Jump to content
Joriz

Grand Theft Auto IV trailer online!

Zojuist is de officiële Grand Theft Auto IV website online gezet. Op de website is een splash website te zien en natuurlijk een trailer. Grand Theft Auto 4 speelt zich af in New York. Duidelijk is de overeenkomst met het echte New York te zien zoals Brooklyn Bridge en het Chrysler building.

De volledige trailer is bekijkbaar op de GTAIV website van Rockstar Games: www.rockstargames.com/IV/

Tevens hebben we in onze galerij een sneller mirror staan waar je de trailer ook kan zien.

Voor discussie en geruchten over GTAIV kan je tevens in onze GTAIV forum sectie kijken of in onze WikiGTA Grand Theft Auto Walkthrough.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Dit is toch een heel andere GTA dan die dat wij kennen.

Mijn mening hierover is als volgt:

Ik vind qua graphics wel mooi. Hij draagt niet meer die stijl zoals de voorgaande trailers van GTA San Andreas, Vice City en GTA3 maar meer een stijl zoals The Godfather.

Ikzelf keek hier wel naar op, maar met minder zenuwen dan ik zelf had gedacht.

Na de eerste keer stond ik versteld, en wou ik hem toch nog eens zien :)

Maar na een aantal keren kijken zei ik toch in mezelf " Is dit het? "

Het personage dat aan bod komt, hopelijk niet het hoofdpersonage is een gedetailleerde man.

Maar niet de man waarvan ik had gedacht dat hij de hoofdrol zou kunnen spelen. Bij mij voldoet hij niet aan mijn eigenschappen.

De omgeving is zeker wel geslaagd. Het is voor de eerste keer in men leven dat ik zo'n gedetailleerd water heb gezien. Mijn gevoel was dan ook dat ik echt in New York zit. Het vrijheidsbeeld en andere gebouwen zijn netjes uitgewerkt, en de objecten die aanwezig zijn, zijn tot de puntjes uitgewerkt :)

Samenvatting van mijn mening:

Ondanks dat ik versteld stond van de graphics en de omgevingen zet ik nog altijd mijn vraagteken achter mijn zin " Is dit het? ". Ik heb heel wat meer verwacht dan dit, maar misschien valt er nog te verwachten

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

grafisch zag heter idd allemaal wel oke uit, mede dankzij de vette lichteffecten waar ze in de trailer flink mee showen.

ook de verhoudingen van gebouwen auto's mensen, en de rest van de omgeving zag er iig een heel stuk realistischer uit dan vorige gta's.

waar ik op hoop is dat de gameplay er niet op achteruit is gegaan (ik verwacht dus op zn minst zelfde features als gta sa) en dat de storyline goed in elkaar steekt.

maar het belangrijkste is toch wel de sfeer van de game.

nu ik zo die brede wegen zie, en die enorme flats, vraag ik me af wat voor sfeer dat geeft als je daar met je poppetje tussen loopt.

maarja, daar kunnen we nu nog erg weinig over zeggen, dat is afwachten tot er meer trailers en screenshots komen.

maar uiteindelijk kunnen we uiteraard pas goed oordelen als we zelf met de vingers aan de knoppen zitten.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Dat de vrijgegeven informatie beperkt zou blijven was voor mij wel duidelijk, dus dat was voor mij niet echt teleurstellend. Wat me wel gelijk opviel, was de mooie, gedetailleerde omgeving. Ik hoop dat de verandering van GTA IV niet té veel onder de gameplay hoeft te lijden, aangezien dit toch wel de beste eigenschap van een voormalige GTA-game was. Ik ga nog geen definitief oordeel geven over het spel, want daar is het gewoonweg nog veel te vroeg voor. Rockstar heeft nog ruim een half jaar de tijd om het spel af te maken en te verbeteren, indien ze zich aan de releasedatum zullen houden.

En nu dus maar wachten op de eerst volgende informatie, wat (hopelijk) binnenkort vrijgegeven zal worden. :)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Tijdens de release van de video ging niet alles zoals het hoorde te gaan. Veel servers lagen plat, maar gelukkig werd het snel opgelost en konden we toch al binnen een uur het resultaat zien. Over de graphics valt natuurlijk niet te twisten die zijn gewoon subliem. Echter kan ik dit niet als een volwaardige trailer rekenen, er werden in totaal maar een kleine 3 zinnen aan woorden verteld en het was een vluchtig zicht op het spel. We kunnen nu wel zien wat er aan diverse dingen in zit, maar veel van het verhaal weten we nog niet.

