Jump to content

IV Trailer Onderzoek

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik weet het niet zeker maar het lijkt erop dat die persoon in die blauwe auto dezelfde persoon is als de persoon op het eind. :?

• Reacties 629
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Only GrandTheftAuto

36

• gtamick

30

• Pennywise The Clown

26

• DonLeone

26

Geplaatst:
Ik weet het niet zeker maar het lijkt erop dat die persoon in die blauwe auto dezelfde persoon is als de persoon op het eind. :?

welk persoon op het eind?

Geplaatst:

Die wegloopt op de brug

Geplaatst:

Die wegloopt op de brug

lijkt me nou niet echt een en dezelfde persoon, die man die wegloopt is die hoofdpersoon

Geplaatst:

Nee mij owk niet !

Dit is gewoon een bewoner van de stad die aan het rond rijden is :bier:

Geplaatst: (bewerkt)
Nee mij owk niet !

Dit is gewoon een bewoner van de stad die aan het rond rijden is :bier:

ok

Bewerkt: door pilot
Geplaatst: (bewerkt)

ik heb een primeur: deze rij huizen (eerste plaatje) kun je wel vinden in NYC (tweede plaatje) namelijk in brooklyn street

post-66009-1175601121.jpg

post-66009-1175601126.jpg

Bewerkt: door gtamick
Geplaatst:

Ik weet niet of het al gezegt is ofzo maar kan het zijn dat er ook dieren inzitten want bij de trailer zie ik duiven vliegen bij de Ferry

Geplaatst:
Ik weet niet of het al gezegt is ofzo maar kan het zijn dat er ook dieren inzitten want bij de trailer zie ik duiven vliegen bij de Ferry

was al bekend. sorry.

Geplaatst:
ik heb een primeur: deze rij huizen (eerste plaatje) kun je wel vinden in NYC (tweede plaatje) namelijk in brooklyn street

Goed gevonden. :klap:

Geplaatst:

Het speelt zich volgens mij af in Liberty city omdat je in seconde 30 van de trailer een politie auto met LCPD ziet rondrijden zal ook vast gezegd zijn

Geplaatst:

was al bekend. sorry.

Plus dat zegt nog niks want in de vorige gta's waren er ook al vogels maar nog niet zo gedetaileerd

Geplaatst:

was al bekend. sorry.

Plus dat zegt nog niks want in de vorige gta's waren er ook al vogels maar nog niet zo gedetaileerd

ok sorry dan.
Geplaatst:
Het speelt zich volgens mij af in Liberty city omdat je in seconde 30 van de trailer een politie auto met LCPD ziet rondrijden zal ook vast gezegd zijn

Kijk alsjeblieft even in de eerste post van dit topic! Dit is al vastgesteld. ;) Dit geldt trouwens voor iedereen, ik zie heel erg veel mensen nog steeds al bekende dingen posten.

@ gtamick: Goed gevonden, maar dit soort huizen staan ook in Londen, Tokyo etc. Deze huizen zijn standaard stads/herenhuizen in grote steden. Goedkoop, maar efficient. ;)

Geplaatst:

Kijk alsjeblieft even in de eerste post van dit topic! Dit is al vastgesteld. ;) Dit geldt trouwens voor iedereen, ik zie heel erg veel mensen nog steeds al bekende dingen posten.

@ gtamick: Goed gevonden, maar dit soort huizen staan ook in Londen, Tokyo etc. Deze huizen zijn standaard stads/herenhuizen in grote steden. Goedkoop, maar efficient. ;)

idd, maar ik las eerder in dit topic, dat mensen dachten dat deze huisen alleen ergens in california ofzo stonden, vandaar.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...