Jump to content

IV Trailer Onderzoek


SummerBase

Recommended Posts

  • Reacties 629
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Only GrandTheftAuto

    36

  • gtamick

    30

  • Pennywise The Clown

    26

  • DonLeone

    26

Nee .. ik bedoel dit ! :bier:

Op die flat staat RON !

Ja ik zag het ook. Maar ik denk niet dat je er iets achter moet gaan zoeken, waarschijnlijk is het gewoon een merk. Op een andere site werd er gezegd dat dat zelfde woord op iemand zijn T-shirt stond in de shot dat die groene auto langzaam die huizenblokken voorbij rijdt, ergens links in beeld ofzo, maar die heb ik nog niet gevonden. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Nee .. ik bedoel dit ! :bier:

Op die flat staat RON !

Ja ik zag het ook. Maar ik denk niet dat je er iets achter moet gaan zoeken, waarschijnlijk is het gewoon een merk. Op een andere site werd er gezegd dat dat zelfde woord op iemand zijn T-shirt stond in de shot dat die groene auto langzaam die huizenblokken voorbij rijdt, ergens links in beeld ofzo, maar die heb ik nog niet gevonden. ;)

Wel, het viel me net ook al op. En, als je goed kijkt zie je een soort van vlam teken onder dat ron. En Ron spreek je uit RUN. Dus gewoon een grapje, ren voor het vuur ofzo :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een paar auto's kunnen vinder in de trailer waar op aan je kan zien dat het in deze tijd speelt

je ziet paar keer een 300c langs rijden en die kwam uit in 2005

dit is in de game

gta4300cup6.jpg

en zo ziet ie er in t normaal uit

Chrysler-300C.jpg

hier ook nog een plaatje van een politie auto die ik gespot heb

politiekh7.jpg

Bewerkt: door DEF
Link to comment
Delen op andere websites

gta4300cup6.jpg

Dank voor de screens DEF:D.

Je kan ook nog zien dat het in deze tijd afspeelt door het reclame bord van een Mercedes Benz ofzo. Die zit ook in NFS Carbon en is daar de duurste auto. Alles duidt op deze tijd.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals duidelijk te zien is de Ferry Terminal nog in aanbouw, of hij word verbouwd. Maar wat voor letters bedoel je precies?

Denk ik niet. Ik vind het er meer uitzien alsof hij in verval is geraakt. Kijk maar naar die afgebroken groene lijsten van de bogen. En het aantal letters wat hier mist en de volgorde ervan vind ik ook niet erg logisch voor iets wat nog in aanbouw is, want dan zouden ze gewoon met de eerste letter beginnen en met de laatste eindigen, en niet halverwege wat openlaten. Maar ja dat is wat ik denk ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Even terugkomend op het ''vrijheids beeld", de vrouw met het blikje bier in haar handen. Ik heb het even op 500% ingezoomt en volgens mij zag het er niet echt als een blikje bier uit. Ik denk zelf dat ze gewoon geprobeerd hebben de echte fakkel na te maken, want naar mijn mening ziet het er ook uit of dat het een fakkel is.

post-5021-1175291540.png post-5021-1175291360.png

Ik vind het niet echt op een 'Fakkel' lijken, Meer op een gewicht wat hij in zijn hand heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Hebben jullie ook die bouwvakkers gezien bij de schip scene? Zij dragen houten planken met zich mee.

Waarschijnlijk een verhuisinkje ofzo!!

Als je met hun in gevecht raakt, dan slaan ze je waarschijnlijk zo voor je * met hun plank :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Hebben jullie ook die bouwvakkers gezien bij de schip scene? Zij dragen houten planken met zich mee.

Waarschijnlijk een verhuisinkje ofzo!!

Als je met hun in gevecht raakt, dan slaan ze je waarschijnlijk zo voor je * met hun plank :bonk:

jaa er valt veel in te zien, maar zou je ook kunnen reizen met de trein in het beign? dat is wel een handige manier want de trein in San andreas, Tjaa wat moeten we daarvan denken he :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...