pilot Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Ik weet het niet zeker maar het lijkt erop dat die persoon in die blauwe auto dezelfde persoon is als de persoon op het eind. Reageren
gtamick Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Ik weet het niet zeker maar het lijkt erop dat die persoon in die blauwe auto dezelfde persoon is als de persoon op het eind. welk persoon op het eind? Reageren
Jack89 Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Ik weet het niet zeker maar het lijkt erop dat die persoon in die blauwe auto dezelfde persoon is als de persoon op het eind. welk persoon op het eind? Die wegloopt op de brug Reageren
gtamick Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Ik weet het niet zeker maar het lijkt erop dat die persoon in die blauwe auto dezelfde persoon is als de persoon op het eind. welk persoon op het eind? Die wegloopt op de brug lijkt me nou niet echt een en dezelfde persoon, die man die wegloopt is die hoofdpersoon Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Nee mij owk niet ! Dit is gewoon een bewoner van de stad die aan het rond rijden is Reageren
pilot Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 (bewerkt) Nee mij owk niet !Dit is gewoon een bewoner van de stad die aan het rond rijden is ok Bewerkt: 3 april 2007 door pilot Reageren
gtamick Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 (bewerkt) ik heb een primeur: deze rij huizen (eerste plaatje) kun je wel vinden in NYC (tweede plaatje) namelijk in brooklyn street Bewerkt: 3 april 2007 door gtamick Reageren
Gta<3 Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Ik weet niet of het al gezegt is ofzo maar kan het zijn dat er ook dieren inzitten want bij de trailer zie ik duiven vliegen bij de Ferry Reageren
gtamick Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Ik weet niet of het al gezegt is ofzo maar kan het zijn dat er ook dieren inzitten want bij de trailer zie ik duiven vliegen bij de Ferry was al bekend. sorry. Reageren
pilot Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 ik heb een primeur: deze rij huizen (eerste plaatje) kun je wel vinden in NYC (tweede plaatje) namelijk in brooklyn street Goed gevonden. Reageren
Gta<3 Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Het speelt zich volgens mij af in Liberty city omdat je in seconde 30 van de trailer een politie auto met LCPD ziet rondrijden zal ook vast gezegd zijn Reageren
pilot Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Ik weet niet of het al gezegt is ofzo maar kan het zijn dat er ook dieren inzitten want bij de trailer zie ik duiven vliegen bij de Ferry was al bekend. sorry. Plus dat zegt nog niks want in de vorige gta's waren er ook al vogels maar nog niet zo gedetaileerd Reageren
Gta<3 Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Ik weet niet of het al gezegt is ofzo maar kan het zijn dat er ook dieren inzitten want bij de trailer zie ik duiven vliegen bij de Ferry was al bekend. sorry. Plus dat zegt nog niks want in de vorige gta's waren er ook al vogels maar nog niet zo gedetaileerd ok sorry dan. Reageren
Arjen Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Het speelt zich volgens mij af in Liberty city omdat je in seconde 30 van de trailer een politie auto met LCPD ziet rondrijden zal ook vast gezegd zijn Kijk alsjeblieft even in de eerste post van dit topic! Dit is al vastgesteld. Dit geldt trouwens voor iedereen, ik zie heel erg veel mensen nog steeds al bekende dingen posten. @ gtamick: Goed gevonden, maar dit soort huizen staan ook in Londen, Tokyo etc. Deze huizen zijn standaard stads/herenhuizen in grote steden. Goedkoop, maar efficient. Reageren
gtamick Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Het speelt zich volgens mij af in Liberty city omdat je in seconde 30 van de trailer een politie auto met LCPD ziet rondrijden zal ook vast gezegd zijn Kijk alsjeblieft even in de eerste post van dit topic! Dit is al vastgesteld. Dit geldt trouwens voor iedereen, ik zie heel erg veel mensen nog steeds al bekende dingen posten. @ gtamick: Goed gevonden, maar dit soort huizen staan ook in Londen, Tokyo etc. Deze huizen zijn standaard stads/herenhuizen in grote steden. Goedkoop, maar efficient. idd, maar ik las eerder in dit topic, dat mensen dachten dat deze huisen alleen ergens in california ofzo stonden, vandaar. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.