Jump to content

IV Trailer Onderzoek


SummerBase

Recommended Posts

Op deze geweldige screen van SummerBase heb ik 2 dingen gevonden:

Boven de zwarte auto een 'Me TV Theater' (MeTV komt uit VCS).

Onder het plakaat met de grote hamburger zie je 'Burger Shot' staan (afkomstig uit SA).

Had ik ook al gezien. Wat mij hier dus aan opvalt is dat Theater niet als 'Theatre' wordt geschreven. Is dit Amerikaans of is dit een of andere buitenlandse theater?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 629
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Only GrandTheftAuto

    36

  • gtamick

    30

  • Pennywise The Clown

    26

  • DonLeone

    26

Op deze geweldige screen van SummerBase heb ik 2 dingen gevonden:

Boven de zwarte auto een 'Me TV Theater' (MeTV komt uit VCS).

Onder het plakaat met de grote hamburger zie je 'Burger Shot' staan (afkomstig uit SA).

Had ik ook al gezien. Wat mij hier dus aan opvalt is dat Theater niet als 'Theatre' wordt geschreven. Is dit Amerikaans of is dit een of andere buitenlandse theater?

Theatre is Engels, Theater is Amerikaans :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Wie Zit er dan niet in GTA IV? ik heb ook zien staan dat CJ Daarin meedoet?! :bonk:

Dexx en Illspirit zijn crewleden op gtaforums.com, die zichzelf hebben toegevoegd om te laten zien dat imdb niet altijd betrouwbaar is als bron.

Link to comment
Delen op andere websites

hey.

Ik vond weer iets verdachts

Ik heb geen foto hoor maar.

In die screen met dat (hoofdpersonage) zie je rechts een brug die op callahan bridge lijkt.

Links staan bomen.En achter het hoofdpersoon zie je een klein parkje.

Je kan dit vergelijken met callahan point in gta III en lcs.Bij die donut winkel daar.

Je gaat in de rechterhoek rechts van die shop staan.Draai een beetje met je scherm en ziezo.Je kan een vergelijking maken.

zie hieronder:

wegbu6.th.png

Bewerkt: door woozie300
Link to comment
Delen op andere websites

Hello there GTA-ers :bier:

ik heb weer eens wat onderzoek gedaan (ja het is weer eens zover jongens haha)

iemand heeft dit filmpje gemaakt, waarin hij de trailer van GTA IV in het echt heeft nagespeeld.

kijk het eerst even het filmpje, dan word het duidelijk.

http://www.youtube.com/watch?v=2GHiAEeFQs0#kR3ul7m2XXo

Het fragment met de man, die dus de Rus van GTA IV moet voorstellen:

Deze man is de acteur Vladimir Mashkov, de man achter 'Sasha' in Behind Enemy Lines;

http://www.imdb.com/name/nm0556343/

snuffel hier ook maar eens rond:

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=vl...sa=N&tab=iw

zou hij niet de inspiratie zijn achter de keuze van de hoofdpersoon van GTA IV?

of misschien zelfs de voice-actor? ik kan geen fragment vinden waarin hij praat... om het dan te vergelijken met de trailer. misschien kunnen jullie helpen zoeken?

compil4.png

ook denk ik nog steeds dat Jerkov erop lijkt.

wat denken jullie?

MVG, Brian :bier:

>>> Door Dutchy3010: Samengevoegd met het onderzoek. Als we voor elk idee een nieuw topic openen, blijven we bezig... :)<<<

Bewerkt: door Dutchy3010
Link to comment
Delen op andere websites

Dit is al meerdere malen besproken in het ''IV Trailer Onderzoek'' dus zo nieuw is deze vondst niet. Om het roet niet in het eten te gooien zal ik mijn mening ook wel even uiten. :) Ik denk namelijk zelf ook dat de voiceactor Vladimir Mashkov is. Gezien de GTA historie lijkt vaak de voice actor op het personage in het spel. Ik noem snel een paar kleine voorbeelden, CJ (Young Maylay), Pulaski (Chris Penn), Umberto Robina (Danny Trejo) en zo zijn er nog wel meerdere personages mensen die sterk op elkaar leken.

Maar met GTA Vice City Stories dachten we ook dat het eerst een andere GTA hoofdrolspeler was, en daarna was het toch een heel ander persoon die het insprak. We weten dus nu nog niks, maar dat zal wel in de loop der tijd komen. En ik denk niet dat Jerkev dit is. Hij heeft wel meer vergelijknissen met de Rus dan Cesar met de rus, maar dat was wel duidelijk. Echter denk ik niet dat dit hem is, maar dat is meer een persoonlijke reden, maar Jerkev is dat ook niet een Russische naam?

Link to comment
Delen op andere websites

hmm.. @hierboven: ik snap niet wat je bedoeld, duren die screens nog lang?

Geduld is een schone zaak. En als je toch niet snapt wat hij bedoelt, vind ik deze reactie een beetje overbodig.

