Jump to content
Joriz

Grand Theft Auto IV trailer online!

Zojuist is de officiële Grand Theft Auto IV website online gezet. Op de website is een splash website te zien en natuurlijk een trailer. Grand Theft Auto 4 speelt zich af in New York. Duidelijk is de overeenkomst met het echte New York te zien zoals Brooklyn Bridge en het Chrysler building.

De volledige trailer is bekijkbaar op de GTAIV website van Rockstar Games: www.rockstargames.com/IV/

Tevens hebben we in onze galerij een sneller mirror staan waar je de trailer ook kan zien.

Voor discussie en geruchten over GTAIV kan je tevens in onze GTAIV forum sectie kijken of in onze WikiGTA Grand Theft Auto Walkthrough.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Heb zeer op dit moment gewacht! Die auto's zijn echt een stuk realistischer, net zoals de huizen en geluiden... Wat betreft de graphics :eten::dans: Echt mooi gedaan maar zoals vele mensen het al zeggen: Ik betwijfel of het ingame ook zo is. Ik herken de gewone rockstar opbouw van de GTA reeks niet meer.... Het is gewoon toppie!

Bewerkt: door xgaming

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Het ziet er mooi uit, zo horen de échte 3D games eruit te zien vind ik alleen vind ik het niet op de echte GTA Sfeer

lijken, misschien word het wennen want dit is natuurlijk een next generation game..

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik neem wel aan dat de ingame beelden hier gelijk aan zijn...

de meeste filmpjes die Rockstar brengt over GTA zijn ingame.

Het draait iig op de zelfde engine.

Het ziet er gwoon allemaal ingame uit, dit is wat nextgen hoort te doen.

Het zou me zelfs verbazen als het niet zo zow zijn.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik neem wel aan dat de ingame beelden hier gelijk aan zijn...

de meeste filmpjes die Rockstar brengt over GTA zijn ingame.

Het draait iig op de zelfde engine.

Het ziet er gwoon allemaal ingame uit, dit is wat nextgen hoort te doen.

Het zou me zelfs verbazen als het niet zo zow zijn.

Het is ingame (720P)

Het ziet er echt vet uit, vooral de sfeer spreekt mij erg aan. Weg met die wannabe gangster crap, en een hoofdpersoon van het kaliber Tommy Vercetti, athans dat hoop ik. Ook de stad ziet er piekfijn uit, ik verheug me om hem te verkennen, en deze graphics ingame zijn gewoon prachtig.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

De graphics zijn om te huilen, mijn computer kan dat niet aan 0_0 Ik ga maar snel een nieuwere videokaart kopen 0_0 En die auto's... Ik verlang er al naar om in te rijden, mensen plat te rijden en een bom te worden :puh:

Wel jammer dat de sfeer zo... donker is, ik had meer iets van Vice City verwacht.. :puh:

En ik heb al een easteregg ontdekt, op een gebouw staat namelijk: GetaLife.

Bewerkt: door ikt

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

De beelden zijn geweldig!!! :klap: Echt realistisch. Maar dat de hoofdrol speler russisch is is leuk. Zolang hij maar niet alles doet voor "Mother Russia". Is heel New York na gemaakt of alleen een gedeelte?? Dan hoe ik anders nooit meer naar NY voor de bezoekje aan het vrijheidsbeeld. Ik loop er wel heen met GTA. :schater:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind dat het er nu een heel stuk "volwassener" uitziet, zeker weten iets goeds. Ik ben benieuwd naar de volgende trailer, want ik herinder mij nog wel dat de eerste GTA VC trailer ook de sfeer en stad liet zien en de trailers erna gameplay footage.

De teksten op de gebouwen en de reclames zijn echt weer Rockstar style en ik moet zeggen dat als ik het filmpje goed bekijk het net lijkt of ik zo af en toe iets als "Liberty City" lees.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Shit yo! Ben net terug uit school en heb hem meteen bekeken. Ziet er goed uit! :dans: Maar zoals Dizzee al zei: Als de gameplay maar het zelfde blijft. Ergens blijft NY ook gewoon een goede stad voor zulke game. Rockstar Games heeft weer puik werk vericht! Wel hoop ik dat hij op de PC uitkomt, want een PS3 ga ik voorlopig nog niet kopen...

Bewerkt: door ArticLight

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

super :eten:

geweldige graphics en een interesant hoofdpersoon, want laten we eerlijk zijn, CJ was maar een simpele ziel :schater:

Russische maffia lijkt me wel wat en NYC is een geschikte stad

nu nog de PC release :duh:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

het ziet er iig fan-f*cking-tastich uit, maar....

zou rockstar ons niet op het verkeerde been kunnen zetten. de trailer is wel in new york. maar wie zegt dat onze russische vriend er blijft.......

" things will be different"

Bewerkt: door djmarque

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

nice video

maar zat net te lezen dat ie alleen op xbox360 komt en op PS3

zijn dat geruchten of komt ie ook voor de pc/ps2 uit ?????? :duh:

Hij komt in Oktober op de PS3 en x-box 360 uit. Of er een pc versie uitkomt is niet bekend. Misschien dat ze net als gta San Andreas de PC versie een half jaar later uitbrengen. Nog ff afwachten dus!

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Een wat late reactie door school enzo. Vanmorgen had ik al wel even snel gekeken, maar ik had geen tijd om te reageren. Het is maar een trailer, maar ik weet al zeker dat GTA IV al m'n verwachtingen gaat overtreffen. Grafisch ziet het er erg goed en realistisch uit, en The Statue of Liberty mocht natuurlijk niet missen in New York. Echt geweldig, ik kan niet wachten op de volgende trailer :klap:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Hallo!

Zeer mooie trailer!

Alleen had er wel iets meer van verwacht.

Maar dat lijkt me ook wel logisch want het is nog best vroeg.

De hoofdrolspeler lijkt me ook vet.

Volgens mij een Russische gangster ofzo...

Voorderest lijkt het mij een heel vet spel met mooie graphics.

Ik zou ook snel meer willen weten van dit top spel.

En New York is een top stad! :schater:

Greetzz

The GTA man

--------------------------------------------------------------------------------------

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

• Create New...