Jump to content

IV Trailer Onderzoek


SummerBase

Recommended Posts

  • Reacties 629
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Only GrandTheftAuto

    36

  • gtamick

    30

  • Pennywise The Clown

    26

  • DonLeone

    26

Ik denk niet dat het bij new york blijft , ik hoop/denk dat ze andere delen van amrika er ook in stoppen bijv texas ofzo, miss gaat hij nog wel naar rusland , het zou saai zijn als ze het alleen bij de new york lieten

dan vraag ik me toch af waarom ze alleen delen van NYC lieten zien in de trailer??

Heb je in de SA trailer stukken uit Las Vegas/Las Venturas gezien? Nee, die zaten daar niet in. Maar het zat wel in het spel. Dus dat wil helemaal niets zeggen..

Ik weet niet welke trailer van GTA San Andreas jij hebt gezien, maar er zitten wel degenlijk fragmenten van Las Venturas in.

ze bedoelen trailer 1 die van jouw is trailer 2

hier trailer1: http://www.rockstargames.com/sanandreas/tr...rlarge_wmv.html

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of dit al is opgevallen maar als je naar het shot kijkt van

times square zie je rechtsonder een koffie bekertje en daarnaast

een winkel waar op staat : Bean Machine

dit was idd al een tijdje bekend, maar toch goed gevonden! :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een kleine Easter Egg gevonden, zie deze afbeelding. Inderdaad, 'Heart Stopper', een sneer naar het ongezonde eetgedrag van sommige Amerikanen. Kan iemand verder zien wat de vrouw op de voorgrond voor roods in haar handen heeft? Ik dacht eerst aan een appel, maar dat zal het wel niet zijn :$

het is een pokebal van de pokemons :bonk::bonk:

Bewerkt: door blackdog
Link to comment
Delen op andere websites

In het begin is er die metro hé.

Als het beeld naar rechts met de metro meedraait.Dan zie je dat er een rood bord is met wit op.(precies een bord dat je de straat niet mag betreden)

Is dat iets nieuw of een verwijzing :? .

Ik ben volop aan het zoeken.Zien jullie iets. :?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat het bij new york blijft , ik hoop/denk dat ze andere delen van amrika er ook in stoppen bijv texas ofzo, miss gaat hij nog wel naar rusland , het zou saai zijn als ze het alleen bij de new york lieten

dan vraag ik me toch af waarom ze alleen delen van NYC lieten zien in de trailer??

Mochten er andere steden in zitten dan zie ik het al helemaal voor me...

{STILTE}

R* kondigt een nieuwe trailer aan. En ja hoor, op het moment dat hij uitkomt (middernacht) zitten wij allemaal achter ons pc'tje. En om middernacht.... is de server van R* op hol geslagen.

{STILTE}

Dan, een uurtje later, doet de server het weer, en het hele forum kijkt weer. De afspeelknop wordt massaal ingedrukt en... Zwart. Dan, uit het niets, verschijnt het GTAIV logo. Het verdwijnt met een geheimzinnig achtergrond geluid... en dan...

{Pijnlijke stilte}

Hoor je de branding, en plotseling zie je een prachtig strand voor je. Je vliegt (de camera) over het strand naar de hotels in de verte, over het water, door de stad, en bij het vliegveld bij een bord met 'Welcome to Vice City'.

En dan speelt er een lekker tropisch liedje af, zie je de hoofdpersoon in zwembroek, in een zwembad. Hij zegt: "Life is complicated. I killed, smuggled, sold and worked. Perhaps here, things will be different." En je ziet hem het er lekker van nemen. Dan zie je de skyline van Vice City, en als je de eerste trailer niet had gezien zou je nooit denken dat hegt zich ook nog zou afspelen in Liberty City.

{Stilte, verstoord met "Vertel meer, vertel meer!"}

Het moraal van dit verhaal? Misschien laten ze in elke trailer wel een heel andere stad zien waarin het zich afspeelt

Maar misschien ook niet.... ^_^

Het kan zijn,dat r* nog een 2DE Trailer En screens vcanb GTA IV Realeast?

