywise The Clown

    26

  • DonLeone

    26

uit alle gta's zijn de autos gebaseerd op egte automerken...

De meesten wel ja, maar ik wil dus zeggen dat deze auto's geweldige kopieen zijn van echte auto's, en misschien hebben ze zelfs echte namen!

Dan zou R* heel veel geld moeten gaan betalen aan de automerken en daar hebben ze volgens mij echt geen zin in...

Het zou wel heel vet zijn, word het nog echter allemaal :dans: en dat geld krijgen ze trouwens wel makkelijk terug met de verkoop van GTAIV.

Bewerkt: door juicedd.
Link to comment
Delen op andere websites

Om nog even door te gaan op de auto's:

Ik vind de voorkant van deze wagen wel lijken op de Shelby GT. Dat is weer een afgeleide van de Mustang, die in de vorige GTA's 'Stalliion' werd genoemd. Misschien is dit een Stallion GT ofzo... :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het zo verdeeld is

gututouttgugougucopywx6.jpg

tkutktucopyun5.jpg

untitled6jf7.jpg

untitledhghgkjg4fr0.jpg

untitljmhhmed2ab9.jpg

Het is volgens mij toch echt een moderne uitvoerig van de Yosemite hoor

En wat jij een Maffia Sentinel noemt is dezelfde als wat jij een kuruma noemt

nog even over na gedacht maar volgens mij is het toch geen mafia sentinel.

ver ingezoomd :

unfgjjfjtitled1af2.jpg

ff gekleurt valt het nog meer op:

untitlgkgkged2rl8.jpg

lijkt erg veel op een Nissan Skyline R33:

picfstchxp5.jpg

en dan dit: http://nl.wikigta.org/index.php/Elegy_%28GTA_San_Andreas%29

weet je gelijk hoe die heet in het spel

Bewerkt: door gta player
Link to comment
Delen op andere websites

Nou gtaplayer Je idee erachter is goed. Jullie denken allemaal creatief. Inderdaad zijn de taxi's enz. Allemaal duidelijk te herkennen. Maar van die afstand kan je niet gelijk oordelen of het bv een skyline is. Het kan net zo goed een sentinel zijn.

Of deze

http://nl.wikigta.org/index.php/Turismo_%2..._San_Andreas%29

Of deze

640px-SuperGT.jpg

Ik zou sneller het deze namen geven. :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

, maar hebben jullie al een "gevecht" gezien in de trailer? Ik namelijk wel, het meisje helemaal rechts op onderstaande screen heeft haar handen in de boks houden met de relevante gedachte dat ze niet met zuivere koffie bezig is. Oftewel zij wil iemand even flink rammen. De screens is genomen op ongeveer 28 t/m 30 seconde.

post-5021-1175366174_thumb.jpg

als je goed kijkt staat ze niet te vechten maar te roken chek deze screen:

http://img338.imageshack.us/my.php?image=bscap0006pc4.jpg

Goed gevonden!.Misschien is het zelf ook wel een wapen waar me je mensen in de fik kan steken of is dit te ver gezocht?Anders is Wapen nummer 2 bekent!

Link to comment
Delen op andere websites

Jezus wat is hier veel gepost..

Met 22 pagina's kan het zijn dat het al gepost is maar dat kan ik ook niet allemaal doorkijken. Bij het bekijken va de trailer zag ik een politie auto met de tekst: LCPD, Liberty City Police Department. Natuurlijk spreekt het voorzich dat het zich in New York afspeeld maar dit wijst er dus op dat Rockstar ook daadwerkelijk de naam Liberty City gebruikt. Zie ook de screen:

post-3181-1175378050_thumb.jpg

Verder heb ik nog gezocht naar een aanzicht waar het WTC gebouw wel of niet op te zien zou moeten zijn, maar na het vergelijk van echte foto's is dat niet in de trailer te zien. Maar door de moderne auto's(zoals de cadilac die je ook op de screen ziet) denk ik wel dat het zich na 11 september afspeeld.. Mischien zelfs in het nabije verleden omdat als de cadilac de cadilac is waarvan ik denk dat 't is. Dan speelt het zich in 2007 af omdat deze auto pas in 2007 uitkwam. :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Idd. Je had eenigsinds het ook al kunnen zien aan het schip die je in het laatste stuk ziet in die trailer. Op de voorkant kan je duidelijk lezen dat daar op liberty city staat. Rock* Is blijkbaar nog steeds te trots om de echte naam te gebruiken. Maar of de echte game naam dan ook Nog LC zal gaan bevatte vraag ik me af. Maar miss. blijft dat gewoon GtaIV :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...