Jump to content

IV Trailer Onderzoek


SummerBase

Recommended Posts

Heb je dit al gezien:

KliK

nu al de prijs?, nu al de cover?

wow, die staat al heel vroeg online :bonk:

EDIT: OFFTOPIC: weet iemand wat dat ene gele balkje is dat onder 'buurt crimineel' staat?

<------

Bewerkt: door gtamick
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 629
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Only GrandTheftAuto

    36

  • gtamick

    30

  • Pennywise The Clown

    26

  • DonLeone

    26

Heb je dit al gezien:

KliK

nu al de prijs?, nu al de cover?

Die prijs is al langer bekend en ligt inderdaad zo rond de 65 euro, Ondanks dat hebben ze er wel een slorig gephotoshopte cover neer gezet. Weer typisch Bart Smith :N

@DJ-DQM Hierboven, Jongen zoek een leven :duh:

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown
Link to comment
Delen op andere websites

DIT2: Is iemand op dit punt van het filmpje dat gebouw helemaal links al opgevallen? En dan die poster met die agenten erboven? Ik zat net wat rond te neuzen en toen viel 't me ineens op.

Dat schijnt het "US armed forces recruitment station" op times square te zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

ik snap niet wat je met chrysler 300 variant bedoelt, als je de 2e auto bedoelt die je te zien krijgt ben ik het niet met je eens over dat die op een chrysler 300 lijkt. de blauwe cabrio deed me trouwens sterk denken aan een volkswagen eos. :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me leuk als PetsOvernight weer voorkomt. :bier:

wat zijn PetsOvernight?

EDIT--> ik heb even wat onderzoek gedaan naar de yellowcabs die voorkomen in de trailer. zo'n yellow cab die op een chrysler lijkt, die met een dubbele 8terkant (je kunt hem zien in mijn sig) bestaat volgens mij helemaal niet. betekent dit dat GTA 4 in de toekomst is?

Bewerkt: door gtamick
Link to comment
Delen op andere websites

ik snap niet wat je met chrysler 300 variant bedoelt, als je de 2e auto bedoelt die je te zien krijgt ben ik het niet met je eens over dat die op een chrysler 300 lijkt. de blauwe cabrio deed me trouwens sterk denken aan een volkswagen eos. :klap:

Ik denk dat de front bumper van de eos iets de bol is tegenover de http://www.summerbase.eu/GTAIV/bestanden/trailer2.png[/img]"]blauwe GTA4 cabrio.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat het bij new york blijft , ik hoop/denk dat ze andere delen van amrika er ook in stoppen bijv texas ofzo, miss gaat hij nog wel naar rusland , het zou saai zijn als ze het alleen bij de new york lieten

dan vraag ik me toch af waarom ze alleen delen van NYC lieten zien in de trailer??

Heb je in de SA trailer stukken uit Las Vegas/Las Venturas gezien? Nee, die zaten daar niet in. Maar het zat wel in het spel. Dus dat wil helemaal niets zeggen..

Ik weet niet welke trailer van GTA San Andreas jij hebt gezien, maar er zitten wel degenlijk fragmenten van Las Venturas in.

Hij bedoelt de eerste trailer van SA. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me leuk als PetsOvernight weer voorkomt. :bier:

wat zijn PetsOvernight?

EDIT--> ik heb even wat onderzoek gedaan naar de yellowcabs die voorkomen in de trailer. zo'n yellow cab die op een chrysler lijkt, die met een dubbele 8terkant (je kunt hem zien in mijn sig) bestaat volgens mij helemaal niet. betekent dit dat GTA 4 in de toekomst is?

sorry dat ik dubbel post, maar iedereen leest alleen het laatste bericht, daarom zet ik hem ff onderaan haha sorry

Het enige wat ik kon vinden dat er een beetje op lijkt is dit:

news022.jpg

Bewerkt: door gtamick
Link to comment
Delen op andere websites

sorry dat ik dubbel post, maar iedereen leest alleen het laatste bericht, daarom zet ik hem ff onderaan haha sorry

Dat is echt onzin en ook niet de bedoeling. Je vorige post was 7 minuten geleden en wordt heus nog wel bekeken hoor. Een vraag of opmerking herhalen heeft pas zin als je al een paar dagen op een antwoord wacht en iedereen om je heen schijnt dit over het hoofd te zien. En om toch even antwoord op je vraag te geven: Pets Overnight.com was een organisatie die dieren verhuurde aan mensen die even zonder zaten. Gewoon, voor de nacht om er lekker mee te knuffelen en 's ochtends weer opgehaald. In GTA III bestond hiervoor een commercial op 1 van de radiozenders......

"delivering little bundles of love, in a box, directly to your door".

Link to comment
Delen op andere websites

sorry dat ik dubbel post, maar iedereen leest alleen het laatste bericht, daarom zet ik hem ff onderaan haha sorry

Dat is echt onzin en ook niet de bedoeling. Je vorige post was 7 minuten geleden en wordt heus nog wel bekeken hoor. Een vraag of opmerking herhalen heeft pas zin als je al een paar dagen op een antwoord wacht en iedereen om je heen schijnt dit over het hoofd te zien. En om toch even antwoord op je vraag te geven: Pets Overnight.com was een organisatie die dieren verhuurde aan mensen die even zonder zaten. Gewoon, voor de nacht om er lekker mee te knuffelen en 's ochtends weer opgehaald. In GTA III bestond hiervoor een commercial op 1 van de radiozenders......

"delivering little bundles of love, in a box, directly to your door".

ik doelde meer op die taxi, en ik bied hierbij mijn nederige excuses aan dat ik dubbel poste ok? maar dat van die andere taxi zit me zo dwars :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me leuk als PetsOvernight weer voorkomt. :bier:

wat zijn PetsOvernight?

EDIT--> ik heb even wat onderzoek gedaan naar de yellowcabs die voorkomen in de trailer. zo'n yellow cab die op een chrysler lijkt, die met een dubbele 8terkant (je kunt hem zien in mijn sig) bestaat volgens mij helemaal niet. betekent dit dat GTA 4 in de toekomst is?

PetsOvernight was een reclame in GTA 3 dat er dieren bij je in de nacht in een doos worden bezorgd en er bestaat ook een site van petsovernight.com voor andere info

Link to comment
Delen op andere websites

ik doelde meer op die taxi, en ik bied hierbij mijn nederige excuses aan dat ik dubbel poste ok? maar dat van die andere taxi zit me zo dwars :bonk:

Geen punt hoor :sigaar:. Die Chrysler die jij laat zien is een PT Cruiser toch? Althans: ik heb die dingen nog nooit geel gezien in Taxi-uitvoering, maar dat is in ieder geval een bestaand model. Wellicht dat er ergens in New York een bedrijf is die er 100 heeft gekocht en geel heeft gespoten. Dat is niet zo vreemd, zeker niet voor Amerika. Er is ooit zelfs eens een Ford Mustang Shelby (prachtige sportwagen) ontworpen uitsluitend bedoeld als huurauto voor de firma Hertz, dus een gele PT Cruiser zou geen probleem moeten zijn......

Edit: ik snap wel dat je deze niet bedoelde, maar ik probeerde met mijn warrige verhaal te vertellen dat het feit dat we de auto niet direct herkennen zouden moeten concluderen dat het dus in de toekomst moet spelen. Het kan ook gewoon een verzonnen model zijn óf een uitvoering die nu ook al in de VS rondrijdt (en die wij hier niet kennen)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...