Link to comment
Delen op andere websites

hey,

het valt me ook op dat de "Liberty Tree" krant er ook inzit!

gtaivtrailertimessuarelhi5.jpg

@woozie300

het lijkt me gewoon meer op een affiche aangezien het nogal hoog in de lucht hangt? :?

Greetz

Was al bekend. :duh:

Bewerkt: door pilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond er nog een paar.

Ik heb ze opgeslagen in word.

Hier zijn ze:

1) Ron bij brand(screen van ferry).

2) Soort stopbort rechts bij tram

3) Soort sneltrein bij ferry haven (rechts)

4) De kerk die je ziet lijkt op die van liberty city

5) Geheime teksten op bord bij station

6) Op times square hangt bord’’top hooker’’ (film) dat wil zeggen:top hoer

7) De brug ergens in het midden van de trailer lijkt op de callahan bridge

8 ) Op het screenshot van het hoofdpersonage zie je rechts de ‘’callahan bridge’’ en links net een weg.Lijkt op de donut shop in callahan point (liberty city stories)

9) Er zit water tussen de haven met de boot platypus liberty city en de empire state building

10) Op het einde zie je terug die boot(waarschijnlijk)met de brug en een land aan de overkant.Je kan het dus best vergelijken met /portland vooraan/callahan bridge links/aan de overkant stauntain island/

11) De taxi’s lijken weer hetzelfde.

12) Op de borden bij het station heb ik het verschillende keren gepauseerd en ik zag er ‘’african’’staan en ‘’markets continue”

13) Door het dakraam van het ... ?? zie je rechts net het teken staan van wave103

14) Op het bord op times square zie je een bord met WEAPONS op.Die man lijkt op dat russiche hoofdpersonage.

15)

Bewerkt: door woozie300
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil niet moderator-achtig overkomen, maar de meeste dingen die je zegt zijn allang bekend. Lees even de beginpost van Summerbase, daar staat (bijna) alles in wat we tot nu toe hebben ontdekt, in dit topic en andere topics.. Als je dán nog nieuwe dingen ontdekt, post die dan even maar dingen zoals "Soort stopbort rechts bij tram", dat ziet iedereen en dit is ook niet iets revolutionairs ofzo..

:engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil niet moderator-achtig overkomen, maar de meeste dingen die je zegt zijn allang bekend. Lees even de beginpost van Summerbase, daar staat (bijna) alles in wat we tot nu toe hebben ontdekt, in dit topic en andere topics.. Als je dán nog nieuwe dingen ontdekt, post die dan even maar dingen zoals "Soort stopbort rechts bij tram", dat ziet iedereen en dit is ook niet iets revolutionairs ofzo..

:engel:

sorry :$

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb iets nieuws gevonden. ik dacht eerst aan het kledingmerk ZIP, maar volgens mij is het dat niet

de foto eronder is van het verlaten huis, ik heb een paar engelen ontdekt, weet iemand of dit een openbaar gebouw is?

post-66009-1175598639_thumb.jpg

post-66009-1175599084.jpg

Bewerkt: door gtamick
Link to comment
Delen op andere websites

Er hangen posters naast met namen van (waarschijnlijk) films, bijvoorbeeld "I slept with my mom", en misschien dat die "Z" een soort rip-off lollige Zorro film is.. Volgens mij heb ik dit ergens gelezen op PlanetGta.. Het zou óók een soort tag kunnen zijn van de Zaibatsu (zo heet die gang toch?), een gang/criminele organisatie uit Gta2.

Volgens mij is die onderste screen een verlaten treinstation, kijk maar naar de herhalende gaten tussen de perrons, en het gras wat overal groeit.. Verder kruipen er een stukje naar links vanaf het midden gezien een aantal duiven (of ratten?) wat erop wijst dat je hier naar binnen kunt gaan.. Op de achtergrond is volgens mij een opening te zien (tussen die twee soort "kapstokken" die je hebt uitvergroot") waar je de straat ziet.. Het zou ook een transportbedrijf kunnen zijn..

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

Je ziet ook dat mensen ook roken

en dat er (lege)bekertjes op straat rondzwerven.

Verder zie je dat de mensen ook echt aan het werk zijn bij de haven.

post-14594-1175599909_thumb.jpg

post-14594-1175600069_thumb.jpg

Bewerkt: door Coolboy360
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...