En dat had ik ook niet anders verwacht, want het is gewoonweg nog te vroeg om al volledige informatie vrij te geven. Ik denk dus dat nu ook veel mensen met een teleurstellend gevoel naar bed gegaan zijn, want die hadden op meer gehoopt. Kortom het ziet erg gelikt uit, maar we weten er nog niet veel van, daarom ga ik het spel niet afkraken, aanprijzen of beoordelen. Ik ben benieuwd wanneer het eerst volgende nieuws bericht komt!

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Waarom maken we niet nog een game in LCS, en waarom maken we vervolgens ook niet gewoon GTA IV Stories en laten die op een zekere door Sony gemaakte hand-held komen?

Natuurlijk hebben ze van LC wel het echte Big-Apple gemaakt, ik heb nu wel de indruk dat ze echte wijken zoals Harlem wel hebben nagemaakt, ook leek ik iets Wall Street achtigs te zien met die beurs cijfers.

Dan de overweldigende kwaliteit van de graphics, daar licht de kwaliteit van Rockstar helemaal niet.. Alle 3D GTA's moeten het van hun gameplay hebben. Een gameplay die er overigens niet slecht uitzag, alleen de manier waarop die auto reed is vergeleken met andere GTA's lachwekkend.

Hoe willen ze eigenlijk GTA IV succesvol maken met een Rus? Komen ze de volgende keer met een Duitser ofzo? :7

__

Tijdens de release van de video ging niet alles zoals het hoorde te gaan. Veel servers lagen plat, maar gelukkig werd het snel opgelost en konden we toch al binnen een uur het resultaat zien.

Geen servers lagen plat, er zaten gewoon teveel mensen op. Na 20 minuten lukte 't me om er doorheen gekomen, gek genoeg werk die hele GTA IV site niet met FF, ik heb 'm daarom pas sinds een half uur in IE gezien..

Kortom Rockstar heeft zich gewoon waardeloos voorbereid op de release van de trailer..

Bewerkt: door Goliat

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Nou, het ziet er prachtig uit! Het is gewoon erg mooi en echt, daar kun je niks op aanmerken. Jammer genoeg hebben we nog niet veel van de (nieuwe) gameplay gezien, daar ben ik toch wel erg benieuwd naar. Ik moet er nog wel erg aanwennen, dit ben ik absoluut niet van de vorige GTA's gewend, ik vraag me af hoe de volgende video's eruitzien, en ik vraag me ook heel erg af, hoe het er uit zal zien als je het zelf speelt.

Nou, de hoofdpersoon (ik neem aan dat het de hoofdpersoon is) is toch wel weer iets heel nieuws, een Rus, misschien is hij wel van de Russische Mafia. Het is nog niet zo dat ik erg blij ben met het hoofdpersonage, maar hopenlijk veranderd deze mening.

Nou het moeilijk om nou al te beoordelen, maar ik had de trailer wel iets anders verwacht. Het is nog heel erg wennen, maar het is ook heel mooi!

Bewerkt: door Typhoon

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Er wordt netgens gezegd dat de stad Liberty City heet

Er staat ergens Liberteen

Het lijkt erop dat New York precies is nagebouwd

De 8baan bestaat echt en staat in het pretpark op Statenisland

Time Square staat er letterlijk op

Het vrijheidbeeld

de Brooklyn Bridge

Flat Iron Building (FIB)

al deze landmarks waren niet letterlijk aanwezig (behalve de FIB)in LC, maar soms een lijkende variant

Mijn inziens speelt het verhaal zich af in New York en niet Liberty City

maar ik kan het fout hebben, al ben ik wel 3x in NYC geweest

mzzlsz

>>> Door Dutchy3010: Afgesplitst en naar trailer topic verplaatst. In dat andere topic dient niet gepost te worden.<<<

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Prachtige Trailer, die details enzo op de straat en autos! De drukte van Liberty City.

Alleen die hoofdpersoon, k haat hem nu al, het is een soort 2e Vercettie

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ge-wel-dig, eindelijk eens een GTA met kwaliteit gvd!

Ik was vooral onder de indruk van de texture kwaliteit die eindelijk eens vooruit is gegaan bij Rockstar!

Ik zag ook dat ze Times Square hebben nagemaakt, erg leuk.

EINDELIJK WEER EENS EEN GTA IN MAFFIA STIJL!

Bewerkt: door Jorge_F

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

• Create New...