Jump to content

IV Trailer Onderzoek


SummerBase

Recommended Posts

  • Reacties 629
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Only GrandTheftAuto

    36

  • gtamick

    30

  • Pennywise The Clown

    26

  • DonLeone

    26

Hij lijkt veel op de Notre Dame in Parijs.
De Notre Dame had volgens mij 2 torens en vergeet niet dat in dat tijdperk veel van dit soort gebouwen werden gemaakt.En niet alleen in Europa dus.

Niet om flauw te zijn ofzo, maar de Notre Dame is in de Middeleeuwen gebouwd en toen was Amerika geeneens ontdekt en New York dus nog niet gesticht.

Overigens:

CNTGtaIV.png

CNT -> Een parodie op CNN

Aye,



Sophianumgamer

:sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Hij lijkt veel op de Notre Dame in Parijs.
De Notre Dame had volgens mij 2 torens en vergeet niet dat in dat tijdperk veel van dit soort gebouwen werden gemaakt.En niet alleen in Europa dus.

Niet om flauw te zijn ofzo, maar de Notre Dame is in de Middeleeuwen gebouwd en toen was Amerika geeneens ontdekt en New York dus nog niet gesticht.

Overigens:

CNTGtaIV.png

CNT -> Een parodie op CNN

Aye,



Sophianumgamer

:sigaar:

Goed gevonden!

maar is het echt overgenomen van CNN?

Link to comment
Delen op andere websites

Overigens:

CNTGtaIV.png

CNT -> Een parodie op CNN

Aye,



Sophianumgamer

:sigaar:

Goed gevonden!

maar is het echt overgenomen van CNN?

Denk t wel. Vergelijk de logo's maar.

Bovendien is er ergens een reclame voor een mobieltje te zien (00:26). De Whiz of zoiets. Er is in datzelfde shot ook "Bank of Liberty" en een slogan "Everything at a price" te zien. Ik zal later een screen posten.

Link to comment
Delen op andere websites

Overigens:

CNTGtaIV.png

CNT -> Een parodie op CNN

Aye,



Sophianumgamer

:sigaar:

Goed gevonden!

maar is het echt overgenomen van CNN?

Denk t wel. Vergelijk de logo's maar.

Bovendien is er ergens een reclame voor een mobieltje te zien (00:26). De Whiz of zoiets. Er is in datzelfde shot ook "Bank of Liberty" en een slogan "Everything at a price" te zien. Ik zal later een screen posten.

Die parodie op CNN is eerder in dit topic volgens mij al eens aan bod geweest of ik vergis me, maar dat met Whiz en dergelijke is al lang bekend, bekijk de hoofdpost maar eens. Klik bij de desbetreffende shots op de link zodat je een screen te zien krijgt, en dat bespaart direct weer wat tijd. Ook wil ik iedereen verzoeken niet te speculeren in dit topic, het is een onderzoek naar de trailer en geen ''wat denk jij dat het wordt?'' topic.

@ wtc hieronder: Wat zei ik nou?

Link to comment
Delen op andere websites

Trouwens... wanneer komt de eerste volgende info / screens / trailer(s) uit voor GTA IV ?

iemand een idee?

Wel,er is een gamemagazine die een GTA IV Review/preview zullen schrijven,ik weet niet welk magazine.

@ hieronder: OPM oftewel OPM2(alletwee tzelfde :puh:)

Bewerkt: door Dastard
Link to comment
Delen op andere websites

Trouwens... wanneer komt de eerste volgende info / screens / trailer(s) uit voor GTA IV ?

iemand een idee?

Wel,er is een gamemagazine die een GTA IV Review/preview zullen schrijven,ik weet niet welk magazine.

er komt ook een PS-magazine met info over GTAIV

Link to comment
Delen op andere websites

Trouwens... wanneer komt de eerste volgende info / screens / trailer(s) uit voor GTA IV ?

iemand een idee?

Wel,er is een gamemagazine die een GTA IV Review/preview zullen schrijven,ik weet niet welk magazine.

er komt ook een PS-magazine met info over GTAIV

En komt dat vroeger uit?

Link to comment
Delen op andere websites

in de 16ste shot zie je de cluckin bell,en ook een soort koffie beker het lijkt wat op het logo van het starbrush cofee(die cofee zaak uit gta vc)het zelde kleur en ik zie een klein stukje van een koffienoot.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...