Jump to content

IV Trailer Onderzoek


SummerBase

Recommended Posts

  • Reacties 629
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Only GrandTheftAuto

    36

  • gtamick

    30

  • Pennywise The Clown

    26

  • DonLeone

    26

Ehh de 5serie en 3serie zijn echt bijna identiek :bonk:

Ik zal nog es verder zoeken naar auto's die derop lijken.

Een Dacia Logan kan 't zijn, maar alleen is die van GTAIV dan wel verAmerikaaniseerd :puh:: Stuk langer en breder zo te zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet helaas niet zeker of dit al eerder voorbij is gekomen, maar hebben jullie al een "gevecht" gezien in de trailer? Ik namelijk wel, het meisje helemaal rechts op onderstaande screen heeft haar handen in de boks houden met de relevante gedachte dat ze niet met zuivere koffie bezig is. Oftewel zij wil iemand even flink rammen. De screens is genomen op ongeveer 28 t/m 30 seconde.

post-5021-1175366174_thumb.jpg

© Rockstar Games / Take Two

Slogans

Sprunk: The essence of live

kronos: The end of Time

Burgershot: Heart Stopper, 6 Burger!

MeTV: All About Me

Wall Mart : Silver Watches & Sports Wear

Tevens kondig ik nu aan dat ik vanavond de hoofdpost weer grondig aan ga passen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het hoofdpersonage zegt "Perhaps here, things will be different.".R* heeft vermeld dat het een nieuw era zal ingaan dat niets meer met de voorgaande games te maken heeft. Dit is misschien een reden waarom Liberty volledig vernieuwd is.

Ik begrijp alleen niet waarom je in GTA IV zogenaamd naar Vice City kan reizen voor maar liefst $300 (zie afbeelding hieronder) terwijl GTA IV in een nieuwe era af zou gaan spelen. Als GTA IV daadwerkelijk in een nieuwe era af zou spelen, zou het zich ook niet in de fictieve wereld van Liberty City (uit GTA III), Vice City en San Andreas moeten bevinden (en dat doet het dus wel als je er naartoe zou kunnen (en dat wil dus niet zeggen dat Vice City zich in het spel van GTA IV bevindt, maar dat snappen jullie ook wel)).

post-11829-1175366717_thumb.png

"Visit Vice City $300"

Link to comment
Delen op andere websites

Nog een argument dat het Liberty City is:

Op die politiewagen staat duidelijk LCPD ^_^

Voor zover ik weet rijden die niet rond in New York City. Ik zie dit wel als het officiële bewijs. Screen komt zo.

2cyliqrot8.jpg

^_^:bier:

Bewerkt: door Clowntje_93
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het zo verdeeld is

gututouttgugougucopywx6.jpg

tkutktucopyun5.jpg

untitled6jf7.jpg

untitledhghgkjg4fr0.jpg

untitljmhhmed2ab9.jpg

Het is volgens mij toch echt een moderne uitvoerig van de Yosemite hoor

En wat jij een Maffia Sentinel noemt is dezelfde als wat jij een kuruma noemt

Bewerkt: door $NeoSyp$
Link to comment
Delen op andere websites

Over de post van gta player:

gututouttgugougucopywx6.jpg

Dat is geen bobcat, die is namelijk veel kleiner. Eerder een Yosemite, die is tot nu toe alleen voorgekomen in Gta: San Andreas. Maar: Wie zegt dat het geen nieuwe auto is? Misschien is het zelfs wel een Toyota Hilux Toyota Tacoma:

tacomaintro.jpg

-----

Kuruma? Don't think so..

06-kuruma.jpg

Hij lijkt er niet echt op, afgezien van het feit dat ze allebei 4 (misschien in GtaIV 5?) plaatsen hebben (afgezien van de achterbak die eventueel gebruikt kan worden in maffiaäkties).

-----

Cartel Cruiser? Lijkt er niet op:

Uranus_g.jpg

-----

Stinger..? Nee, eerder een Euros, Uranus of iets dergelijks.

-----

"Maffia Sentinel" zou best wel eens kunnen kloppen, het lijkt in ieder geval erg op een Sentinel. Verder geef ik je ook groot gelijk voor die Blista-taxi, wat natuurlijk een Chrysler Voyager is:

82-1.jpg

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...