@woozie300: Zoiets dacht ik ook al. Ik heb GTAIII opnieuw geinstalleerd. Ik heb het niet zo vaak gespeeld, maar wat ik terug heb kunnen vinden en een beetje heb kunnen vergelijken met de trailer is het volgende:

  • Times Square. In GTAIII zie je ook zo'n uitstekende milkshake op Times Square. In de trailer draait deze rondjes, maar het zijn precies dezelfde vormen.
  • Flat Iron Building. Ziet er precies zo uit als de trailer, deze is in GTAIII ook al erg mooi nagemaakt.
  • St. Patrick's Cathedral. Dat kerkje in GTAIII, tjah. Hij lijkt toch een heel klein beetje op het kerkje in de trailer.

Verder heb ik nog niet zo veel kunnen vinden, maar dat zal ongetwijfeld aan mijn GTAIII kennis liggen.

Link to comment
Delen op andere websites

maar wat zou CJ dan voor rol spelen? misschien dat ie in 2007 weer terug komt naar NY, en hij nu b.v. je vijand is :D:bonk:

Naast zijn naam staat er 'rumored'. Dat wil zeggen dat het een gerucht is en dat het dus waarschijnlijk helemaal niet waar is...

Bewerkt: door Dizzee
Link to comment
Delen op andere websites

Op de laatste foto van de trailer (foto met stuk van een schip), merk ik iets op aan de schouw van de boot.

Wat is dit volgens jullie. Ik denk eerder dat het een persoon is, maar zou het ook een collectable kunnen zijn.

Ik heb heel wat foto's bekeken maar kan het door het vergroten van de foto's nie echt duidelijk zien wat het is.

EDIT : Ik heb een fotoke gevonden en heb het omcirkelt.

post-65954-1175762701.jpg

Bewerkt: door gta-mike
Link to comment
Delen op andere websites

... Gezien de GTA historie lijkt vaak de voice actor op het personage in het spel. Ik noem snel een paar kleine voorbeelden, CJ (Young Maylay), Pulaski (Chris Penn), Umberto Robina (Danny Trejo) en zo zijn er nog wel meerdere personages mensen die sterk op elkaar leken. ...

Je vergeet het belangrijkste personage, SummerBase: Phil Collins, hij is de enige die daadwerkelijk in GTA (Vice City Stories) zit.

Bewerkt: door Big Boss
Link to comment
Delen op andere websites

Op de laatste foto van de trailer (foto met stuk van een schip), merk ik iets op aan de schouw van de boot.

Wat is dit volgens jullie. Ik denk eerder dat het een persoon is, maar zou het ook een collectable kunnen zijn.

Ik heb heel wat foto's bekeken maar kan het door het vergroten van de foto's nie echt duidelijk zien wat het is.

EDIT : Ik heb een fotoke gevonden en heb het omcirkelt.

post-65954-1175762701.jpg

ik denk persoonlijk dat het een collectable is een persoon had duidelijker moeten zijn of het is een vogel

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is al meerdere malen besproken in het ''IV Trailer Onderzoek'' dus zo nieuw is deze vondst niet. Om het roet niet in het eten te gooien zal ik mijn mening ook wel even uiten. :) Ik denk namelijk zelf ook dat de voiceactor Vladimir Mashkov is. Gezien de GTA historie lijkt vaak de voice actor op het personage in het spel. Ik noem snel een paar kleine voorbeelden, CJ (Young Maylay), Pulaski (Chris Penn), Umberto Robina (Danny Trejo) en zo zijn er nog wel meerdere personages mensen die sterk op elkaar leken.

Maar met GTA Vice City Stories dachten we ook dat het eerst een andere GTA hoofdrolspeler was, en daarna was het toch een heel ander persoon die het insprak. We weten dus nu nog niks, maar dat zal wel in de loop der tijd komen. En ik denk niet dat Jerkev dit is. Hij heeft wel meer vergelijknissen met de Rus dan Cesar met de rus, maar dat was wel duidelijk. Echter denk ik niet dat dit hem is, maar dat is meer een persoonlijke reden, maar Jerkev is dat ook niet een Russische naam?

op die manier.

sorry daarvoor, ik heb niet op zitten letten. maar even on-topic:

Eigenlijk zou het Jerkov niet kunnen zijn. Word hij niet vermoord in GTA2?

en de naam Jerkov is een verwijzing naar JerkOff, wat masturberen betekent.

ik denk niet dat ze de hoofdpersoon zo'n belachelijke naam zouden geven.

maar ik denk wel (99% zeker) dat die Vladimir Mashkov een grote kanshebber is.

ik kijk gewoon regelmatig op het IMDb, daar staat het meestal wel meteen als info wordt uitgegeven.

nou, SummerBase, zullen we zien of we gelijk hebben:bier:

zet je het dan gelijk in het GTA4 News-Topic? hehehe :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...