Jump to content

IV Trailer Onderzoek


SummerBase

Recommended Posts

  • Reacties 629
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Only GrandTheftAuto

    36

  • gtamick

    30

  • Pennywise The Clown

    26

  • DonLeone

    26

Hij lijkt veel op de Notre Dame in Parijs.
De Notre Dame had volgens mij 2 torens en vergeet niet dat in dat tijdperk veel van dit soort gebouwen werden gemaakt.En niet alleen in Europa dus.
Link to comment
Delen op andere websites

Dat het van de St. Patricks Cathedral is afgeleid stond ook al in de eerste post, hier werd het als eerst in het topic voorgesteld en hier de vergelijkbare screens. Als jullie steeds het wiel opnieuw uit gaan vinden kom je nooit verder :). Kan natuurlijk zijn dat je het wiel niet passend vindt maar dezelfde wielen passen allebei evengoed.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of het al gezegt is maar ik denkt dat op plaatje 8 , dat een van het empire state building, het gebouw links , dat ze zijn aan het afmaken , het gebouw is dat in GTAIII ook in verbouwing is.

( Lekker lange zin :clown: ) Ik weet niet of het al gezegt is , maar ik heb geen zin om over de 40 pagina's even te gaan zoeken of het al gezegt is :)

Greetz..,,

Aeroplane

Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan best zijn. Ik ben laatst door GTAIII heen gescheurd of ik nog wat bekende gebouwen of constructies tegenkwam. Het gebouw waar jij het over hebt, Aeroplane, ben ik niet tegen gekomen.

Lantyz ontdekte namelijk dat dat het Conde Nast Building was. Het gebouw is niet in aanbouw, maar het hoort gewoon zo. De maker van dit gebouw (hoe heet zo iemand nou.. archi.. nog wat ^_^) heeft dit zo gelaten. Kijk maar eens op deze afbeelding van Wikipedia:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm...e_23may2005.JPG

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of dit al ergens in dit topic staat maar die lichtkranten op wallstreet (bij 24 seconde) staat de op de onderste lichtkrant (die je maar half ziet) DUTCH MARKETS TO en dan komt een ander stuk van trailer.

Op het begin van het lichtkrantenstuk stond op de middelste lichtkrant TO PERFORM, voor to perform stond nog iets wat op TS leek dus het vervolg van markets. Als het hier ook over de nederlandse markt gaat staat er dus

DUTCH MARKETS TO PERFORM op de lichtkrant in wallstreet.

Dit is misschien ook wel een wijzing op dat het in de toekomst afspeeld, want vanaf 2006 heeft onze markt het niet echt enorm goed gedaan dacht ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of dit al ergens in dit topic staat maar die lichtkranten op wallstreet (bij 24 seconde) staat de op de onderste lichtkrant (die je maar half ziet) DUTCH MARKETS TO en dan komt een ander stuk van trailer.

Op het begin van het lichtkrantenstuk stond op de middelste lichtkrant TO PERFORM, voor to perform stond nog iets wat op TS leek dus het vervolg van markets. Als het hier ook over de nederlandse markt gaat staat er dus

DUTCH MARKETS TO PERFORM op de lichtkrant in wallstreet.

Dit is misschien ook wel een wijzing op dat het in de toekomst afspeeld, want vanaf 2006 heeft onze markt het niet echt enorm goed gedaan dacht ik.

Al vaker aan bod gekomen in dit topic. Zie >hier<

Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan best zijn. Ik ben laatst door GTAIII heen gescheurd of ik nog wat bekende gebouwen of constructies tegenkwam. Het gebouw waar jij het over hebt, Aeroplane, ben ik niet tegen gekomen.

Lantyz ontdekte namelijk dat dat het Conde Nast Building was. Het gebouw is niet in aanbouw, maar het hoort gewoon zo. De maker van dit gebouw (hoe heet zo iemand nou.. archi.. nog wat ^_^) heeft dit zo gelaten. Kijk maar eens op deze afbeelding van Wikipedia:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm...e_23may2005.JPG

Architect beste jongen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

denken jullie hoe jullie de trailer hebben gezien dat het spel de PC aankan met dit?:

-Processor

Intel® CoreTM 2 Duo Processor E4300 (1.80GHz, 2MB Cache, 800MHz FSB)

-Geheugen

2048MB DDR2 533 MHz

-Harde schijf

320GB SATA (7200rpm)

-Optisch station

DVD ± ReWriter Dual Layer

-Grafische kaart

256MB PCI Express ATI X1300 Pro Grafische kaart

Link to comment
Delen op andere websites

hey.

Ik vond weer iets verdachts

Ik heb geen foto hoor maar.

In die screen met dat (hoofdpersonage) zie je rechts een brug die op callahan bridge lijkt.

Links staan bomen.En achter het hoofdpersoon zie je een klein parkje.

Je kan dit vergelijken met callahan point in gta III en lcs.Bij die donut winkel daar.

Je gaat in de rechterhoek rechts van die shop staan.Draai een beetje met je scherm en ziezo.Je kan een vergelijking maken.

zie hieronder:

wegbu6.th.png

Can je die foto vergroten ofoiets ik zie niets ervan

Link to comment
Delen op andere websites

Het nadeel van imageshack is dat het nogal eens mis gaat in het plaatsen van afbeeldingen, waarom plaatsen we gewoon niet afbeeldingen in het vervolg met de ''bijlage'' functie? Al goed ik heb de imageshack foto even omgezet en het TH (THumbnail) uit de link gehaald dus dan kan je hem hieronder zien. Succes er mee en mocht er nog iets wezen? Dan hoor ik het wel.

wegbu6.png

Link to comment
Delen op andere websites

[quote name='Barttjueh100' date='9 Apr 2007, 16:30:06' post='650823'-Processor

Intel® CoreTM 2 Duo Processor E4300 (1.80GHz, 2MB Cache, 800MHz FSB)

-Geheugen

2048MB DDR2 533 MHz

-Harde schijf

320GB SATA (7200rpm)

-Optisch station

DVD ± ReWriter Dual Layer

-Grafische kaart

256MB PCI Express ATI X1300 Pro Grafische kaart

jouw pc moet het wel aankunnen denk ik, anders zou bijna niemand hem kunnen spelen. ik ga denk ik ps3 kopen want mijn pc kan hem zoizo niet aan, en nieuwe pc is duurder.

Link to comment
Delen op andere websites

-Processor

Intel® CoreTM 2 Duo Processor E4300 (1.80GHz, 2MB Cache, 800MHz FSB)

-Geheugen

2048MB DDR2 533 MHz

-Harde schijf

320GB SATA (7200rpm)

-Optisch station

DVD ± ReWriter Dual Layer

-Grafische kaart

256MB PCI Express ATI X1300 Pro Grafische kaart

jouw pc moet het wel aankunnen denk ik, anders zou bijna niemand hem kunnen spelen. ik ga denk ik ps3 kopen want mijn pc kan hem zoizo niet aan, en nieuwe pc is duurder.

dat is als hij al op de pc uit komt. hij komt sowieso eerst op de ps3 en xbox 360 uit, en misschien later nog op de pc maar daar is nog niks officieels over bekend gemaakt. En als na de release van de console versie, er toch bekend word gemaakt dat er een pc versie uit komt kun je daar makkelijk nog een jaar op wachten (na oktober dit jaar dus)

Ik zelf ben al lang blij dat ik een 360 heb gekocht, want ten eerste heb ik niet zó veel geduld om op een pc versie te wachten, en ten tweede zuigt mn pc nogal.. :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...