Jump to content
Joriz

Grand Theft Auto IV trailer online!

Zojuist is de officiële Grand Theft Auto IV website online gezet. Op de website is een splash website te zien en natuurlijk een trailer. Grand Theft Auto 4 speelt zich af in New York. Duidelijk is de overeenkomst met het echte New York te zien zoals Brooklyn Bridge en het Chrysler building.

De volledige trailer is bekijkbaar op de GTAIV website van Rockstar Games: www.rockstargames.com/IV/

Tevens hebben we in onze galerij een sneller mirror staan waar je de trailer ook kan zien.

Voor discussie en geruchten over GTAIV kan je tevens in onze GTAIV forum sectie kijken of in onze WikiGTA Grand Theft Auto Walkthrough.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Eindelijk!!! Maar jammer dat we hem nog niet kunnen bekijken door de vele bezoekers, dan maar effe wachten tot over een paar uur :)

*Edit:

Na eventjes wachten heb ik hem toch kunnen zien, en hij wordt &%$#@! vet!! :D

Ze laten de hoofdpersoon zien (lijkt me teminste)

Nieuwe auto's

Grote drukken wegen met bedrijven/restaurants etc.

Het Vrijheidsbeeld.

En voor de andere dingen moet je 'm zelf maar effe checken

Bewerkt: door DaddyPimp

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Eindelijk!!! Maar jammer dat we hem nog niet kunnen bekijken door de vele bezoekers, dan maar effe wachten tot over een paar uur :)

Schiet maar op met mirroren dan kan ik hem vanavond nog zien. Want als ik op Rockstar moet wachten lukt het denk ik niet meer. In iedergeval ik ben te zenuwachtig voor die screens en de trailer. :dans:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Grafisch zit het er heel gelikt uit :):dans: filmpje is inmiddels trouwens al op youtube te vinden :puh:

[edit] Slaap lekker mensen! die nog zo laat op zijn op een doordeweekse dag ^^ [/edit]

Bewerkt: door Azer

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ziet ernaar uit dat je iemand speelt die "The American Dream" in zijn achterhoofd heeft, het zag er allemaal prachtig uit en als ik al die beelden zie kan ik haast niet wachten om er doorheen te karren.

Edit:

Bewerkt: door Slimm

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ben net thuis (0:30) van me werk, heb nog wat gedronken daar, ik ben hem nu aan het downloaden. Ben benieuwd :)

Edit Prachtig! Zeer mooie grapihics, en inderdaad New York, wie had dat gedacht? Libery City :), ik ken niet wachten tot de realese. _O_ Rockstar _O_

Bewerkt: door Bassiej™

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

M'n mond viel open van die graphics, dat is echt een stap verder dan het San Andreas/ VCS dat ik nu gewend ben. Misschien verder niet al te veel informatie gegeven, maar het is denk ik precies wat er van de trailer te verwachten was.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

M'n mond viel open van die graphics, dat is echt een stap verder dan het San Andreas/ VCS dat ik nu gewend ben. Misschien verder niet al te veel informatie gegeven, maar het is denk ik precies wat er van de trailer te verwachten was.

Als de gameplay van de vorige gta's maar behouden is gebleven. Liever dezelfde gameplay dan prachtige graphics...

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Die lichteffecten!! Dat russische accent :D.. Ik zag ook meeuwen, hopelijk meer dieren te ontdekken!

looool!!! Als ze snel wat shots van gebouwen (zoals statue of liberty) laten zien zie je 'n flatgebouw waar heel groot GetaLife op staat XD

Bewerkt: door DeFrikandellenKoning

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

• Create New...