Jump to content

IV Trailer Onderzoek

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik vond central park

in de derde shot met die wagen die door die straat rijd .

Je ziet rechts bovenaan een park.Is dit het :?

naamlooswp7.png

Bewerkt: door woozie300
  • Reacties 629
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Only GrandTheftAuto

36

• gtamick

30

• Pennywise The Clown

26

• DonLeone

26

Geplaatst:
ik heb een primeur: deze rij huizen (eerste plaatje) kun je wel vinden in NYC (tweede plaatje) namelijk in brooklyn street

Deze bouwstijl vind je in meerdere plaatsen/landen terug, en worden ook wel "Brownstones" genoemd.

large040518.jpg

park_slope_brownstones.jpg

De buurt waar deze huizen in New York vooral te vinden zijn heet "Park Slope"

Geplaatst:
ik vond central park

Nee .. ik denk dat dit gewoon een klein parkje is :bier:

ik vond central park

Nee .. ik denk dat dit gewoon een klein parkje is :bier:

idd, en om central park staan alleen maar grote hotels/flats, in ieder geval geen brownstone huizen (zie mijn vorige posts)

EDIT: zoals ik in mijn vorige posts al zij, zijn die huizen vooral in brooklyn (waar je dus ook park slope vind) te vinden :D

Bewerkt: door gtamick
Je ziet ook dat mensen ook roken

en dat er (lege)bekertjes op straat rondzwerven.

die zie je hier ook, alleen zijn ze hier wat meer doorgeroest (dit is misschien een achterbuurt??)

Het is misschien wel een achterbuurt, want in New York zijn er veel achterstandswijken bijvoorbeeld Harlem daar staan ook veel van die huizen. In SA zag je ook soms mensen en bendeleden drinken en roken, leuk dat ze het er weer in hebben :*D

Bewerkt: door Squidward
Geplaatst:

die zie je hier ook, alleen zijn ze hier wat meer doorgeroest (dit is misschien een achterbuurt??)

Het is misschien wel een achterbuurt, want in New York zijn er veel achterstandswijken bijvoorbeeld Harlem daar staan ook veel van die huizen.

Dus als er ergens veroeste bekertjes liggen .. dan is dat een achterbuurt ! :puh: klint logish :duh:

Ik denk dat gewoon downtown is .. want de meeste acuterbuurten in NY zien er tog wel wat slechter uit !

Maja wel zullen wel zien wat het is ! :bier:

Geplaatst:

Het is misschien wel een achterbuurt, want in New York zijn er veel achterstandswijken bijvoorbeeld Harlem daar staan ook veel van die huizen.

Dus als er ergens veroeste bekertjes liggen .. dan is dat een achterbuurt ! :puh: klint logish :duh:

Ik denk dat gewoon downtown is .. want de meeste acuterbuurten in NY zien er tog wel wat slechter uit !

Maja wel zullen wel zien wat het is ! :bier:

nou echt een mooie buurt is het niet :D heb je die stoep gezien in de trailer??

Bronx%20ghetto%201.jpg

dit is een plaatje van een ghetto of dus een achterbuurt !

dit ziet er tog wel anders uit .. als op de trailer he :bier:

Bewerkt: door Only GrandTheftAuto
Geplaatst:
Heb je dit al gezien:

KliK

nu al de prijs?, nu al de cover?

Hmm,En nog iets! 18+? In de trailer staat er dat het RP Is (RP=Rating Pending)Toch?

Geplaatst:
Bronx%20ghetto%201.jpg

whaha idd, maar is dit in NYC?

Geplaatst:
Bronx%20ghetto%201.jpg

New York is groot, groter dan jij je zult indenken. De achterbuurten zijn ongeveer te vergelijken met de groote van Den Haag, misschien nog wel groter. Je zult dus wel wat meer plaatjes moeten downloaden om alle vierkante kilometers ook werkelijk in beeld te krijgen.

Geplaatst:
ik heb iets nieuws gevonden. ik dacht eerst aan het kledingmerk, maar volgens mij is het dat niet

de foto eronder is van het verlaten huis, ik heb een paar engelen ontdekt, weet iemand of dit een openbaar gebouw is?

Dat viel mij ook al op ja. :klap: Als je goed kijkt lijken die engelen eigenlijk meer op de 'hijshaken' (of hoe die dingen ook heten) van kranen, waaruit we zouden kunnen opmaken dat dit een goederendepot is voor treinen, en niet een passagiersstation.

Geplaatst:

Weet je wat mij opviel dat je ventje zijn rits niet helemaal toe is . (van zijn trui ) Hopelijk kan e bv met een jas lopen zonder de rits dicht te doen en al . De trailer doet me een beetje denken aan se* and te city ! :bier:

Geplaatst:
ik heb iets nieuws gevonden. ik dacht eerst aan het kledingmerk, maar volgens mij is het dat niet

de foto eronder is van het verlaten huis, ik heb een paar engelen ontdekt, weet iemand of dit een openbaar gebouw is?

Dat viel mij ook al op ja. :klap: Als je goed kijkt lijken die engelen eigenlijk meer op de 'hijshaken' (of hoe die dingen ook heten) van kranen, waaruit we zouden kunnen opmaken dat dit een goederendepot is voor treinen, en niet een passagiersstation.

het lijkt me ook op een depot, maar ik denk niet dat zo'n hijshaken daar zomaar zouden hangen,het zijn er dan een stuk of 4, en een hijshaak heeft toch maar 1 haak? ik denk meer dat het gewoon een depot is, dus een opslagplaats van allerlei goederen, mischien van de kerk die op de trailer te zien is..

Greetz

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...